И што е сега....пу,пу неважи.
Цените остануваат по старо
Цените остануваат по старо

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Имаа еден обид приватниците со „Моја карта”, се сеќаваш? Јас и овој обид го осудувам на пропаст однапред.Ако на ова работеле долги години убав ни е алот.
Ау да, средно бев тогаш ама им се испобунија пензионерите, стари биле за компјутери муабет.Имаа еден обид приватниците со „Моја карта”, се сеќаваш? Јас и овој обид го осудувам на пропаст однапред.
А овие што да прават: зафатени се со промовирање на канти за ѓубре и косилки за трева по фудбалски игралишта, не можат да постигнат да мислат на сѐ.![]()
Формата на Скопие предразполага може би за 1-2-3 линии на трамваj. Тоа може да отпуши градскиот транспорт.^
токму такви и им требаат на Скопје, плус нема метро - така да ќе бидат одлична конкуренција на ЈСП
Не верувам да пројдеш со планов пошто не се толкави морони да не видат кој се качил со нив на станицатаМоменталните техники се далеку понапредни, пример секој што се вози има бекап откуцана картичка без дата бидејки секое второ апаратче не куца дата.
И пак со автомати нема да се реши ништо,нема будала што ќе извади електронска ако има хартиени картички.
Скопje не е толкова големо како површина,а и како популациja, да не зборуваме за трошоците. От станица до станица ти треба минимум 1км.
Формата на Скопие предразполага може би за 1-2-3 линии на трамваj. Тоа може да отпуши градскиот транспорт.
За метро мислам дека се уште немате потреба. Скопje не е толкова големо како површина,а и како популациja, да не зборуваме за трошоците. От станица до станица ти треба минимум 1км.
да не ги заборави намерно пратениците на СДСМ кои земаа плата од недоаѓањето на работа (седејќи дома)А тоа што партиски војничиња од ДУИ и ВМРО седат дома и земаат административна плата без да одат на работа, .
500 милиона евра не можат да ти стигнат за 20 км метро. Ке ти требат минимум едно 700 милиона евра, да не зборуваме за подвижен состав, обука на перзоналот,создаване на депо(гаража) и така натаму.Скопје во должина е над 20 км, во бивша Ју беше најдолг град, така да една метро линија со 15-20 станици е сосема изводлив транспортен проект и на големо ќе го растерети ценарот на градот. Имаше физибилити студии за нешто вакво, со цена од 400 -500 милиони евра. Ние само за споменици и бронза фрливме повеќе пари а не добивме ништо позитивно од инфраструктурен аспект.
Во никој случај не ги оправдувам сдс, во случајов задно дупче на свиралка се, ама и за тоа е крива неспособната ни влада. Се знае што се добива со неоправдано отсуство од работа 3-5 последователни дена.да не ги заборави намерно пратениците на СДСМ кои земаа плата од недоаѓањето на работа (седејќи дома)
Формата на Скопие предразполага може би за 1-2-3 линии на трамваj. Тоа може да отпуши градскиот транспорт.
За метро мислам дека се уште немате потреба. Скопje не е толкова големо како површина,а и како популациja, да не зборуваме за трошоците. От станица до станица ти треба минимум 1км.
Според мен Скопje не може да скокне директно на метро,без да е преминала през скоростен трамваj.Не батка, требало на време да се планира/проектира градот за трамвај.
Мене повеќе ми гледа окото према метро.
Да, скапо е арно ама на дологрочен план е win - win.
П.С. Скопје има проблем со загадувањето, така да стимулација на јавниот превоз би било топ.
Според мен Скопje не може да скокне директно на метро,без да е преминала през скоростен трамваj.
Да не зборуваме за фреквенциja за метро.