Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Прашање: Дали сообраќајната дозвола треба да се чува во автомобилот или не? При случај на кражба подобро е сообраќајната да не е во автомобилот, така? Пр. до сега сите ме советуваат сообраќајната постојано да ја чувам во автомобилот, за да не ја заборавам кога планирам да возам, ама јас ионака нон стоп ја носам со мене во новчаник, па нема шанси да ја заборавам.
Е сега која е подобрата варијанта? Не дај боже да го изгубам новчаникот, па да треба процедури за нова или не дај боже да ми го украдат автомобилот, со сообраќајната внатре па некој регуларно да си ја вози...?
Можеби е глупаво прашање, но одамна ме интересира што е најразумно? Поздрав.
- веројатноста да го изгубиш новчаникот е поголема од веројатноста да ти ја украдат колата;
- тоа што во украдената кола би стоела сообраќајната, нема многу да им значи на крадците - ако сообраќајната не е на твое име, секако ти бараат полномошно, а тие нема да го имаат (освен ако не фалсификуваат едно специјално за тебе и твојата кола, што е малку веројатно);
- од горенаведеното следува дека поразумно е сообраќајната да се чува во колата, иако стандардното правило гласи никакви документи да не се чуваат во кола.

Јасно?

ПС. Нормално, ако веројатноста да ти ја украдат колата кај тебе е поголема од таа да го изгубиш новчаникот, тогаш тоа го менува заклучокот.
 
Интересно е што моторот има 190,000 оргинални и одржуван е редовно затоа и малку е чудно што викаат мајсторите дека е клип некој...
@.Sky.
16,20 или 24 вентилска е алфата?
Ако е отиден варијабилниот затегач ќе изгасне колата и нема да пали.
На дизел е многу тешко да се примети ама затоа на бензинец е многу лесно да приметиш бидејќи откога ќе ја стартуваш 20-30 секунди колата работи како да е дизел па после смирува односно откако маслото ќе направи притисок по потреба да работи втората брегаста.
Ако е тоа дефектот ќе поминеш со најмалку 1000-2000к денари со се работна рака
 
Шо мојт да е проблемот, значит се заприметвит поќе ко ке не е загреана доволно колава, давам гас и ја примат после 1 секунда, од ко ќе загрејт ја примат нормално побрзо но сепак малце каснит, значит давам малце туража и одма одпуштам и после секунда ја примат и то не ја примат толку колку шо сум стиснал на гаста, туку помалце и каснит.
 
Шо мојт да е проблемот, значит се заприметвит поќе ко ке не е загреана доволно колава, давам гас и ја примат после 1 секунда, од ко ќе загрејт ја примат нормално побрзо но сепак малце каснит, значит давам малце туража и одма одпуштам и после секунда ја примат и то не ја примат толку колку шо сум стиснал на гаста, туку помалце и каснит.
МАФ сензорот не ти чини
 
Нa првo стaртувaње мoтoрoт се слушa некaкoв звук мжнa трoпaње a oткaкo ќе пoрaбoти 20 30 минути прекинувa. Незнaм дaли е дефект или штo мoжи дa е.
И пaрнoтo кoгa ќе зaгрее вo вoзење излaдувa не држи тoплo. Сезнoрoт зa темперaтурa се спуштa нaјдoлу a требa нa срединa.
 
Нa првo стaртувaње мoтoрoт се слушa некaкoв звук мжнa трoпaње a oткaкo ќе пoрaбoти 20 30 минути прекинувa. Незнaм дaли е дефект или штo мoжи дa е.
И пaрнoтo кoгa ќе зaгрее вo вoзење излaдувa не држи тoплo. Сезнoрoт зa темперaтурa се спуштa нaјдoлу a требa нa срединa.
Термостатот ти е заглавен најверојатно, штом во возење ти паѓа температурата.

Sent from my Note 3 [SM-N9005] using Tapatalk
 
Прашање, дали е погодно да се користат разни дизел адитиви? Имаат некој ефект, корисни се или се џабе фрлени пари?
 
Прашање, дали е погодно да се користат разни дизел адитиви? Имаат некој ефект, корисни се или се џабе фрлени пари?

Koristev jas od Lique Moly za procistuvanje na diznite i ne primetiv nikakov efekt.Dzabe dadov 280 denara.
 
Koristev jas od Lique Moly za procistuvanje na diznite i ne primetiv nikakov efekt.Dzabe dadov 280 denara.

Баш нивните ги гледав, еден куп адитиви за нафта и масло. Ама до сега не сум чул некој да се пофали дека стварно му се подобрила работата на моторот, дека станал потивок и слично како што ветуваат.
 
Прашање, дали е погодно да се користат разни дизел адитиви? Имаат некој ефект, корисни се или се џабе фрлени пари?
Проби со Аналгин,Парацетамол, Витамин Ц за да не настине зимата :P:icon_mrgr:
 
Прашање, дали е погодно да се користат разни дизел адитиви? Имаат некој ефект, корисни се или се џабе фрлени пари?
Ako ti e za podobruvanje na motorot nema nisto kaj nas posto jas koga rabotev vo Makpetrol i zemav cist nerazreden aditiv i imase ogromna razlika dodeka na benziska tie necinat za nisto. Dodeka ti e za protiv zamrznuvanje stavi si 5-10% benzin i uzivaj si.

ROMA ROMA ROMA
 
Баш нивните ги гледав, еден куп адитиви за нафта и масло. Ама до сега не сум чул некој да се пофали дека стварно му се подобрила работата на моторот, дека станал потивок и слично како што ветуваат.

Ako ti e za da ne ti zamrzne naftata stavi si 500-700 ml benzin vo rezervoarot i nemas maki. Osven ako ne vozis dizel vozilo proizvedeno od 2007-2008 pa navamu,e togas kupi si nekoj poskap aditiv.
 
Ako ti e za da ne ti zamrzne naftata stavi si 500-700 ml benzin vo rezervoarot i nemas maki. Osven ako ne vozis dizel vozilo proizvedeno od 2007-2008 pa navamu,e togas kupi si nekoj poskap aditiv.

Повеќе ми е за адитиви за прочистување на мотор и систем за вбризгување, подобрување на работата, или пак адитиви за подобро подмачкување како Кератек на ликви моли, со цел да му покажам љубов на моторот :) За тие адитиви дали се исплати или џабе горење пари.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom