- Член од
- 12 јули 2011
- Мислења
- 868
- Поени од реакции
- 424
Poradi toa sto drugarot ednas golf5 ednas audi5 gi cipuvase i dvata gi izgore brgu. Koga prasuvav jas za istoto kaj glavniot vo Pezo mi rece vaka :
- Nemoj da mislis deka nekoi decki koi cipuvaat se popametni od cela elita koi gi pravi kolite. Toj motor i tie delovi vo nego se napraveni za taa sila i toa zagrevanje, ne se napraveni za toa pojacuvanje koe tie go davaat i togas nesto se razjaduva pobrzo ili izvitoperuva. Tocno e deka ima namalena potrosuvacka na gorivo no toa e na steta na motorot. Mi dade sporedba so covekot i steroidite. Znaes sto moze covek so steroidi, ama znaes i kolku posle niv moze i koi se stetite sto gi pravi toa.
ROMA ROMA ROMA
Нема ама блага врска ова што збориш... Проблеми прават тие евтини кинески и кое какви чипови кои се купуваат по смешна цена и кои де работат де не работат, па моторот често работи во различни режими... Чиповите од типот на " REVO " кои се посолени не му прават ама баш никаква штета на моторот... Моторот врти ист број на вртежи, што значи дека исто трие, исто загрева, само му се менува режимот и му се качува моќноста, а секој мотор има простор за повеќе... Нормално се е ок додека не се оди до екстреми, затоа што за екстремен тјунинг има многу пропратни работи покрај чипот... А најисплатлива и најдобра опција е ремапување на самиот компјутер без никакви надворешни чипови... Конретен пример ти е една иста кола со ист мотор а фабрички доаѓа со различна моќност... На пример Голф 5, како тој на другар ти, во изведбата 2.0 ТДИ доаѓа со 140 и 170 кс, тоа е еден ист мотор, разликата е во мапувањето ( параметрите ) на комјутерот и дизните... Додека 1.9 ТДИ е 105 кс, но е ист мотор како кај Голф 4, а таму идеше со 116 и 131 кс... Додека А5 со 2.0 комон реил моторот доаѓа со 120, 143 и 172 кс - комплетно ист мотор... Еве дечкото прашува за Пежо, таму 1.9 ХДИ моторот доаѓа со 90 и 110 или 115 кс, кај Рено истиот 1.9 ДЦИ идеше со 90, 105 и 130 кс... И така е кај сите производители и не за џабе... А чиповите се измислени од економска гледна точка ... Имено зошто би ја платил најмоќната верзија која е бајаги поскапа и за која после плаќаш поскапа регистрација и даноци, кога можеш за значително помала сума да ја земеш послабата верзија и со малку пари да ја направиш помоќна, а воедно да имаш и пониски трошоци за регистрација, осигурување, даноци и слично... Е тоа го размислиле и производителите, па затоа се нудат исти мотори со различна моќност...