Алфа Ромео

Ova za m-jet modelot? Posto ja ne bi zemal takov, dovolno mi e toj 1.9 jtd so 116ks. Tie gledam kaj nas po oglasi odat pod 3k..
 
Ova za m-jet modelot? Posto ja ne bi zemal takov, dovolno mi e toj 1.9 jtd so 116ks. Tie gledam kaj nas po oglasi odat pod 3k..
Carina e gore dole slicna za site dizel alfi 147, najskapa e za 110 konjskiot model. So eur1 450-550e bez eur1 600-800 znaci sose rezija i homologacija komplet 650-1000e davacki do registracija (registracija plus) i baska prevozot do tuka.
 
Verovatno 2200-2300 registrirano na BG tabli. Na nasi uste najmalku 1000+ sose registracija.
Одат од 800 до 1800 а зависи од годината и опремата[DOUBLEPOST=1456258237][/DOUBLEPOST]alfa 147
 

Attachments

  • alfa 147.PNG
    alfa 147.PNG
    217,5 KB · Прегледи: 22
  • alfa 147 cd.PNG
    alfa 147 cd.PNG
    232,3 KB · Прегледи: 21
Последно уредено:
Со здравје да си ја користиш алфата. И мене ми е желба една оваква. Гледам дека тебе те фатила 2200-300 евра. Дали тука ти е вклучено македонска регистрација и префрлање на документи или не? Иначе и јас сум слушал многу лоши работи како валво за колите од Бугарија, дека од 3, една прават..
Ако се земе оваква алфа од италија, швајцарија, германија, колку ќе фати се на се со промена на таблици и сите давачки?
Истата алфа во Италија ја гледав и цената е едно 1000 еу погоре, плус патни трошкови, имаш и доста со цена од 1500 како што сакаш ти со помалку коња верзијата... мојава ја возам на бг табли така да тој ми е финалниот трошок околу 2200 еу , ако требаше да ја префрлам на мк отиде коњот у реката....
 
Гледајте цени на car24.bg,mobile.bg,mobile.de други моментално не ми текнува и споредете ги со цените во Македонија.
Увозот на кола излегува поскап за 300-500 евра а со кеш во рака во Македонија може да се најде и до 600-700 евра поефтино
 
Гледајте цени на car24.bg,mobile.bg,mobile.de други моментално не ми текнува и споредете ги со цените во Македонија.
Увозот на кола излегува поскап за 300-500 евра а со кеш во рака во Македонија може да се најде и до 600-700 евра поефтино
Дали тоа значи дека коливе во мк што се продаваат се канти со 600к км поминати и се распаѓаат или пак истите се носат по црни канали?
 
Истата алфа во Италија ја гледав и цената е едно 1000 еу погоре, плус патни трошкови, имаш и доста со цена од 1500 како што сакаш ти со помалку коња верзијата... мојава ја возам на бг табли така да тој ми е финалниот трошок околу 2200 еу , ако требаше да ја префрлам на мк отиде коњот у реката....
Za na BG tabli treba li zelen karton da se vozis vo MK ili ne? Za poveketo evropski drzavi veke ne e potreben zelen karton da se vozat nivni koli vo Makedonija.[DOUBLEPOST=1456297693][/DOUBLEPOST]
Дали тоа значи дека коливе во мк што се продаваат се канти со 600к км поминати и се распаѓаат или пак истите се носат по црни канали?
Cenite bez platena carina se gore dole tuka nekade. V BG imas pogolem izbor ama i mnogu poveke krsovi. Bugarite gi nosat rasipani i udreni na kamion i potoa gi popravaat tamu. 80% koli se takvi. I kaj nas ova se pravi ama max 20% uvezeni vozila se ovakvi.
 
Za na BG tabli treba li zelen karton da se vozis vo MK ili ne? Za poveketo evropski drzavi veke ne e potreben zelen karton da se vozat

Треба, ама осигурување + зелен картон е 100 евра на куп. 15 евра за технички, и годишниот данок. За нормална кола се вкупно е околу 200 евра годишно.
 
Za na BG tabli treba li zelen karton da se vozis vo MK ili ne? Za poveketo evropski drzavi veke ne e potreben zelen karton da se vozat nivni koli vo Makedonija.[DOUBLEPOST=1456297693][/DOUBLEPOST]
Треба да, но кога платив годишно осигурање кое ме кошташе 160 лева (80еу) ми дадоа и зелен картон вклучено, џабе....
 
Za na BG tabli treba li zelen karton da se vozis vo MK ili ne? Za poveketo evropski drzavi veke ne e potreben zelen karton da se vozat nivni koli vo Makedonija.[DOUBLEPOST=1456297693][/DOUBLEPOST]
Cenite bez platena carina se gore dole tuka nekade. V BG imas pogolem izbor ama i mnogu poveke krsovi. Bugarite gi nosat rasipani i udreni na kamion i potoa gi popravaat tamu. 80% koli se takvi. I kaj nas ova se pravi ama max 20% uvezeni vozila se ovakvi.
Грешка си.
Не ги носат со камиони.Одат 2-3 бугари некаде во еу целосно чистат 3-4 може и повеќе плаца ги товараат на воз и правец дома.
А во бугарија позади секој плац на кој се продаваат коли има лимарско-механичарски сервис и од 2-3 или повеќе коли прават една а остатоците ги продаваат во делови.
Кај нас може само уште малку да се дотера километражата на 100-150к[DOUBLEPOST=1456312394][/DOUBLEPOST]
Дали тоа значи дека коливе во мк што се продаваат се канти со 600к км поминати и се распаѓаат или пак истите се носат по црни канали?
Не ама со пари и врски се прават далавери де се платат помали давачки.

Пр:Се носи кола со скршен браник,светло,удрено крило,хауба.........на која каталошката или фактурната вредност автоматски се намалува па се плаќаат помали давчки..............[DOUBLEPOST=1456312568][/DOUBLEPOST]
Carina e gore dole slicna za site dizel alfi 147, najskapa e za 110 konjskiot model. So eur1 450-550e bez eur1 600-800 znaci sose rezija i homologacija komplet 650-1000e davacki do registracija (registracija plus) i baska prevozot do tuka.
А која алфа 147 е со еуро1?
Е ова е една од далаверите за избегнување давачки
 
Последно уредено:
дапрашам ако земам алфа со еуро 3 може да ја регистрирам на мкд табли?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom