Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Не било моторчето за брисачите :icon_mrgr:
Вода влегла под заштитата кај механизмот и штрафовите и тие скапале. Помина само со замена на скапаните делови и чистење на механизмот и по некоја друга ситница за електрика за илјада и двеста.

Прoблемoв гo имaм нa Пoлo, дa не си пoупaтен штo сменивте и кaкo пoдмaчкaвте. Дa се пoзaнимaвaм сaм дa прoбaм сaкaм.
 
Колку приближно би ме коштало кола од швајцарски да ја префрлам на МК таблици, се тоа царина и други работи, се работи за мерцедес ц220 2006 год 150 кс, некои ми викаат над 2000 евра, нели е многу.
Слушам се збори најдобро да рачунаш околу 1/3 од цената што ќе ја купиш таму.Таа била некако најверодостојна цифра
 
Прoблемoв гo имaм нa Пoлo, дa не си пoупaтен штo сменивте и кaкo пoдмaчкaвте. Дa се пoзaнимaвaм сaм дa прoбaм сaкaм.

Ау на сум сигурен да ти кажам, му ја оставив на мајсторот, имам верба во човекот.
Плус кај мене се вади целата заштитна пластика под стаклото над хаубата и пипава работа е.

Од тоа што ми кажа и видов, ги смени штрафовите што ги движат рачките од механизмот на моторчето.
 
dali dodeka raboti klimata na kola tece od nekade voda, isto kako kaj klimite doma ???
deneska cel den vozev so klima, i koga si dojdiv doma primitev pod kola kapese voda , pa dali e mozno da e od klimata
 
dali dodeka raboti klimata na kola tece od nekade voda, isto kako kaj klimite doma ???
deneska cel den vozev so klima, i koga si dojdiv doma primitev pod kola kapese voda , pa dali e mozno da e od klimata
Нормално, доколку не тече е тогаш имаш проблем. :)
 
Здраво, сакам да ве прашам зашто по некогаш кога ке дадам тураза во фтора на колава се јавува некое јако гушење, нешто како трокирање (како да работи на 2-3клипа) два три секунди и се средува.
Истото се јавува и на поголема брзина да речем на 80 и кога ке стиснем јако на гас поцнува да трокира? станува збор за корса б 1,4 16в.
 
Со генерално полномошно (управување,осигурување,регистрирање,продавање) за купен автомобил дали можам да ја одјавам колата во Скопје (МВР кај МРТВ) или треба да одам во градот (Битола) од каде што е купена и дали осигурувањето можам да го пренесам на мое име
 
Осигурувањето можеш да го префрлиш со сигурност, само треба да ја имаш полисата (документот) кај себе... а за одјава - пријава мислам дека не може.
 
Не е исто. Производителот си има пропишано кој тип на серво уље се користи за тој модел на кола. Дали има сервотроник, city-drive или такви асистивни ситеми за вртење прејудицираат различни типови на серво уље.



ATF НЕ е уље за серво. Има посебно уље за серво со различен вискозитет од ATF уљето. Успат, ATF e кратенка за Automatic Transmission Fluid.

Кај мене на C класата поради ставање на ATF уље во сервото од страна на претходниот сопственик кој се правел попаметен од инженерите во Мерцедес, ме кошташе 45.000 денари нова серво пумпа и ново црево (11.000 само цревото беше, со метал и електроника во него), половни немаше никаде бидејќи е доста специфичен модел.

Mojot C3 1.4 hdi 16v ima elektricen servo, no slucajno kogo proveruvavme so mojot drugr koj ima avto delovi prodavnica vo kompjuterot za rezervni delovi vo delot sa servo postoi i ulje za nego ??? I drugarmi se zacudi za podatokot. Dali e iako elektricen servo mozno e i da nekoj del vo servoto treba da se podmackuva?
Isto taka sakam da prasam koga so volanot pravam nagli kratki dvizenja vo levo i desno (cik-cak) se slusa blagi i tapi udari, nesto kako KLAK :). Mozno e da e nesto od servoto, da ne treba nesto da se zategne ili e nesto od klapnite vo ventilacijata
 
тоа само на технички можи да се види. можно е да е спона
 
го зафатив левиот ретровизор и се скрши огледалото само...
дали може да се оди на обичен стаклар и да ми направи по димензија конкавно огледало па да го лепам на местото од старото (електриката работи, фукнционира се) или да барам фабричко од некоја растурена кола?
 
После 3-4 месеци и неколку постови на темава, конечно најдов од каде ми тече антифризот. По детална анализа и вадење едно по едно и поместување на црева лево десно, видов црвен траг по десната страна на хладњакот. Бидејќи користам црвен антифриз прилично сум убеден дека е тоа тоа. Сега ќе ја возам деновиве и после секое возење ке гледам таму дали е мокро. Не можав да сликнам оти е ептен на незгодно место во горниот десен агол и е тешко дури и за приметување, а за сликање невозможно.

Се сеќавам дека спомнавте на форумов некој кој лепи хладњаци, а ако не се лажам спомнувавте и некоја паста/крема/течност со која може сам да пробам да го залепам. Барав 20тина страни наназад на темава ама не можам да најдам кај беше пишано. Сетне, како одеше поправка на дупнат хладњак?
 
Mojot C3 1.4 hdi 16v ima elektricen servo, no slucajno kogo proveruvavme so mojot drugr koj ima avto delovi prodavnica vo kompjuterot za rezervni delovi vo delot sa servo postoi i ulje za nego ??? I drugarmi se zacudi za podatokot. Dali e iako elektricen servo mozno e i da nekoj del vo servoto treba da se podmackuva?
Isto taka sakam da prasam koga so volanot pravam nagli kratki dvizenja vo levo i desno (cik-cak) se slusa blagi i tapi udari, nesto kako KLAK :). Mozno e da e nesto od servoto, da ne treba nesto da se zategne ili e nesto od klapnite vo ventilacijata

Секако дека има серво уље. Електрично серво значи дека има помошна електроника за полесно вртење. Серво пумпата и летвата секако имаат уље во нив. Извинете ако грешам, нека ме поправи некој Цитроенџија :)

Остај што кажуваат полуприучени мајстори на трупче и продавачи, тие системи ги дизајнирале инженери и професионалци, користи си специјално хидраулично уље за серво, не ATF дури и да те убедуваат - толку разбираат и тие (добар механичар =/= серво инженер).

За ударите, можно е да имаш луфта во летвата. Ова ќе си го провериш на некој добар сервис или каде што центрираат предница, ама пред да се сомневаш на летва треба да си сигурен дека другите делови од предницата се без никаква луфта (спони, јабучици, стабилизатори итн...). Летвата е скап дел за жал, иако не знам на Цитроен колку кошта, кај Mерцедес W211 е 300 евра половна, 1200 евра нова.

Начелно, ако луфтата е мала и не е небезбедна нема да и смета на колата освен тебе ако не ти тропка и не те нервира.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom