Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
на драге воље друже... само прво да се запрат тресењето на глупости. неможеш да дојдеш до израз. ама ке пробам, следниот пат кога некој ке постави некакво прашање, ке пробам да истрчам пред експертиве тука да објаснам...[DOUBLEPOST=1410298839][/DOUBLEPOST]
Jas ima problem koj go teram vise 10 godini. Ali periodov me fati inat i resiv da go resam problemot ali pak bezuspesno.
Problemot e vo toa sto vozam Astra f 1.6 i nikogas ne mi uspealo da mi bide temperaturata na motorot 92 stepeni t.e rabotnata tem. na motorot. Imam smeneto preko 6 termostata od naeftin do najskap , i site normalno otvaraat negde na 80 stepeni , a treba da otvorat na 92 . I otkako ke otvorat strelkata za tem[eratura nonstop e na 70 stepeni nikako nemoze da dojde na 92 osim koga sedam vo mesto vo leto na 30 stepeni nadvoresna tem. Deneska smeniv pak nov termostat marka Wahler germanski koj otvara na 92 stepeni. I pak problem otvara na 80 i poveke od 70 stepeni dur vozam nemozam da krenam temperatura. Imam probano i so uste eden termostat naporedno vo crevoto za voda i pak nisto. Koj ima vakov problem neka predlozi nesto za resavanje na problemov postp stvarno e cuden. A da laze strelkata na saltablata ne veruvam posto na 100 stepeni vo mesto koga ke ja zagream se pusta perkata...... pozdrav

Sakam temperaturata da mi bide konstantno okolu 90 stepeni kako sto i nalaga fabrika aaaaaaaaaaaa
друже... доколку толку пати си сменил термостат, тогаш многу веројатно е дека не е проблем со термостатите... стрелката на шалтаблата работи по логаритам. а секако таа стрелка не е механичка туку е електронска. значи постои ОГРОМНА веројатност да не покажува точно. но можно е и давачот на температура да не е точен. тој давач е поставен во циркулацијата. нај често е или на капачето од термостатот или негде на главата е сместен.

треба да земеш и да измериш температура со некој термостат на горното црево што влага во ладилникот и така ке се увериш дали да или не е точно ова што го зборам... за таа цел, јас си имам купено ласерски пиштол за мерење температура. го користам за други работи, но користи и за ова.. незнам од кај пишуваш и кај живееш но со задоволство би ти ја премерил температурата, ако си блиску некаде во лисиче, па да видиме што е уствари проблемот...

и да... колку е пониска температурата на водата, на плин, колата троши повеке, измерено пак по одреден логаритам... на бензин скоро и да нема разлика.
 
Последно уредено:
Za plin ne znam, ama za nafta i benzin nema ama bas nikakva razlika dali motorot e zagrean na 30c ili na 90c. Potrosuvackata e ista. Za postaro vozilo jas duri sovetuvam vgraduvanje termostat so nekojsi 10 stepena poniska temperatura na otvaranje, da ne trpi motorot,glavata,dihtungot i crevata od golem pritisok na vodata. Ako mene me prasas, najdobra opcija e 70-75 stepena. Ova jas sekojpat go praktikuvam, ili busam sitno dupce na termostatot.
 
Последно уредено:
на драге воље друже... само прво да се запрат тресењето на глупости. неможеш да дојдеш до израз. ама ке пробам, следниот пат кога некој ке постави некакво прашање, ке пробам да истрчам пред експертиве тука да објаснам...[DOUBLEPOST=1410298839][/DOUBLEPOST]
друже... доколку толку пати си сменил термостат, тогаш многу веројатно е дека не е проблем со термостатите... стрелката на шалтаблата работи по логаритам. а секако таа стрелка не е механичка туку е електронска. значи постои ОГРОМНА веројатност да не покажува точно. но можно е и давачот на температура да не е точен. тој давач е поставен во циркулацијата. нај често е или на капачето од термостатот или негде на главата е сместен.

треба да земеш и да измериш температура со некој термостат на горното црево што влага во ладилникот и така ке се увериш дали да или не е точно ова што го зборам... за таа цел, јас си имам купено ласерски пиштол за мерење температура. го користам за други работи, но користи и за ова.. незнам од кај пишуваш и кај живееш но со задоволство би ти ја премерил температурата, ако си блиску некаде во лисиче, па да видиме што е уствари проблемот...

и да... колку е пониска температурата на водата, на плин, колата троши повеке, измерено пак по одреден логаритам... на бензин скоро и да нема разлика.
Druze sve sto si napisal sve proveriv i se e ok , ja ziveam vo Kapistec ali ne mi e problem da dojdam kaj i da si samo da mi premeris temperaturata i da se osiguram dal e kako sto sakam ili ne. Sekao ako ne ti e nekakov problem kazi koga i vo kolku i tamu sum :)
 
Дечки, кажете добар мајстор(Автомеханичар) за Ауди во близина на Ченто, Маџари, Автокоманда... и слично, ( нека е скапчија, само да не е дубарџија :cuc:)[DOUBLEPOST=1410383149][/DOUBLEPOST]
Однеси го на електричар да провери мора да е нешто попуштено за заземјување .


Sent from my iPad 3 using Tapatalk
Fala druze, go odnesov denes na avtoelektricar, najde sto e, prekidacot za svetla bil zeznat(i svetloto-pozicija pocna da sveti celo vreme na izgasena kola)
Sose rabotna raka 2500den mi pobara, mi dojde malce mnogu, otidov do prodavnica za avto delovi, mi go dade za 850 i mi go namesti, mu dadov 1000, zastediv 1500den,
-Naravoucenie: Si ibale piperot majstorite !
 
Последно уредено:
Едно прашање za Mercedes e220 w210 classic 1996 година.
Се уклучува EPC сијаличката на поголема туража и моторот гасне.. Што би можело да биде ?
 
Едно прашање za Mercedes e220 w210 classic 1996 година.
Се уклучува EPC сијаличката на поголема туража и моторот гасне.. Што би можело да биде ?

На дијагностика друже..Таму ќе дознаеш најпрецизно..
 
Здраво дечки, имам едно другарче, заинтересиран е да земе некој џип. Гледам сега дека се загреал за Mitsubushi ASX, се мисли ради потрошувачката, у салон му викаат дека трошело 7-8 градска, а него му е тешко за верување дека е толку, што е и реално, сепак е џип.

Ако има некој искуство со колава, или општо познавање за истата, нека пише.

А може и некој друг предлог за џип во овој price range.

Фала :)
 
Здраво.

Ај некој ако знае нека пише за следново....
Кога возам со четврта, посебно по угорница, мењачот сам избацува у лер.
Се работи за Хјундаи Санта Фе дизел, 2004та.

Поздрав.
 
На BMW E46 сакам да ставам cd changer, знае ли некој дали се продава тука, и дали на дупки ќе "скока" цд-то? Или некое друго решение за радиото на касети да го користам на цд. Инаку ми се допаѓа оригиналното радио бидејќи одлично стои на ентериерот т.е. оригинално си е оригинално (според мене) . Фала однапред.
 
Здраво.

Ај некој ако знае нека пише за следново....
Кога возам со четврта, посебно по угорница, мењачот сам избацува у лер.
Се работи за Хјундаи Санта Фе дизел, 2004та.

Поздрав.
Ako imas srekja onda treba samo ulje da doturis vo menjacot, a moze i da e otiden nekoj diferencijal vnatre vo menjacot. Najprvo proveri da ne kape ulje. I po malku ako kape so tek na vreme znae da se isprazni. Obicno ova se desava ako popusti nekoj semering kaj poluosovinite ili na glavnata osovina na menjacot.
 
Комплицирано ли е да се смени масло во менувачот?Мора ли колата да оди на дизалица..И уште ова прашање,како се става тоа масло во менувач?Пошто се наоѓа доле,а одозгоре нема логика да се става..Ај помош малкуцка..И колку пари е просечно масло во менувач?И два литра дали се доволни?
 
Дали е можно да добијам таблици и сообраќајна за сега регистрирана кола ,а да не имам платено осигуравање ?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom