Да, може секој слободно да си постави камера во колата, но доколку се случи некоја несреќа знак прашалник е дали полицијата и судот ќе ја земат снимката како доказен материјал. Јас колку што знам до лани видео снимките од надзорните камери не секогаш се земаат во предвид. Маркетот пред мојата зграда што го ограбија имаше надзорни камери но полицијата не им ги зеде како доказен материјал, наводно снимката не била доволно добра за да покаже кој е извршителот. Така да мора прво да се донесе закон со кој снимките ќе бидат прифатливи како доказен материјал па после да се поставуваат камери во колите, во спротивно џабе е да ја ставиш а да немаш никаква корист од неа.za zal vo povike slucai pesacite se sekogas vo prednost vo odnos na avtomobilite
@iksimkd mislam deka ne mora da se donese zakon za kameri, mozis ti slobodno da si stavis kamera vo kola
А кој да ти донесе таков закон? Парталментот?? Не се глупи..па ако донесат таков закот тогаш и снимките на Грујо како договара мито од 1,5 милиони евра требаше да се разгледаат и вештачат во судот...јок законДа, може секој слободно да си постави камера во колата, но доколку се случи некоја несреќа знак прашалник е дали полицијата и судот ќе ја земат снимката како доказен материјал. Јас колку што знам до лани видео снимките од надзорните камери не секогаш се земаат во предвид. Маркетот пред мојата зграда што го ограбија имаше надзорни камери но полицијата не им ги зеде како доказен материјал, наводно снимката не била доволно добра за да покаже кој е извршителот. Така да мора прво да се донесе закон со кој снимките ќе бидат прифатливи како доказен материјал па после да се поставуваат камери во колите, во спротивно џабе е да ја ставиш а да немаш никаква корист од неа.
Добро сега да не мешаме баби и жаби. Тоа е политички случај и не спаѓа во сообраќајните закони. Тоа се сосема различни случаи и немаат никаква поврзаност. Закон за камери во возилата и закон за камери за било што друго неможе да поврзуваат по никоја основа.А кој да ти донесе таков закон? Парталментот?? Не се глупи..па ако донесат таков закот тогаш и снимките на Грујо како договара мито од 1,5 милиони евра требаше да се разгледаат и вештачат во судот...јок закон
Ако вака размислував како тебе,досега требаше барем 20 души на совест да ги носам,од тоа што претрчуваат,минат кај што не треба и друго..Возач си,мораш максимално да внимаваш..Ако не си способен тоа да го правиш,оди врати ја возачката и седи дома..Ти најверојатно не си возач штом вака зборуваш. На секој може да му се случи некоја будала да згазне на коловоз без да ја сврти главата лево-десно. Најчесто ова се случува на Партизанска од кога ги поставија семафорите за пешаци, има неписмени луѓе си минат без да погледнат каква боја свети
Види вака...Ако возачот треба максимално да биде внимателен, зошто тогаш пешакот треба да биде ослободен од таа обврска. зарем и тој не е можеби возач кој моментално испаднал од своето возило да ги прошета малку кондурите по градските улици?Ако вака размислував како тебе,досега требаше барем 20 души на совест да ги носам,од тоа што претрчуваат,минат кај што не треба и друго..Возач си,мораш максимално да внимаваш..Ако не си способен тоа да го правиш,оди врати ја возачката и седи дома..
Потполно се согласвам со ова. Пешакот треба да биде двојно повнимателен кога треба да премине на пешачки зошто се знае кој ја плаќа цената ако нешто се случи. Гледам повремено такви арогантни луѓе што навлегуваат на пешачки без да погледне лево-десно и да види дали има возило кое веќе навлегува во зоната на пешачкиот и не може да запре (иако не вози над пропишаната брзина), дали има ситуација кога со мало чекање ќе дозволи да поминат група возила со што нема да не го попречува протокот на сообраќајот и сл.Види вака...Ако возачот треба максимално да биде внимателен, зошто тогаш пешакот треба да биде ослободен од таа обврска. зарем и тој не е можеби возач кој моментално испаднал од своето возило да ги прошета малку кондурите по градските улици?
Кога е зелено и за пешаците и за возачите, возачот е тој кој мора да е претпазлив, а не пешакот. Гледам малце ги бркате работите. Пешакот на зелено и на пешачки е неприкосновен. А возачот кога се приближува на пешачки треба да намали и биде внимателен за секој случај.Пешаците се сообраќајно необразовани и крајно незаинтересни за сопствениот живот. Колку пати само сум видел некој додека преминува улица и не погледнува лево-десно, а јас и на еднонасочна улица погледнувам и на двете страни.
Пример, кај Судска семафорите тие што вртат десно/лево додека стигнат да се приклучат на улицата веќе е запалено зеленото светло за пешаци и пешаците не погледнуваат дали е некој на едно метро од нив и си преминуваат улица, како да 2 секунди чекање после зеленото за пешаци ќе им одземе од времето за кафе или нешто друго.
Друго, пешаците не знаат дека постои дополнително зелено за возачите каде што истовремено е и зелено за пешаците па исто така и тука не гледаат иако во оваа ситуација е помалце страшно бидејќи возачите возат поспоро па има простор за застанување.
Точно дека пешакот има предност, затоа и реков возачите таму возат повнимателно и поспоро, али во секој случај како пешак како може да си толку неодговорен за сопствениот живот и да не погледнеш на страна, удирајќи со глава во ѕид дека ти си пешак и имаш предност.Кога е зелено и за пешаците и за возачите, возачот е тој кој мора да е претпазлив, а не пешакот. Гледам малце ги бркате работите. Пешакот на зелено и на пешачки е неприкосновен. А возачот кога се приближува на пешачки треба да намали и биде внимателен за секој случај.
Абе богами во Македонија треба шеснајсет да отвориш кога поминуваш улица. Али се е тоа од немање на сообраќајна култура. И тоа од сите учесници во сообраќајот.Точно дека пешакот има предност, затоа и реков возачите таму возат повнимателно и поспоро, али во секој случај како пешак како може да си толку неодговорен за сопствениот живот и да не погледнеш на страна, удирајќи со глава во ѕид дека ти си пешак и имаш предност.
Како може автоматски казна затвор ако усмртиш човек, а е негова вина? Нека шетаат сред булевари и улици како да ги ослободиле па потоа други се криви.По пропис ако возиш и некој ти скокне пред кола што ќе правиш?Не ми е јасно како ваквите идиоти во сообраќајот секојпат налетуват на мирни фамилии. Некои луѓе неможат да се помират и да седат мирни. Автоматски мора казна кога усмртуваш човек , без разлика дали си крив или не. А во случајот апла се гледа дека госпожата или возела повеќе од дозволеното , или вниманието и било во нешто друго.
Имаше еден случај од струмичко пред 3-4 години куќни пријатели патуваа во Бугарија и имаше сообраќајка каде сопатникот ( младо момче ) загина на лице место , а возачот на автомобилот кој патем беше многу верен другар на татко му на момчето кое загина, беше крив. Од куќни пријатели станаа крвни непријатели , и мораа цела фамилија да се иселат некаде во Скандинавија оти имаше 2-3 неуспешни обиди за убиство.
Таков е законот. Едноставно мора да бидеш казнет со затвор доколку во сообраќајка има смртни последици (единствено може да добиеш отворен затвор сабота и недела дома) ама треба многу адвокати за тоа.Како може автоматски казна затвор ако усмртиш човек, а е негова вина? Нека шетаат сред булевари и улици како да ги ослободиле па потоа други се криви.По пропис ако возиш и некој ти скокне пред кола што ќе правиш?
ЌЕ платиш кауција и НЕМА да лежиш.Таков е законот. Едноставно мора да бидеш казнет со затвор доколку во сообраќајка има смртни последици (единствено може да добиеш отворен затвор сабота и недела дома) ама треба многу адвокати за тоа.