Fringe
Скитник низ паралелни светови
- Член од
- 24 септември 2011
- Мислења
- 7.898
- Поени од реакции
- 3.006
Ако е издишан моторот и варијабилен не ги амортизира вибрациите.Kako prvo stom fabrikata stavila varijabilen togas ne treba da si igras. Kako drugo, ti mozes da smenis i da stavis obicen i poevtino kje ti e posto na rati kje go platisVarijabilniot gi ublazuva vibraciite i gi trpi za razlika od staticniot koj kje ti trae duplo pokratko bas poradi tie raboti.
А штом тресе тогаш има 500-600к километри и време му е за замена
Може да се преправи а преправката би те коштала 200-250 евра ама затоа следен пат само ќе менуваш друг лагер,ламела и корпа а тоа не би било поскапо од 150 евра.[DOUBLEPOST=1458515593][/DOUBLEPOST]Ok pak jas
Go odnesov golfot ba majstor i za lupanjeto mi kaza deka zamaecot mi e za menuvanje. E sea golfot e 3jka 110
So varijabilen zamaec koj e poskap pa da prasam dali e vozmozno da se stavi staticen zamaec bez prena na celiot set i koja bi bila razlikata od varijabilen i staticen ? I kolku kosta staticen?
Сум менувал мотор 3000 кубика за послаб од 2000 кубика на циторен хм а извадив само новаа сообраќајна со податоцои од новиот моторАко моторот го менуваш со друг ист таков, нема потреба од атести и хомологации, само се менува сообраќајна со податоци од новиот мотор... Ако го менуваш со различен, се преправаат повеќе работи и тогаш е потребно...
Последно уредено: