Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Па не е баш така еве пример Поло со три клипа 1.4 тди малку слично како кај А2 е сега полото е бучен за разлика од А2 помалку е, дури и подобар е од мерџо А класа и полото,мислам за моторот и не знам што финта направиле за А2 затоа викам како спејс шатл е.


Sent from my iPhone 5s using Tapatalk
Motorot e ist i isto e bucen i tamu i tamu... Razlikata e sto Audi-to ima podobra zvucna izolacija na kabinata pa pomalku se slusa vnatre... Inaku koga prv pat go slusnav toj 1.4 tdi motor odma prasav - sto mele ova taka i zasto taktot na rabota mu e nepravilen, za da posle mi kazat deka e so 3 cilindri...

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk
 
Motorot e ist i isto e bucen i tamu i tamu... Razlikata e sto Audi-to ima podobra zvucna izolacija na kabinata pa pomalku se slusa vnatre... Inaku koga prv pat go slusnav toj 1.4 tdi motor odma prasav - sto mele ova taka i zasto taktot na rabota mu e nepravilen, za da posle mi kazat deka e so 3 cilindri...

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk
Можно е ;за подобра звучна изолација,но што очекуваш за три-цилиндраш и тоа дизелаш,ај да е бензинец друга е приказна.Сепак колку што ми рекоа докажан мотор е долго време инаку ќе имаше измени.
 
Па не е баш така еве пример Поло со три клипа 1.4 тди малку слично како кај А2 е сега полото е бучен за разлика од А2 помалку е, дури и подобар е од мерџо А класа и полото,мислам за моторот и не знам што финта направиле за А2 затоа викам како спејс шатл е.


Sent from my iPhone 5s using Tapatalk

Моторите се 100% исти,внатрешноста,боја,менувач сето тоа е исто..Има разлика од надвор..Ти кажа и @ArHanG3L[DOUBLEPOST=1456174191][/DOUBLEPOST]
Najpreceneta kola, so najklasicen i prost enterier. Neznam sto ti e tolku atraktivno vo taa vnatresnost... Posebno pa 1.4 benzin, atmosferec so 80konja koj trosi 10 litri benzin i bara vozenje na visoki obrtai, a e mrtov konj vo pogled na agilnost i performansi, a 4-kata e najteska od site serii na Golf pred i po nego... Ednostavno ne gi opravduva parite potroseni za benzin. Go imam vozeno toj motor vo 5-ka i mnogu me ima razocarano...

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk

Се гледа колкаво познавање има од колите..Тој има Голф 4,ако нема дадено 20.000 денара само за масло за дотурање еве те..Тој мотор е најпроблематичен,и нај дефектен 1.4..Катастрофа од мотор..
 
a2 e avion, godini ponapred od seta konkurencija so slicno godiste. Celosno aluminiumska karoserija, nikakva rga ne faka , nema smrt. 1.4tdi e isto odlicen motor, imaat problem so bregastite ama ova vazi za site tdi motori so pumpa dizna sistem, i kaj 1.9tdi so PD istata maka ja imaat. Bregastata izdrzuva max 200.000km ako se upotrebuva kvalitetno ulje moze i poveke a moze da ribne i na 100.000km nema nekoe pravilo. Menjas bregasta i cepas dalje.
 
Najpreceneta kola, so najklasicen i prost enterier. Neznam sto ti e tolku atraktivno vo taa vnatresnost... Posebno pa 1.4 benzin, atmosferec so 80konja koj trosi 10 litri benzin i bara vozenje na visoki obrtai, a e mrtov konj vo pogled na agilnost i performansi, a 4-kata e najteska od site serii na Golf pred i po nego... Ednostavno ne gi opravduva parite potroseni za benzin. Go imam vozeno toj motor vo 5-ka i mnogu me ima razocarano...

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk
Си видел едно,си возел друго и правиш некои меѓуспоредби.
Од тие посочените на членот голфот дефинитивно има најубав ентериер и највеќе опрема.Мене внатрешноста ми е поубава,но и докажано е поквалитетна внатрешност од 5ката

10 не троши туку 8 до 9 максимум.Го имам возено преку 50000км и ова е сигурен податок.
на отворено троши 4 до 5,5 максимум.

Со потрошувачка во град тука некаде е и корсата 1.2 па и пунтото,можеби со литро помалку.Но за тоа еве и литро да е.се вози господска кола споредбено со корса и фиеста кои се класа на поло.


Перформансите се најдобри меѓу изборот на посочените на членот.Не се како 1.9 дизел но споредбено со корса(која патем и не е иста класа)е многу подобро,не само во опрема,туку и во квалитет,ентериер лежење на пат,забрзување.

За 2500 евра е најубава кола голф 4.Нормално дека има поубави но за таа цена подобро и со поквалитетна опрема нема.Греачи на ретровизори,електрика на сите стакла,заклучување на задни стакла,сијаличка кај шоферско и совозачко огледало се работи кај кои фиестата и корсата се недостапни дури и во сериска опрема.Вожњата и квалитетот на материјалите се да не речам неспоредливи.

1.4 е сосема солиден мотор.Си бара одржување и што е можно поквалитетно гориво и нема гајле
 
Последно уредено:
Си видел едно,си возел друго и правиш некои меѓуспоредби.
Од тие посочените на членот голфот дефинитивно има најубав ентериер и највеќе опрема.Мене внатрешноста ми е поубава,но и докажано е поквалитетна внатрешност од 5ката

10 не троши туку 8 до 9 максимум.Перформансите се најдобри меѓу посочените на членот.Не се како 1.9 дизел но споредбено со корса(која патем и не е иста класа)е многу подобро,не само во опрема,туку и во квалитет,ентериер лежење на пат,забрзување.

За 2500 евра е најубава кола голф 4.Нормално дека има поубави но за таа цена подобро и со поквалитетна опрема нема.Греачи на ретровизори,електрика на сите стакла,заклучување на задни стакла,сијаличка кај шоферско и совозачко огледало се работи кај кои фиестата и корсата се недостапни дури и во сериска опрема.Вожњата и квалитетот на материјалите се да не речам неспоредливи.

1.4 е сосема солиден мотор.Си бара одржување и што е можно поквалитетно гориво и нема гајле
за 2500-2600 евра ке си земе пежо 206 1.4 хди 100 пати подобро од прецентио голф 4.
 
a2 e avion, godini ponapred od seta konkurencija so slicno godiste. Celosno aluminiumska karoserija, nikakva rga ne faka , nema smrt. 1.4tdi e isto odlicen motor, imaat problem so bregastite ama ova vazi za site tdi motori so pumpa dizna sistem, i kaj 1.9tdi so PD istata maka ja imaat. Bregastata izdrzuva max 200.000km ako se upotrebuva kvalitetno ulje moze i poveke a moze da ribne i na 100.000km nema nekoe pravilo. Menjas bregasta i cepas dalje.
Валво, твое мислење за Мазда ЦИкс-7 теренецот со 2.3 турбо мотор? Ако не те мрзи и Форд Мондео Мк 2 (2005-2007 негде) СТ 220, и неговиот наследник (до кај 2011-12 модел).
 
за 2500-2600 евра ке си земе пежо 206 1.4 хди 100 пати подобро од прецентио голф 4.
Утре сабајле пежото поубаво.Прво и основнио не е иста класа со голфот.
Второ 1.4 хди е се извозено па попрво ќе му падне на човек на лото отколку да најде убаво пежо 206
 
Утре сабајле пежото поубаво.Прво и основнио не е иста класа со голфот.
Второ 1.4 хди е се извозено па попрво ќе му падне на човек на лото отколку да најде убаво пежо 206
има добри пежовци... попрво би земал пежо 2007 одколку голф од 99 година и 3 пати поскапо од пежото. голфовите се извозени и неможеш добар да најдеш пошто нели од 99 година сигурено не е возен 100 000.
друго што многу ми смета во голфот е пластиката квалитетот никаков многу лесно се кршат рачките на вратите или цела внатрешност се откорне ...И едно прашање имам до тебе во која класа е пежото а во која голфот наброј ми некој марки ако не ти е проблем
 
има добри пежовци... попрво би земал пежо 2007 одколку голф од 99 година и 3 пати поскапо од пежото. голфовите се извозени и неможеш добар да најдеш пошто нели од 99 година сигурено не е возен 100 000.
друго што многу ми смета во голфот е пластиката квалитетот никаков многу лесно се кршат рачките на вратите или цела внатрешност се откорне ...И едно прашање имам до тебе во која класа е пежото а во која голфот наброј ми некој марки ако не ти е проблем
Отиде предалеку.Ќе треба многу да објаснувам.Отвори гоогле и прочитај во која класа е голф 4 а во која пежо 206
И може ли да ми пуштиш линк некаде каде ти си видел пежо 206 од 2007година за 2500 евра со 100000км.

јас гледав едно такси со 370000км целото расклатено кое се гледа уште на слика и пишуваше 3300 евра,па ете ти пиши каде има пежо 206 1.4 хди 2007 година со 100000км.Се ова може е точно ама си ги утнал нешто цениве.Ова за 2500 бате го немаш.Да не е 4500 случајно???
 
Валво, твое мислење за Мазда ЦИкс-7 теренецот со 2.3 турбо мотор? Ако не те мрзи и Форд Мондео Мк 2 (2005-2007 негде) СТ 220, и неговиот наследник (до кај 2011-12 модел).
На времето јас го ``наглавив `` мој братучед да купи ваква Мазда:vozbud:

Човекот има пари и бараше малку поатрактивна кола, се двоумеше за неколку.. и на крај му ја посочив МазГата , после првото тест возење во салон одма се искешира(околу 45 К).

Колата е супер, со тоа што има 1-2 фабрички маани кои сервисот му ги отклни во гарантер рок. Турбото му го сменија, бидејќи понекогаш знаеше колата некое време да чади многу. Сервисното турбо било со поинакви спецификации.

втората маана била ладењето на дисковите, при што и тие му ги сменија без пари. Тоа е кога купуваш прв еден модел, па на тебе се учат како е.

Троши премногу ама оди како Ф1. Побрза кола на пат нема освен супер спортските
 
Си видел едно,си возел друго и правиш некои меѓуспоредби.
Од тие посочените на членот голфот дефинитивно има најубав ентериер и највеќе опрема.Мене внатрешноста ми е поубава,но и докажано е поквалитетна внатрешност од 5ката

10 не троши туку 8 до 9 максимум.Го имам возено преку 50000км и ова е сигурен податок.
на отворено троши 4 до 5,5 максимум.

Со потрошувачка во град тука некаде е и корсата 1.2 па и пунтото,можеби со литро помалку.Но за тоа еве и литро да е.се вози господска кола споредбено со корса и фиеста кои се класа на поло.


Перформансите се најдобри меѓу изборот на посочените на членот.Не се како 1.9 дизел но споредбено со корса(која патем и не е иста класа)е многу подобро,не само во опрема,туку и во квалитет,ентериер лежење на пат,забрзување.

За 2500 евра е најубава кола голф 4.Нормално дека има поубави но за таа цена подобро и со поквалитетна опрема нема.Греачи на ретровизори,електрика на сите стакла,заклучување на задни стакла,сијаличка кај шоферско и совозачко огледало се работи кај кои фиестата и корсата се недостапни дури и во сериска опрема.Вожњата и квалитетот на материјалите се да не речам неспоредливи.

1.4 е сосема солиден мотор.Си бара одржување и што е можно поквалитетно гориво и нема гајле
Abe prijatel aj da zborime objektivno... Ako mozes mislam, posto te gledan deka si epten pristrasen vo muabetov... Precenet e Golf-ot i kraj. Za isti pari ke zeme Astra dizel so site nisani ti sto gi nabroja, a ke e 3-5 godini ponova od toj tvoj Golf... I ostai ti klasi i masi i takvi raboti... I Mercedes w124 e 3 klasi nad Golf-ot , ama neznaci deka e avtomatski podobar izbor...

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom