Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Druze sve sto si napisal sve proveriv i se e ok , ja ziveam vo Kapistec ali ne mi e problem da dojdam kaj i da si samo da mi premeris temperaturata i da se osiguram dal e kako sto sakam ili ne. Sekao ako ne ti e nekakov problem kazi koga i vo kolku i tamu sum :)
иди во ново лисиче, до крајот, значи ја проаѓаш поштата, ги проаѓаш оние маркетите и како што завршува улицата застануваш тука. од десна страна ке видиш авто механичар или прашај кај е мајстор боро. кажи му дека јас сум те пратил, алек со парно што работи, да ти измери со ласерскиот пиштол температура на хладњак и црева. ке ти учини, само ако не е заглавен со некоја работа... ако е заглавен многу, ке те оттера-избрка да дојдеш друг пат... јас сум презаглавен со обврски.. како што прочита, со парно работам, а сезона ми почна со работа така да фамилија неможам да си видам во моментов... и тоа вака нагло почна последниве 2-3 дена...
 
Комплицирано ли е да се смени масло во менувачот?Мора ли колата да оди на дизалица..И уште ова прашање,како се става тоа масло во менувач?Пошто се наоѓа доле,а одозгоре нема логика да се става..Ај помош малкуцка..И колку пари е просечно масло во менувач?И два литра дали се доволни?
И мене ова баш ме занима, ама ваљда процедурава и не е баш едноставна.

 
Има ли начин да се средат мали гребаници од паркирање и со спреј да се корегира тој дел на коливе за помали пари или ќе мора да одам на автолимар па да го шприца тој дел?
 
Има ли начин да се средат мали гребаници од паркирање и со спреј да се корегира тој дел на коливе за помали пари или ќе мора да одам на автолимар па да го шприца тој дел?
 
Го има ова кај нас и колку пари е? И уште една работа што не разбрав е дали е трајно решение или треба да се прави на одредено време?

имаш бе секаде, сеа не знам дали е трајно решение али ете се гледа дека ги покрива гребаниците.
 
Не е баш трајно , но тоа зависи колку е изгребено ако е како на видеово тоа може да биде трајно дури со полир-паста за кола ќе врши работа додека ако е подлабока гребаница тешко да биде трајно решение.


Sent from my iPad 3 using Tapatalk
 
Kakov akumulator koristi passat B5 ? Pred nekolku dena zemav vakov pasat no izgleda akumulatorot e prazen i imam problem na palenje ,nekoj so slicnen problem ,nekoj sto koristi isto passat b5 mi treba itno .(izvinite za font ). Pasatot e 2002 ,131 hp ,1.9 TDI ako e i toa vazno .
 
Kakov akumulator koristi passat B5 ? Pred nekolku dena zemav vakov pasat no izgleda akumulatorot e prazen i imam problem na palenje ,nekoj so slicnen problem ,nekoj sto koristi isto passat b5 mi treba itno .(izvinite za font ). Pasatot e 2002 ,131 hp ,1.9 TDI ako e i toa vazno .
На акумулаторот сигурно пишува колку ампера е... ама мислам дека испод 65 ампера не би бил.[DOUBLEPOST=1410716010][/DOUBLEPOST]
Има ли начин да се средат мали гребаници од паркирање и со спреј да се корегира тој дел на коливе за помали пари или ќе мора да одам на автолимар па да го шприца тој дел?
Зависи...
Ако не е многу длабоко, не се осеќа кога минуваш со нокт по неа, излегува со полирање. Прво со груба паста, па со фина, и на крај анти-холограм паста, обавезно машински.
Поупорните, оние кои се осеќаат под нокт, а пак не толку длабоки гребнатини се санираат со шмирглање со П2000 воден, па пак пастите...
Ако се гледа основата под гребнатините, тогаш фарбање.
Ако немаш искуство, не фаќај сам да не ја заебеш ептен. Оди кај лимар ќе ја среди брзо.
 
Kakov akumulator koristi passat B5 ? Pred nekolku dena zemav vakov pasat no izgleda akumulatorot e prazen i imam problem na palenje ,nekoj so slicnen problem ,nekoj sto koristi isto passat b5 mi treba itno .(izvinite za font ). Pasatot e 2002 ,131 hp ,1.9 TDI ako e i toa vazno .
Јас имам Ауди А4 (Б5), на него е оригиналниот акумулатор фабрички, има VAG ознаки и други тракатанци.

На акумулаторот сигурно пишува колку ампера е... ама мислам дека испод 65 ампера не би бил.
55 Ампери е оригиналниот. Мислам, не сум 100% сигурен, треба утре да видам денски за да кажам.
 
Чекај бе тоа зависи каков мотор дали е дизел или бензинец ,ако е дизел треба да е 65-75 ампери,а ако е бензинец 55-65 зависи од фул опременост.


Sent from my iPad 3 using Tapatalk
 
Јас имам Ауди А4 (Б5), на него е оригиналниот акумулатор фабрички, има VAG ознаки и други тракатанци.


55 Ампери е оригиналниот. Мислам, не сум 100% сигурен, треба утре да видам денски за да кажам.
Aj vidi i kazi kolku pari e , mi treba itno izgleda ovoj e otiden mojov :(.
 
Јас имам Ауди А4 (Б5), на него е оригиналниот акумулатор фабрички, има VAG ознаки и други тракатанци.


55 Ампери е оригиналниот. Мислам, не сум 100% сигурен, треба утре да видам денски за да кажам.

што акумулатор ќе беше тоа:icon_lol:
 
Aj vidi i kazi kolku pari e , mi treba itno izgleda ovoj e otiden mojov :(.
Бидејќи те мрзи да дигнеш хауба и да видиш, или пак не знаеш што и како треба да видиш, некој не го мрзи да види на Гугл :)
Барај 74-77 амперски[DOUBLEPOST=1410813667][/DOUBLEPOST]
Јас имам Ауди А4 (Б5), на него е оригиналниот акумулатор фабрички, има VAG ознаки и други тракатанци.


55 Ампери е оригиналниот. Мислам, не сум 100% сигурен, треба утре да видам денски за да кажам.
Де бе Џиш... на Рено 5 оди 55 амперски...
 
Бидејќи те мрзи да дигнеш хауба и да видиш, или пак не знаеш што и како треба да видиш, некој не го мрзи да види на Гугл :)
Барај 74-77 амперски[DOUBLEPOST=1410813667][/DOUBLEPOST]
Де бе Џиш... на Рено 5 оди 55 амперски...
Na akumulatorot ne pisuva nisto , ja u zivot prv pat gledam vakov akumulator.Sto prasav po majstori 72- 75-ka treba da se stavi na kolava ,ama za cena neznam.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom