Strelco ti nemas logika za da ukopcas izgleda. Po tvoe Fiat 1300 i ruska lada se najdobri koli bilo koga proizvedeni u avtomobilskata industrija(teski se-znaci odlicni), servoto na volanot e glupost izmislena bez potreba, disk kocnici uste pogolema glupost koja ne moze da ja svati tvojot brilijanten um.Eve be @gigovit....ti kao poznavac i expert po problematikata objasni mu na @nikola2004mkd kako ovie markive ke izvadat ista toplina kako Hansolot i dvete so po 10kg~15kg pomalce tezina.
Samo da ne reces deka zelezo staval Gree u Hansolot ))))
Sekogas si bil povrsen i glavno lupetaro na temava. Za tebe i par tuka nepopravlivi nobovi i Aluminiumot stana podobar termo sprovodliv materijal od bakarot i podobar za izmenuvac. A sporedbata so kolite ti e tuka negde samo skroz obratna, ladata so malo motorce i 1,5 reda izmenuvac ke drzi gas do daska a mercedesot-Hansolot so mirna rabota i pola snaga na motor ke ja pretrka Nagradno prasanje....koj motor podolgo ke izdrzi?Strelco ti nemas logika za da ukopcas izgleda. Po tvoe Fiat 1300 i ruska lada se najdobri koli bilo koga proizvedeni u avtomobilskata industrija(teski se-znaci odlicni), servoto na volanot e glupost izmislena bez potreba, disk kocnici uste pogolema glupost koja ne moze da ja svati tvojot brilijanten um.
Za razlika od tvojot brend ima napredni brendovi koi go razvivaat toj sektor, investiraat vo istrazuvanja kako na mehanikata, elektronikata, taka i na softverskata problematika. Edna klima, isto kako i edna kola, eden kompjuter, eden televizor, ne se sostoi samo do tezinata, ne se toa lubenici, pa kolku tezat tolku vredat.
Epten si bil dibek
Strelco, aluminiumot e vsusnost podobar termo provodnik, se koristel i se koristi, nisto novo, ne znam zosto sakas da mudruvas tolku koga si u osnova tapa. Niti jas (a definitivno pa ti) ne znam sto se koristi na novite izmenuvaci, dali e toa aluminium ili nekoja legura so aluminium koja e mnogu polesna pa se namluva tezinata, no definitivno kako sto gledas razvojot e vo toj pravec.Sekogas si bil povrsen i glavno lupetaro na temava. Za tebe i par tuka nepopravlivi nobovi i Aluminiumot stana podobar termo sprovodliv materijal od bakarot i podobar za izmenuvac. A sporedbata so kolite ti e tuka negde samo skroz obratna, ladata so malo motorce i 1,5 reda izmenuvac ke drzi gas do daska a mercedesot-Hansolot so mirna rabota i pola snaga na motor ke ja pretrka Nagradno prasanje....koj motor podolgo ke izdrzi?
Glavnite elementi na edna klima, kubikaza na motor(kompresor), gabarit na izmenuvac i kolicnina na freon se na stranata na Hansolot....koj kurcevi tehnologii ti imas u rukav za da go osporis ova deka drugive povekje ke great od Hansolot.
Bump...дечки ај едно прашање т.е некои од вас по упатенните по да им даде по стручно објаснување во врска со пумпна група за соларен систем...
значи на сликава имам 5 нејасни работи кои закам да ми кажете за шро служат..
1 - ова е некој си рачен вентил ко што гледам само незнам дали е за испуштање воздух - и ако е тоа зашто цуцлата му е свртена надоле и е толку микрометарска?
2 - најдов една слична пумпна група како оваа но овој излез на неа го пишуваше како „паметен повраток на гликол“ односно од тука може системот да испушта гликол и ПО ИСТИОТ ПАТ сам да се врати наназад (како е ова можно не разбирам ни ја... ( п.с има стрелка САМО во еден правец ова)
3 - немам по јма за што е ова... ваљда за експанзионата посуда???
4 и 5 ке ги ставам заедно... мислам дека овие 2 служат за полнење на системот со гликол ама до сега не најдов никаде пумпа со 2 вакви вентила.... дополнително - кај 4ката исто така има еден рачен регулатор да го жажам а за што служи тој појма немам....
еве ја и сликата.
се започна од овој пост на стрелец....Gi gledam slikive postirani od @yamaha10 za koi tvrdi deka negovi se onie na koj nema EMV i dvoreden izmenuvac (bar vaka go razbrav)....
Ispadja deka toa voopsto ne tocno:
-slikani se ste 4 vo 2013 god so CANON IXSUS 70, taka veli EXIF-ot i tuka nema mrdanje
Bi bilo ubavo toj samiot da si pojasni sto e i kako e!
Ako si za kola zemisi Volga a ti postosi si za lesna kola zemisi tiko.Strelco ti nemas logika za da ukopcas izgleda. Po tvoe Fiat 1300 i ruska lada se najdobri koli bilo koga proizvedeni u avtomobilskata industrija(teski se-znaci odlicni), servoto na volanot e glupost izmislena bez potreba, disk kocnici uste pogolema glupost koja ne moze da ja svati tvojot brilijanten um.
Za razlika od tvojot brend ima napredni brendovi koi go razvivaat toj sektor, investiraat vo istrazuvanja kako na mehanikata, elektronikata, taka i na softverskata problematika. Edna klima, isto kako i edna kola, eden kompjuter, eden televizor, ne se sostoi samo do tezinata, ne se toa lubenici, pa kolku tezat tolku vredat.
Epten si bil dibek
Vo najdobriot model gree Ucrown koristi nivni kompresori ako ne se dobri ke koristi od drug proizvoditel sepak stanva zbor za klima koja kosta 70000den I poveke.[DOUBLEPOST=1464067754][/DOUBLEPOST]И сега излегува дека Gree во своити подобри модели користи санио компресор, а не компресор од сопствено производство.
Нели токму поради компресорите на гри, виваксот толку се ценеше а откако го сменија добавувачот не се става ни под разно?
И како се котираат моделиве на Gree? Според редоследите во проспектите е U-Crown>Hansol>Viola>Lomo>Cozy>Change. Цените го потврдуваат ова.
I jas go citav upatstvoto I ubeden bev deka ima dvoreden izmenuvac ama eve greska bilo vo servisnoto sigurno I ti go procita I mislese deka e taka, Strelec toa sto go procita I site drugi mislea deka e so dvoreden izmenuvac. I pak e najdobra za parite vo odnos na vivaks ( mideja) sto nudi momentalno na pazarot pak e odlicna ponuda.[DOUBLEPOST=1464068352][/DOUBLEPOST]се започна од овој пост на стрелец....
можеби ако сум во скопје и немам друга работа па само на климите да мислам
Ili oni ke dojdat kaj tebe pa ke treba da dokazes ova sto go tvrdis, posto diskutabilno e kolku e tocno tvoevo tvrdenje bez slika, kolku ti znaes da konstatiras dali ima ili nema eev, dali e dvoreden ili ednoreden...
бев испровоциран од неговиот пост и морав така да реагирам, а убаво му реков дека не се мои сликите, само го отворив предниот капак пред вентилаторот да видам дали е двореден изменувачот(бидејки тој така тврдеше) позади не ја отварав да видам дали има ЕЕВ, ниту пак сликав, а можев не оти ми беше страв
инаку сликите се од руски форум, копија на Change сo капилара
http://www.split-sistemy-volgograd.ru/forum/viewtopic.php?f=12&t=3867&hilit=gree change&sid=cf510426e7919343315cf41e3c47fe6f
таа првата клима што е Erisson е иста како моето NEO 100% до штравче
Hansolot eI ako ne e se do tezinata zosto nadvoresnata e 50kg naStrelco ti nemas logika za da ukopcas izgleda. Po tvoe Fiat 1300 i ruska lada se najdobri koli bilo koga proizvedeni u avtomobilskata industrija(teski se-znaci odlicni), servoto na volanot e glupost izmislena bez potreba, disk kocnici uste pogolema glupost koja ne moze da ja svati tvojot brilijanten um.
Za razlika od tvojot brend ima napredni brendovi koi go razvivaat toj sektor, investiraat vo istrazuvanja kako na mehanikata, elektronikata, taka i na softverskata problematika. Edna klima, isto kako i edna kola, eden kompjuter, eden televizor, ne se sostoi samo do tezinata, ne se toa lubenici, pa kolku tezat tolku vredat.
Epten si bil dibek
Ако ги имаш податоците за различните топлотни карактериски за Hansol на различни температури баш би сакал да ги видам, па ако е можно сподели ги овдека.
Инаку со овие карактериски воопшто и не треба да се размислува за U-Crown.
U-Crown, надворешна единица од 44.5кг и фреон од 1.3кг, дава максимум 5.4 KW - 70.000
Hansol, надворешна единица од 43кг и фреон од 1.3кг, дава максимум 5 KW - 46.000
I ima Hansol eurovent cik pogodi nagradno prasanje najdigo mnogu e podobar od site klimi do 60000den.
Ајде конечно пратете линк од gree климите на еуровент, да ги расчистиме работите еднаш за секогаш.Stavam opklada deka gi ima na eurovent, ne bas site modeli ama gi ima...ako ti smeta da gi ima kako vivax ili druga nalepnica ondak gi nema a deka se isti isti se
Според графиците од сервисното, грубо пресметано е некаде 2,8-2,9kW на -7.Проблемот е што не се знае колкава топлина може да испорачува Hansol на пониски температури. Доколку може да испорачува на -7 на пример 3,5KW тогаш вреди за секоја пара. Клима од познат бренд која дава ваква топлина тешко да се најде под 1000 EUR. Доколку испорачува 3KW тогаш на пример, тогаш ситуацијата е комплетно различна.
Da, site informacii se za nominalniot kapacitet t.e. Hansol na -10C ke isporaca 4KW.Дали може мало објаснување за табелата за греење кај Hansol?
Од табелата колку што можев да заклучам Hansol на -10 дава 100% од капацитетот. Што конкретно ова значи? Дали тоа значи дека ги испорачува оние номинални 4KW?
E ova e svarno vrv, naucna fantastika. Tbiv ( sramezlivo priznanie deka treba da si imate i pomosno greenje pod ova T) i kaj najkvalitetnite klimi edvaj e na -7 C, epten retko na -10 C, tuka od rakav se tresat temperaturi i snagi. Ako e ova vistina ,ne treba ni da se bara drugo nesto da se kupi. Kaj site klimadjii osnovniot problem i nocna mora e sto posle -10 C strmoglavo padja isporacanata snaga, a ovde od rakav se tresat vakvi parametri od koj boli glava i mozat da im pozavidat i najskapite firmi so svoite vrvni ponudi.Da, site informacii se za nominalniot kapacitet t.e. Hansol na -10C ke isporaca 4KW.