Практично прашање - дали некој се има нафатено да ја заштитува надворешната гума од внатрешната страна со помош на пластелин/силикон (било каков полимер) како би избегнал бушење на внатрешната за време на летниот период од страна на багреми, трња, и џандарки. Или пак има некој друг практичен начин да се заштити внатрешната.
Пошо преку Абдула ми е месечно по 5 пути да лепам гума.
Се работи за Каприоло Санрајз, со градски (city) гуми и тркала.
Постои и решение со „млеко“ кое инстантно ја лепи дупката, а постои и решение кое на енглески се вика tire liner. Накратко, слој од кевлар/пластика што спречува трнот да стигне до внатрешната. Пар за предна и задна гума чини од 400 до 900 денари на чичко Ибеј, а најпрепорачани брендови се Slime и Mr. Tuffy. Краток срч ги дава следниве резултати:
http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0&_nkw=tire liner&_sacat=0
Имаш и поперманентно решение, а тоа е гуми со Puncture protection. Апсолутно најфалени гуми во издржливост, трајност и заштита од дупење
се Continental Gatorskin, рачно изработени во Германија. Тежат исто како дебела кинеска 28ца, и чинат 7-8 пати повеќе
, ама кој ги возел по светов ги фали ко пазарџија своите лубеници што ги фали.
Јас во моментов возам Michelin Lithion 2 700c-23 со puncture protection и еве, да чукнам, 600 километри им направив без ниедно дупче (проблемите со траката на бандажи не ги сметам, тоа не е кривица на надворешната гума).
П.С. За оние што бараат quick македонски fix на проблеми со трака на бандаж, јас решението го најдов во аеро лепак - селотејп или како и да се вика.
2-3 круга за сите дупки да се еднакво покриени, и над селотејпот постоечката бандаж трака.