После 3-4 месеци и неколку постови на темава, конечно најдов од каде ми тече антифризот. По детална анализа и вадење едно по едно и поместување на црева лево десно, видов црвен траг по десната страна на хладњакот. Бидејќи користам црвен антифриз прилично сум убеден дека е тоа тоа. Сега ќе ја возам деновиве и после секое возење ке гледам таму дали е мокро. Не можав да сликнам оти е ептен на незгодно место во горниот десен агол и е тешко дури и за приметување, а за сликање невозможно.
Се сеќавам дека спомнавте на форумов некој кој лепи хладњаци, а ако не се лажам спомнувавте и некоја паста/крема/течност со која може сам да пробам да го залепам. Барав 20тина страни наназад на темава ама не можам да најдам кај беше пишано. Сетне, како одеше поправка на дупнат хладњак?
Јас пишував за Кичево. Тој што ги лепи ми е другар а по професија е казанџија(иначе дипломиран металург). Ги лепи и алуминиумските ладњаци и тоа со лемење со калај
Ако се одлучиш за доаѓање во кичево, пиши ПП ќе те пречекам и ќе те однесам кај мајсторот-нормално све во својство на другарство од форумов. Тука сме да помогниме еден на друг[DOUBLEPOST=1468866892][/DOUBLEPOST]
Остај што кажуваат полуприучени мајстори на трупче и продавачи, тие системи ги дизајнирале инженери и професионалци, користи си специјално хидраулично уље за серво, не ATF дури и да те убедуваат - толку разбираат и тие (добар механичар =/= серво инженер).
Ќе се повторам-штом човекот прашува овде вероватно НЕ се работи за некоја од поновите коли, бидејќи во спротивно ќе ја однесеше како попарен во овластен сервис. А во тие сервиси што се случува во последно време, можиме да го дебатираме во темата ``дерење на суво``
А кај релативно постарите коли, деловите не се правени со такви толеранции како денешниве, а со тоа и се поотпорни бидејќи во тоа време сите масла беа минерални. Сега се маслата синтетички и тоа е друга приказна.
Сум читал дека атф масло можи да се става во серво , но не е пожелно обратното-уље за серво да се става во мењач.
еве едно постручно мислење:
power steering fluids (PSF) and ATF's are both hydraulic fluids because they are used in specialized hydraulic systems.
The early PSF fluids were simply mineral-based oils with a low-level phosphorous-based, or a low level of ZDDP addtives with a calcium detergent additive and anti-rust, and metal deacctivators. Specialized fricton modifiers were not needed in PS systems as they had are no friction clutches, just valves, racks, gears, seals, and hoses. Anti-oxidants of course are needed to stabilze the oil against high temperature fluid degradation.
Notice that both PS and AT sstems are essentially closed systems that do not see any combuston gases, so the addtive package and viscosity (thickness) are very different as compared to IC motor oils.
Modern ATF's have wet clutches, which required specialized friction additives to allow smooth shifting during clutch engagement/disengagement. Early ATF's were also mineral oils with low-levels of anti-wear additves mainly for the benefit of the sun/planetary gearing. In addition, low levels of detergents and dispersants are needed only to keep the internals clean. Anti-rust, and metal deactivators (especially the copper deactivators) are needed to keep the heat exchanger (cooler) metals from corroding. Anti-oxidants are needed here as well to stabilze the oil against high temperature fluid degradation.
Later, it was found that ATF's could funtion well as PSF's and it also reduced dealer inventory. Any Dexron/Merc or Type-F ATF seemed to function well as a PSF.
All was well until Honda and GM started requiring PSF formulations because of specific PS designs.
The mineral oil based Honda PSF's required high AW additive levels because of their design or design flaws inherent in the PS design.
The new GM PS fluid is essentially a very low detergent PSF, mineral-oil based fluid with a low level Boron/phos AW additive package.
The Dexron VI fluid was the first low viscosity ATF fluid (6.0 cSt), but this is only the beginning. Vehicle manufacturers are now using or developing transmissons that use fluid viscosities down to 4.0 cSt or lower.
But PSF fluids are still being specified at 7.5 cSt viscosities.