Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.099
Поени од реакции
1.885
Здраво, сакам да ве прашам зашто по некогаш кога ке дадам тураза во фтора на колава се јавува некое јако гушење, нешто како трокирање (како да работи на 2-3клипа) два три секунди и се средува.
Истото се јавува и на поголема брзина да речем на 80 и кога ке стиснем јако на гас поцнува да трокира? станува збор за корса б 1,4 16в.
Однеси ја на дијагностика, според мене е маф сензорот за проток на воздух[DOUBLEPOST=1468864378][/DOUBLEPOST]
После 3-4 месеци и неколку постови на темава, конечно најдов од каде ми тече антифризот. По детална анализа и вадење едно по едно и поместување на црева лево десно, видов црвен траг по десната страна на хладњакот. Бидејќи користам црвен антифриз прилично сум убеден дека е тоа тоа. Сега ќе ја возам деновиве и после секое возење ке гледам таму дали е мокро. Не можав да сликнам оти е ептен на незгодно место во горниот десен агол и е тешко дури и за приметување, а за сликање невозможно.

Се сеќавам дека спомнавте на форумов некој кој лепи хладњаци, а ако не се лажам спомнувавте и некоја паста/крема/течност со која може сам да пробам да го залепам. Барав 20тина страни наназад на темава ама не можам да најдам кај беше пишано. Сетне, како одеше поправка на дупнат хладњак?
Спроти поштата кај железничка доле, ќе го видиш ... веројатно за тој мајстор мислиш
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.258
Поени од реакции
15.352
После 3-4 месеци и неколку постови на темава, конечно најдов од каде ми тече антифризот. По детална анализа и вадење едно по едно и поместување на црева лево десно, видов црвен траг по десната страна на хладњакот. Бидејќи користам црвен антифриз прилично сум убеден дека е тоа тоа. Сега ќе ја возам деновиве и после секое возење ке гледам таму дали е мокро. Не можав да сликнам оти е ептен на незгодно место во горниот десен агол и е тешко дури и за приметување, а за сликање невозможно.

Се сеќавам дека спомнавте на форумов некој кој лепи хладњаци, а ако не се лажам спомнувавте и некоја паста/крема/течност со која може сам да пробам да го залепам. Барав 20тина страни наназад на темава ама не можам да најдам кај беше пишано. Сетне, како одеше поправка на дупнат хладњак?
Јас пишував за Кичево. Тој што ги лепи ми е другар а по професија е казанџија(иначе дипломиран металург). Ги лепи и алуминиумските ладњаци и тоа со лемење со калај

Ако се одлучиш за доаѓање во кичево, пиши ПП ќе те пречекам и ќе те однесам кај мајсторот-нормално све во својство на другарство од форумов. Тука сме да помогниме еден на друг[DOUBLEPOST=1468866892][/DOUBLEPOST]
Остај што кажуваат полуприучени мајстори на трупче и продавачи, тие системи ги дизајнирале инженери и професионалци, користи си специјално хидраулично уље за серво, не ATF дури и да те убедуваат - толку разбираат и тие (добар механичар =/= серво инженер).
Ќе се повторам-штом човекот прашува овде вероватно НЕ се работи за некоја од поновите коли, бидејќи во спротивно ќе ја однесеше како попарен во овластен сервис. А во тие сервиси што се случува во последно време, можиме да го дебатираме во темата ``дерење на суво``

А кај релативно постарите коли, деловите не се правени со такви толеранции како денешниве, а со тоа и се поотпорни бидејќи во тоа време сите масла беа минерални. Сега се маслата синтетички и тоа е друга приказна.

Сум читал дека атф масло можи да се става во серво , но не е пожелно обратното-уље за серво да се става во мењач.

еве едно постручно мислење:

power steering fluids (PSF) and ATF's are both hydraulic fluids because they are used in specialized hydraulic systems.

The early PSF fluids were simply mineral-based oils with a low-level phosphorous-based, or a low level of ZDDP addtives with a calcium detergent additive and anti-rust, and metal deacctivators. Specialized fricton modifiers were not needed in PS systems as they had are no friction clutches, just valves, racks, gears, seals, and hoses. Anti-oxidants of course are needed to stabilze the oil against high temperature fluid degradation.

Notice that both PS and AT sstems are essentially closed systems that do not see any combuston gases, so the addtive package and viscosity (thickness) are very different as compared to IC motor oils.

Modern ATF's have wet clutches, which required specialized friction additives to allow smooth shifting during clutch engagement/disengagement. Early ATF's were also mineral oils with low-levels of anti-wear additves mainly for the benefit of the sun/planetary gearing. In addition, low levels of detergents and dispersants are needed only to keep the internals clean. Anti-rust, and metal deactivators (especially the copper deactivators) are needed to keep the heat exchanger (cooler) metals from corroding. Anti-oxidants are needed here as well to stabilze the oil against high temperature fluid degradation.

Later, it was found that ATF's could funtion well as PSF's and it also reduced dealer inventory. Any Dexron/Merc or Type-F ATF seemed to function well as a PSF.

All was well until Honda and GM started requiring PSF formulations because of specific PS designs.

The mineral oil based Honda PSF's required high AW additive levels because of their design or design flaws inherent in the PS design.

The new GM PS fluid is essentially a very low detergent PSF, mineral-oil based fluid with a low level Boron/phos AW additive package.

The Dexron VI fluid was the first low viscosity ATF fluid (6.0 cSt), but this is only the beginning. Vehicle manufacturers are now using or developing transmissons that use fluid viscosities down to 4.0 cSt or lower.

But PSF fluids are still being specified at 7.5 cSt viscosities.
 
Последно уредено:

Black Hok

CRUISE
Член од
11 декември 2012
Мислења
2.347
Поени од реакции
1.217
Јас пишував за Кичево. Тој што ги лепи ми е другар а по професија е казанџија(иначе дипломиран металург). Ги лепи и алуминиумските ладњаци и тоа со лемење со калај

Ако се одлучиш за доаѓање во кичево, пиши ПП ќе те пречекам и ќе те однесам кај мајсторот-нормално све во својство на другарство од форумов. Тука сме да помогниме еден на друг[DOUBLEPOST=1468866892][/DOUBLEPOST]

Ќе се повторам-штом човекот прашува овде вероватно НЕ се работи за некоја од поновите коли, бидејќи во спротивно ќе ја однесеше како попарен во овластен сервис. А во тие сервиси што се случува во последно време, можиме да го дебатираме во темата ``дерење на суво``

А кај релативно постарите коли, деловите не се правени со такви толеранции како денешниве, а со тоа и се поотпорни бидејќи во тоа време сите масла беа минерални. Сега се маслата синтетички и тоа е друга приказна.

Сум читал дека атф масло можи да се става во серво , но не е пожелно обратното-уље за серво да се става во мењач.

еве едно постручно мислење:

power steering fluids (PSF) and ATF's are both hydraulic fluids because they are used in specialized hydraulic systems.

The early PSF fluids were simply mineral-based oils with a low-level phosphorous-based, or a low level of ZDDP addtives with a calcium detergent additive and anti-rust, and metal deacctivators. Specialized fricton modifiers were not needed in PS systems as they had are no friction clutches, just valves, racks, gears, seals, and hoses. Anti-oxidants of course are needed to stabilze the oil against high temperature fluid degradation.

Notice that both PS and AT sstems are essentially closed systems that do not see any combuston gases, so the addtive package and viscosity (thickness) are very different as compared to IC motor oils.

Modern ATF's have wet clutches, which required specialized friction additives to allow smooth shifting during clutch engagement/disengagement. Early ATF's were also mineral oils with low-levels of anti-wear additves mainly for the benefit of the sun/planetary gearing. In addition, low levels of detergents and dispersants are needed only to keep the internals clean. Anti-rust, and metal deactivators (especially the copper deactivators) are needed to keep the heat exchanger (cooler) metals from corroding. Anti-oxidants are needed here as well to stabilze the oil against high temperature fluid degradation.

Later, it was found that ATF's could funtion well as PSF's and it also reduced dealer inventory. Any Dexron/Merc or Type-F ATF seemed to function well as a PSF.

All was well until Honda and GM started requiring PSF formulations because of specific PS designs.

The mineral oil based Honda PSF's required high AW additive levels because of their design or design flaws inherent in the PS design.

The new GM PS fluid is essentially a very low detergent PSF, mineral-oil based fluid with a low level Boron/phos AW additive package.

The Dexron VI fluid was the first low viscosity ATF fluid (6.0 cSt), but this is only the beginning. Vehicle manufacturers are now using or developing transmissons that use fluid viscosities down to 4.0 cSt or lower.

But PSF fluids are still being specified at 7.5 cSt viscosities.
Јас сум слушал дека такво масло за во менувач 75w90-80w90 се става во моторот,кога го троши колата,а ти сакаш да ја продадеш,се става погусто,демек така немало да покаже..
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.258
Поени од реакции
15.352
Не, моторното масло има и една врста на ``шампон`` вака најпластично да го опишам. Тоа е адитив кој служи да го испира моторот внатрешно. Плус тоа моторното масло издржува многу поголеми температури, а тоа од мењачот не.

За продавање на продувана кола порано се ставаше ``ремонтно уље`` кое го ставаа во моторите да издржат до правењето на ремонт9пред повеќе од 20-25 години). Е ако се извади тоа уље и се стави нормално,. моторот зарибува.

јас возам Цитроен каде во мењалот се става 75w80 масло, и ењ многу поретко. еднаш по грешка ми ставија масло како кај другите коли и неможев да менувам брзини. Тоа масло е 5-6 пати поскапо од обичното масло за мењач.

Овде правиме муабет за масло од автоматски мењач, кое е сосема со други карактеристики
 
Член од
21 септември 2011
Мислења
695
Поени од реакции
2.052
го зафатив левиот ретровизор и се скрши огледалото само...
дали може да се оди на обичен стаклар и да ми направи по димензија конкавно огледало па да го лепам на местото од старото (електриката работи, фукнционира се) или да барам фабричко од некоја растурена кола?
Во МАКДЕЛ од лева страна после последната Лукоил на излез од Скопје имаш стакла за ретровизор за скоро сите автомобили...кинески се, не се скапи ама се доста квалитетни.Позз.
 
Член од
12 март 2015
Мислења
1.569
Поени од реакции
3.215
Во МАКДЕЛ од лева страна после последната Лукоил на излез од Скопје имаш стакла за ретровизор за скоро сите автомобили...кинески се, не се скапи ама се доста квалитетни.Позз.
фала другар, не сум од скопје, но наскоро ќе идам па ќе наминам таму...
засега се снајдов на стаклар тука али сепак има разлика мала
 

Schürrle

can't be touched
Член од
19 ноември 2008
Мислења
3.037
Поени од реакции
2.126
Заинтересиран сум за Мини кола, Купер или Оне, има ли некој искуства и мислења за овие коли? Доста ми се интересни, мали али доста брзи автомобилчиња ми изгледаат, сакам да земам..
 
Член од
12 март 2015
Мислења
1.569
Поени од реакции
3.215
имам едно прашање токму околу маслото (или течноста, што и да е) што се става во сервото...
иако беше погоре продискутирано сепак ако може да ми помогнете, се работи за следното...

денес купив масло и ми рекоа дека за мојот модел на кола одговара тоа (колата е passat, '97 година, B3 модел, дизелаш).

Но, на етикетата од опаковката читам дека тоа е синтетичко, додека пак на казанчето каде се тура пишува дека треба да се користи само минерални течности....

дали ме зезнаа во дуќан и треба да го менувам? и што точно да се земи?
 

Attachments

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.099
Поени од реакции
1.885
Заинтересиран сум за Мини кола, Купер или Оне, има ли некој искуства и мислења за овие коли? Доста ми се интересни, мали али доста брзи автомобилчиња ми изгледаат, сакам да земам..
Зависи што мотор носи, во секој случај бмв групација се, па и за одржување не се ефтинки
и секако скапи и поретки[DOUBLEPOST=1468945889][/DOUBLEPOST]
me intersira kakvo ulje da stavam na opel corsa 2005 god. 1.7DI
GM или ликви моли
 
I

IBIZA SOUND

Гостин
Зависи што мотор носи, во секој случај бмв групација се, па и за одржување не се ефтинки
и секако скапи и поретки[DOUBLEPOST=1468945889][/DOUBLEPOST]
GM или ликви моли
da da moze GM,zs pred 3 4 godini imav vektra i stavav GM ulje,demek toa bilo podobro za opeli taka imam slusnato
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.258
Поени од реакции
15.352
Ако не ти се брза порачај си од Алиекспрес. Овие бројките се нереални. Обично кај поефтините го ставаат како засилувач еден интегралец(ТДА) кој релна моќност има по 7 вати на канал
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.099
Поени од реакции
1.885
da da moze GM,zs pred 3 4 godini imav vektra i stavav GM ulje,demek toa bilo podobro za opeli taka imam slusnato
Јас такво ставам на сите опели ... во последните неколку пати само ликви моли како замена и не приметувам разлика[DOUBLEPOST=1468964634][/DOUBLEPOST]
Кој мотор или кои мотори се подобри?
Незнам од кое годиште гледаш, ако можеш дизел супер
ако не бензин ама и плин ќе мораш зошто основниот 1.6 ќе троши околу 10 градска[DOUBLEPOST=1468964866][/DOUBLEPOST]
Ниедно од тие, преееслаби излези имаат и лош квалитет
додади уште околу 1000 ден и земи си марка радио со мосфет излези 4x50w
http://setec.mk/Tv-Audio-Video/HI-FI-Audi-Video-products-for-car-use/JVC-KD-X210EY60187
ова е во сет најефтино
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

На врв Bottom