Нови цени на ЈСП, бесплатен превоз за студентите

  • Креатор на темата Креатор на темата Xibalba
  • Време на започнување Време на започнување
Ако на ова работеле долги години убав ни е алот.
Имаа еден обид приватниците со „Моја карта”, се сеќаваш? Јас и овој обид го осудувам на пропаст однапред.

А овие што да прават: зафатени се со промовирање на канти за ѓубре и косилки за трева по фудбалски игралишта, не можат да постигнат да мислат на сѐ. :P
 
Имаа еден обид приватниците со „Моја карта”, се сеќаваш? Јас и овој обид го осудувам на пропаст однапред.

А овие што да прават: зафатени се со промовирање на канти за ѓубре и косилки за трева по фудбалски игралишта, не можат да постигнат да мислат на сѐ. :P
Ау да, средно бев тогаш ама им се испобунија пензионерите, стари биле за компјутери муабет.
 
^
токму такви и им требаат на Скопје, плус нема метро - така да ќе бидат одлична конкуренција на ЈСП
Формата на Скопие предразполага може би за 1-2-3 линии на трамваj. Тоа може да отпуши градскиот транспорт.
За метро мислам дека се уште немате потреба. Скопje не е толкова големо како површина,а и како популациja, да не зборуваме за трошоците. От станица до станица ти треба минимум 1км.
 
Не верувам да пројдеш со планов пошто не се толкави морони да не видат кој се качил со нив на станицата :icon_lol: Моменталните техники се далеку понапредни, пример секој што се вози има бекап откуцана картичка без дата бидејки секое второ апаратче не куца дата.
И пак со автомати нема да се реши ништо,нема будала што ќе извади електронска ако има хартиени картички.

Ќе дојде бе први јануари, ќе пробаме. Ако не јас, некој друг. :D
 
Скопje не е толкова големо како површина,а и како популациja, да не зборуваме за трошоците. От станица до станица ти треба минимум 1км.

Скопје во должина е над 20 км, во бивша Ју беше најдолг град, така да една метро линија со 15-20 станици е сосема изводлив транспортен проект и на големо ќе го растерети ценарот на градот. Имаше физибилити студии за нешто вакво, со цена од 400 -500 милиони евра. Ние само за споменици и бронза фрливме повеќе пари а не добивме ништо позитивно од инфраструктурен аспект.
 
Формата на Скопие предразполага може би за 1-2-3 линии на трамваj. Тоа може да отпуши градскиот транспорт.
За метро мислам дека се уште немате потреба. Скопje не е толкова големо како површина,а и како популациja, да не зборуваме за трошоците. От станица до станица ти треба минимум 1км.

Имаше 4 предлога за шински сообраќај во Скопје од 2009 до денес, но сите паднаа во вода. Има и на википедија за тој проблем комплет но сега за сега се молчи.
 
А тоа што партиски војничиња од ДУИ и ВМРО седат дома и земаат административна плата без да одат на работа, .
да не ги заборави намерно пратениците на СДСМ кои земаа плата од недоаѓањето на работа (седејќи дома)
 
Скопје во должина е над 20 км, во бивша Ју беше најдолг град, така да една метро линија со 15-20 станици е сосема изводлив транспортен проект и на големо ќе го растерети ценарот на градот. Имаше физибилити студии за нешто вакво, со цена од 400 -500 милиони евра. Ние само за споменици и бронза фрливме повеќе пари а не добивме ништо позитивно од инфраструктурен аспект.
500 милиона евра не можат да ти стигнат за 20 км метро. Ке ти требат минимум едно 700 милиона евра, да не зборуваме за подвижен состав, обука на перзоналот,создаване на депо(гаража) и така натаму.
Скопje веке плаче за трамваj,коj е на повеке нивоа и не се пресекува со другите видови транспорт или поне минимално.
 
да не ги заборави намерно пратениците на СДСМ кои земаа плата од недоаѓањето на работа (седејќи дома)
Во никој случај не ги оправдувам сдс, во случајов задно дупче на свиралка се, ама и за тоа е крива неспособната ни влада. Се знае што се добива со неоправдано отсуство од работа 3-5 последователни дена.
 
,Дечки да ве прашувам ако не ве мрзи да одговорите на исти прашања, можеби е досадно али ова картава со 10 патувања е истата како порана мислам се купува во билетара како и секогаш или ке го има само во електронскте картички и второ јас сум на посдипломски студии се рачунам како студент :P,имам ли право на безплатен билет :D?
 
Што бидна со бесплатниов превоз за студенти, влезе у закон, да вадиме картички или?
 
Формата на Скопие предразполага може би за 1-2-3 линии на трамваj. Тоа може да отпуши градскиот транспорт.
За метро мислам дека се уште немате потреба. Скопje не е толкова големо како површина,а и како популациja, да не зборуваме за трошоците. От станица до станица ти треба минимум 1км.

Не батка, требало на време да се планира/проектира градот за трамвај.
Мене повеќе ми гледа окото према метро.
Да, скапо е арно ама на дологрочен план е win - win.

П.С. Скопје има проблем со загадувањето, така да стимулација на јавниот превоз би било топ.
 
Не батка, требало на време да се планира/проектира градот за трамвај.
Мене повеќе ми гледа окото према метро.
Да, скапо е арно ама на дологрочен план е win - win.

П.С. Скопје има проблем со загадувањето, така да стимулација на јавниот превоз би било топ.
Според мен Скопje не може да скокне директно на метро,без да е преминала през скоростен трамваj.
Да не зборуваме за фреквенциja за метро.
 
Според мен Скопje не може да скокне директно на метро,без да е преминала през скоростен трамваj.
Да не зборуваме за фреквенциja за метро.

Шо ти е бе тебе какво скокање директно индиректно не зборуваме за еволуција.

Ако се планира и гледа долгорочно - метро е најпаметно, изводливо но скапо.
Трамвај нема поента - поарно ќе е ако останат автобусите.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom