Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Poradi toa sto drugarot ednas golf5 ednas audi5 gi cipuvase i dvata gi izgore brgu. Koga prasuvav jas za istoto kaj glavniot vo Pezo mi rece vaka :
- Nemoj da mislis deka nekoi decki koi cipuvaat se popametni od cela elita koi gi pravi kolite. Toj motor i tie delovi vo nego se napraveni za taa sila i toa zagrevanje, ne se napraveni za toa pojacuvanje koe tie go davaat i togas nesto se razjaduva pobrzo ili izvitoperuva. Tocno e deka ima namalena potrosuvacka na gorivo no toa e na steta na motorot. Mi dade sporedba so covekot i steroidite. Znaes sto moze covek so steroidi, ama znaes i kolku posle niv moze i koi se stetite sto gi pravi toa.

ROMA ROMA ROMA



Нема ама блага врска ова што збориш... Проблеми прават тие евтини кинески и кое какви чипови кои се купуваат по смешна цена и кои де работат де не работат, па моторот често работи во различни режими... Чиповите од типот на " REVO " кои се посолени не му прават ама баш никаква штета на моторот... Моторот врти ист број на вртежи, што значи дека исто трие, исто загрева, само му се менува режимот и му се качува моќноста, а секој мотор има простор за повеќе... Нормално се е ок додека не се оди до екстреми, затоа што за екстремен тјунинг има многу пропратни работи покрај чипот... А најисплатлива и најдобра опција е ремапување на самиот компјутер без никакви надворешни чипови... Конретен пример ти е една иста кола со ист мотор а фабрички доаѓа со различна моќност... На пример Голф 5, како тој на другар ти, во изведбата 2.0 ТДИ доаѓа со 140 и 170 кс, тоа е еден ист мотор, разликата е во мапувањето ( параметрите ) на комјутерот и дизните... Додека 1.9 ТДИ е 105 кс, но е ист мотор како кај Голф 4, а таму идеше со 116 и 131 кс... Додека А5 со 2.0 комон реил моторот доаѓа со 120, 143 и 172 кс - комплетно ист мотор... Еве дечкото прашува за Пежо, таму 1.9 ХДИ моторот доаѓа со 90 и 110 или 115 кс, кај Рено истиот 1.9 ДЦИ идеше со 90, 105 и 130 кс... И така е кај сите производители и не за џабе... А чиповите се измислени од економска гледна точка ... Имено зошто би ја платил најмоќната верзија која е бајаги поскапа и за која после плаќаш поскапа регистрација и даноци, кога можеш за значително помала сума да ја земеш послабата верзија и со малку пари да ја направиш помоќна, а воедно да имаш и пониски трошоци за регистрација, осигурување, даноци и слично... Е тоа го размислиле и производителите, па затоа се нудат исти мотори со различна моќност...
 
Нема ама блага врска ова што збориш... Проблеми прават тие евтини кинески и кое какви чипови кои се купуваат по смешна цена и кои де работат де не работат, па моторот често работи во различни режими... Чиповите од типот на " REVO " кои се посолени не му прават ама баш никаква штета на моторот... Моторот врти ист број на вртежи, што значи дека исто трие, исто загрева, само му се менува режимот и му се качува моќноста, а секој мотор има простор за повеќе... Нормално се е ок додека не се оди до екстреми, затоа што за екстремен тјунинг има многу пропратни работи покрај чипот... А најисплатлива и најдобра опција е ремапување на самиот компјутер без никакви надворешни чипови... Конретен пример ти е една иста кола со ист мотор а фабрички доаѓа со различна моќност... На пример Голф 5, како тој на другар ти, во изведбата 2.0 ТДИ доаѓа со 140 и 170 кс, тоа е еден ист мотор, разликата е во мапувањето ( параметрите ) на комјутерот и дизните... Додека 1.9 ТДИ е 105 кс, но е ист мотор како кај Голф 4, а таму идеше со 116 и 131 кс... Додека А5 со 2.0 комон реил моторот доаѓа со 120, 143 и 172 кс - комплетно ист мотор... Еве дечкото прашува за Пежо, таму 1.9 ХДИ моторот доаѓа со 90 и 110 или 115 кс, кај Рено истиот 1.9 ДЦИ идеше со 90, 105 и 130 кс... И така е кај сите производители и не за џабе... А чиповите се измислени од економска гледна точка ... Имено зошто би ја платил најмоќната верзија која е бајаги поскапа и за која после плаќаш поскапа регистрација и даноци, кога можеш за значително помала сума да ја земеш послабата верзија и со малку пари да ја направиш помоќна, а воедно да имаш и пониски трошоци за регистрација, осигурување, даноци и слично... Е тоа го размислиле и производителите, па затоа се нудат исти мотори со различна моќност...
Jas kazuvam sto sum videl insto mi kazal mnogu dobar drugar specijalista koga sakav injas da cipuvam moevo auto. Ako ti rabotis so toa i mislis deka si vo pravo jas ne se mesam, no iskreno jas mu veruvam na nego koj vekje 10 godini go raboti toa i sto vise e specijaliziran za tie raboti. Ako bilo taka kako sto ti vikas zosto na Argir site cipuvani koli mu se stopeni a praveni se vo najdobriot servis na balkanot za tie raboti ?

ROMA ROMA ROMA
 
Jas kazuvam sto sum videl insto mi kazal mnogu dobar drugar specijalista koga sakav injas da cipuvam moevo auto. Ako ti rabotis so toa i mislis deka si vo pravo jas ne se mesam, no iskreno jas mu veruvam na nego koj vekje 10 godini go raboti toa i sto vise e specijaliziran za tie raboti. Ako bilo taka kako sto ti vikas zosto na Argir site cipuvani koli mu se stopeni a praveni se vo najdobriot servis na balkanot za tie raboti ?

ROMA ROMA ROMA



Како што кажав - доколку е во граници на нормала нема проблеми... Секој мотор има простор за подесување... Е ако се оди во екстреми тогаш се менуваат многу работи, не се става само чип ...
 
Која брзина е идеална за возилото, мислам на автопат, сега можеби е глупо прашање, ама зборот ми е, слушам 80, 90 е идеална брзина, или?

Sent from my 6036Y using Tapatalk
 
Која брзина е идеална за возилото, мислам на автопат, сега можеби е глупо прашање, ама зборот ми е, слушам 80, 90 е идеална брзина, или?

Sent from my 6036Y using Tapatalk
Зависи што подразбираш како идеална брзина... Потрошувачка? 90 во 5-та брзина најмалце троши...
Ако си на автопат како автопат, т.е. три ленти во еден правец, 80-90 ти е преспоро...
Ако пак мислиш за безбедноста... 80-90 ти е релативно безбедно во смисла застанување, правовремено забележување на случките во сообраќајот околу тебе и сл.
 
Зависи што подразбираш како идеална брзина... Потрошувачка? 90 во 5-та брзина најмалце троши...
Ако си на автопат како автопат, т.е. три ленти во еден правец, 80-90 ти е преспоро...
Ако пак мислиш за безбедноста... 80-90 ти е релативно безбедно во смисла застанување, правовремено забележување на случките во сообраќајот околу тебе и сл.
Супер, фала на одговор

Sent from my 6036Y using Tapatalk
 
Де бе, сите исто му зборат. Не го пишува, на tapatalk ваљда има така наместено.
 
Тоа ROMA ROMA ROMA можеш да одиш во подесувања на профилот и за потпис да си го наместиш, да не го пишуваш цело време :)
Da taka mi e namesteno da gi nervira tie za Juventus [emoji14]
Де бе, сите исто му зборат. Не го пишува, на tapatalk ваљда има така наместено.


ROMA ROMA ROMA
 
Која брзина е идеална за возилото, мислам на автопат, сега можеби е глупо прашање, ама зборот ми е, слушам 80, 90 е идеална брзина, или?

Sent from my 6036Y using Tapatalk
Зависи што кола имаш, каков е асфалтот, временските прилики и колку гужва има на патот.
 
Може некој што се разбира со коли да ми пише пп.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom