може да има две причини:Зошто пред да ги сменам тештиците ми префрлаше после 1км на плин, а сега многу подоцна, 4,5...км? Што е изместено?!
Блиску си, на сервис. Инаку температурниот давач беше расипан, го сменивме сега е топ.може да има две причини:
1.ако си ставил тештици по дебелозидни, со помал внатрешен промер, автоматски си го намалил протокот на антифриз низ расплињачата и сега потребно и е повеќе време додека да се загрее на иницијалната температура...
2. имаш заробено воздух во расплињачата, помала количина на антифриз врти и допира до телата и мембраните кои имаат намена да ја загреат расплињачата, потребно и е повеќе време да се загрее...
и во двата случаи, ке ти троши за некој процент повеќе, поготово на отворена вожња, затоа што и при работна температура постигната на моторот, плинскиот уред ќе работи на пониска температура, автоматски поише гориво ке иде...
кој ти ги менуваше? ти сам или на сервис?
Ac-StagИмам Алфа 164ка, планирам да и ставам плин е сега ме занима дали се погодени алфите за плин... и отприлика кој е најдобар плин да се стави...?
Jас мојата алфа 156 2.0тс ја купив со монтиран ловато дизна дизна пилински систем и сум задоволен и од системот и потрошувачката која се движи од 9 до 12,5 во зависност од времето и возењетоИмам Алфа 164ка, планирам да и ставам плин е сега ме занима дали се погодени алфите за плин... и отприлика кој е најдобар плин да се стави...?
мислам дека нема да може да се вградиЗдраво Дечки
Дали може да се намести плински уред на Опел Астра Ј, 1.4 Турбо (2014 годиште), и ако може, каков препорачувате?
Те следам што пишуваш па ме интересира подобар и е од ловатото штом го препорачуваш
Aprolutno no;1 LpgTech, pa AcStag,pa ponatamu site ostanati, vo plimontSK,na problematicni vozila ne stavaat landorenzo, tuku stavaat ac stag, otvori na stranata vo galerija ke vidis,Primer za psa grupacija imam drugar so citroen c4 1.4=90ks koj imas plin landirenzo 1 godina ne krena glava pa predniot del mugo smenoja ;isparuvac,dizni,instalacija,i kompijuter so stag4plus, pa eve 2 godini vozi bez problem,Те следам што пишуваш па ме интересира подобар и е од ловатото штом го препорачуваш
Што проблем имал со циторенот со ланддиренцо.Aprolutno no;1 LpgTech, pa AcStag,pa ponatamu site ostanati, vo plimontSK,na problematicni vozila ne stavaat landorenzo, tuku stavaat ac stag, otvori na stranata vo galerija ke vidis,Primer za psa grupacija imam drugar so citroen c4 1.4=90ks koj imas plin landirenzo 1 godina ne krena glava pa predniot del mugo smenoja ;isparuvac,dizni,instalacija,i kompijuter so stag4plus, pa eve 2 godini vozi bez problem,
kapalki se mestat na ford i na japonskite vozila, bidejki imaat mnogu tanki ventili, a na xantia raboti sekakov plin, na c4 ili peugeot307 so 1.4_16v, motor ET3, mnogu e problematicen,motorot nikogas ne raboti kako sto treba,Што проблем имал со циторенот со ланддиренцо.
Јас имам ксантиа 2.0 16в на плин од 1998 и никогаш не сум имал проблем нити па капалки имам вградено како што налагаат некои кои монтираат плински системи