не е (сум) тој член, па можеш (ако сакаш) и и овде поопширно (или ПП)...
внатрешната изведба на котел на дрва (, значи шпорети, разно разни камини и слично се е тоа котел на дрва) кој е за греење на радијатори, е концентрирање на топлинската енергија во резервоарот со вода, одприлика околу 70% иде во водата а 30% шири околу себе... кај поквалитетните котли кои се само котли а не и шпорети тој однос ее подобар во корист на водата... но, поентата ми е дека, тој метал, како што е поставен, со одредена дебелеина, предвиден е да се разладува со водата. доколку нема вода, за брзо време ке скапе-изгори-потроши. повеке од сигурно е дека доколку има чланци од кои е составен и стегнат на штрафови, после 3-4 то палење ке ги изгори дихтонзите. инструментите што с вградени во него уште од прво палење ке ги стопи или расипе (зависи како се позицинирани)...
или, бидејки сум гооолем љубител на автомобилизмот и мотоциклизмот, се споредувам со тоа, бидејки лесно луѓе сваќаат... значи, да користиш котел на дрва, без вода во себе е еднакво како да купиш мерцедес и да го возиш на бандажи без гуми...
а може и уште поблиску да доловам.... испушти ја водата (антифризот) и вози ја колата... некео време ке извози ама после...