- Член од
- 8 јануари 2012
- Мислења
- 10.188
- Поени од реакции
- 15.237
највероватно стега лагерот на влезнато вратило-таа што влегува во ламелата и преку лагер завршува во мењачот. Врз вратилото се ставаат едниот ред од запчаници кои од внатрешната страна се изведени во форма на лежеќи лагери. . Значи или лагерот на куќиштето од мењачот или некое лежиште од овие запчаници затега и спречува менување.
Мислам дека тешко би се оправила работата без да се отвора мењачот. Ова можи да се случи ако мењачот е возен со малку или без уље, па да се прегреат или оштетат лежиштата/лагерите.
Можно е и целиот сноп во мењачот да претрпел голем торзионен удар па да се случило мало искривување на вратилата па тие да не се центар или пак од нестручно менување на ламелата која нема да биди во иста оска со влезното вратило(ексцентар)
Мислам дека тешко би се оправила работата без да се отвора мењачот. Ова можи да се случи ако мењачот е возен со малку или без уље, па да се прегреат или оштетат лежиштата/лагерите.
Можно е и целиот сноп во мењачот да претрпел голем торзионен удар па да се случило мало искривување на вратилата па тие да не се центар или пак од нестручно менување на ламелата која нема да биди во иста оска со влезното вратило(ексцентар)