Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Може ли некој да појасни предности и недостатоци помеѓу кола со автоматски или рачен менувач?

Дали едното или другото полесно се расипува? Која кола повеке ке троши? Конкретно за Мерцедес ме интересира...

Благодарам однапред.
 
Може ли некој да појасни предности и недостатоци помеѓу кола со автоматски или рачен менувач?

Дали едното или другото полесно се расипува? Која кола повеке ке троши? Конкретно за Мерцедес ме интересира...

Благодарам однапред.
за потрошња секогаш автоматикот барем кај мерцедес повеќе троши 1 литро за разлика од рачниот.
 
Може ли некој да појасни предности и недостатоци помеѓу кола со автоматски или рачен менувач?

Дали едното или другото полесно се расипува? Која кола повеке ке троши? Конкретно за Мерцедес ме интересира...

Благодарам однапред.
Автоматскиот повеќе троши иако модерните коли има вградени чипови за автоматски менувач што регулира оптимална потрошивачка за гориво ,сепак и пак повеќе троши од мануелниот менувач и згора на тоа и плус за него бара одржување и менување масло како и моторот.


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Да, ама не ја троши ``ламелата``. А масло се менува многу поретко и тоа е единственото одржување. Во пракса троши повеќе од литар бидејќи на конвертерот му треба на секое шалтање да заврти некој обртај повеќе за да промени. Во суштина тоа е ``лизгање`` на брзини каде брзината на моторот е поголема во одредени моменти него брзината на колата. Малку е ова комплексно, но во суштина тука се губи потрошувачката-во конверторот
 
Да, ама не ја троши ``ламелата``. А масло се менува многу поретко и тоа е единственото одржување. Во пракса троши повеќе од литар бидејќи на конвертерот му треба на секое шалтање да заврти некој обртај повеќе за да промени. Во суштина тоа е ``лизгање`` на брзини каде брзината на моторот е поголема во одредени моменти него брзината на колата. Малку е ова комплексно, но во суштина тука се губи потрошувачката-во конверторот
Кога менуваш масло во мотор се менува и масло во менувач а потрошувачката е помала со автоматски менувач бидејќи кога нема загуба во празен од како кај механичкиот менувач
 
Кога менуваш масло во мотор се менува и масло во менувач а потрошувачката е помала со автоматски менувач бидејќи кога нема загуба во празен од како кај механичкиот менувач
Видов погоре дека имаш Алфа да те прашам кај ја сервисираш ако си од Скопје?
 
Видов погоре дека имаш Алфа да те прашам кај ја сервисираш ако си од Скопје?
Сега за сега никаде
Неколку луѓе сопственици на алфа ромео ми го препорачаа некој си Мути од Ѓорче ама не го знам човекот и не знам како работи па затоа ќе си ја одржувам кај човекот што ми ги одржува другите коли
 
Кога менуваш масло во мотор се менува и масло во менувач а потрошувачката е помала со автоматски менувач бидејќи кога нема загуба во празен од како кај механичкиот менувач
Мислам дека буквално ништо од ова не е точно. И нема назив "механички менувач".
 
Менувачот е рачен , на тоа мислеше. А мислам дека нема потреба од толку менување на маслото во мењачот како во моторот , бидејќи маслото во мењачот само подмачкува а не согорува како во моторот.

Во моторот дел од согорените гасови слегуваат покрај компресионите и маслените карики и се мешаат со со маслото, дел од маслото исто така останува недобрипано од кариките и согорева, па маслото лади многу жешки делови од моторот па дополнително согорува....така да маслото во моторот е подложено на многу температурни изложувања и затоа поцрнува(согорени јаглероводороди). Затоа се менува поначесто

Во мењачите маслото само подмачкува и пренесува обртен момент, и нема никакви температурни шокови врз него, и затоа се менува поретко. Не сум имал кола со автоматски мењач, но мислам дека нема потреба од претерано менување
 
Сега за сега никаде
Неколку луѓе сопственици на алфа ромео ми го препорачаа некој си Мути од Ѓорче ама не го знам човекот и не знам како работи па затоа ќе си ја одржувам кај човекот што ми ги одржува другите коли

a kakvi koli vozis ako ne e tajna? spored tebe koja od tie e najdobra?

koga sme kaj alfite.... najdobar model vo odnos potrosuvacka/odrzuvanje?

Sent from my GT-I9003 using Tapatalk 2
 
a kakvi koli vozis ako ne e tajna? spored tebe koja od tie e najdobra?

koga sme kaj alfite.... najdobar model vo odnos potrosuvacka/odrzuvanje?

Sent from my GT-I9003 using Tapatalk 2
Алфа 156ка во потрошувачка

2.4 дизел троши градска во Скопје 9 литра додека пак колку што знам 1.8 на плин троши во Скопје градска 12/13 литра.

Али мене ако ме прашуваш и ако имаш некои 4,500 евра би зел 159ка и те како :D
 
Во мењачите маслото само подмачкува и пренесува обртен момент, и нема никакви температурни шокови врз него, и затоа се менува поретко. Не сум имал кола со автоматски мењач, но мислам дека нема потреба од претерано менување
Кај многу автоматски мењачи внатре се ламелите и лежат во уљето, скоро и да согорува уљето кога работат ламелите внатре. Дури штопната за испуштање на уљето е со голем магнет за да собира струготини метал што искачаат од тие ламели. Затоа треба кај автоматсите менувачи скоро во исто време да се менува како и кај моторот.
 
Алфа 156ка во потрошувачка

2.4 дизел троши градска во Скопје 9 литра додека пак колку што знам 1.8 на плин троши во Скопје градска 12/13 литра.

Али мене ако ме прашуваш и ако имаш некои 4,500 евра би зел 159ка и те како :D

sigurno ke najdes 159 za 4500 evra
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom