Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
абе точак еден нема секој толку многу пари па да купува bmw m3 или незнам што, затоа јас напишав дека сакам да купам калибра толку мошам да си дозволам белки и таа спаѓа во спортски возила ако незнаеш да кажиш нешто паметно или некој совет не се мачи да пишуваш коментар


Затоа и ти пишав без навреда. Само ќе си ги фрлиш парите.

sent from my Nokia 8210
 
Пријателе ако ја купиш Калибрата,ќе те изеде за бензин,ептен голем потрошач е таа..Фиат Браво можеш,со алумински бандажи,колку-толку личи на спортско возилце..
мислев со плин да барам гледам до кај 95 год има позачувани
 
Сакам да купам некое спортско возило до кај 1500-1600 евра. е сега се мислам за опел калибра. некој да сподели мислење за овие коли како се за одржување потрошувачка...?
За тие пари ова не изгледа лошо http://www.reklama5.mk/AdDetails?ad=1095560
Распрашај се види како е со делови, одржавање, потрошња исл. Знам еден имаше вакво вика како коњ е.
 
Друже калибрите се во распаѓање и се големи потрошачи, стари, доодени ...
друго мало ефтино спортско возилце ти е опел тигра, со 1.6 мотор земи си и плин ќе ти врши работа
некое друго возилце не ми текнува на памет ама сигурно ќе се најде[DOUBLEPOST=1404680153][/DOUBLEPOST]
Искористи ја понудава од аутомакедонија ... незнам на што ауто планираш да лепиш, имаш цени најдоле во понудата, а за атест ако сакаш да направиш чини плус околу 1500 ден. мислам
еве линк
http://sakampopust.mk/product/montazha-na-klima-folii-vo-vasheto-voziloto/
Fala za linkot. A osven so folija koj drugi opcii se? - Za passat e inace.
 
види бмв е30 или популарно речено коцка, види само да е бензин и да не е у фаза на распаѓање, друго се се средува за ефтино
 
Fala za linkot. A osven so folija koj drugi opcii se? - Za passat e inace.
Епа тоа е тоа, фабрички ги викаат "печени" стаклата она што е малку затемнето
после тоа само со фолија, мислам дека нема друг начин
 
Си ја зедов колата од на мајстор арно ама на угорница пак тргни застани ко да трокира ама се укопва в место а турив 8л бензин, и денес мајсторот ми вели нон стоп треба да имаш 10л бензин натре O.o[DOUBLEPOST=1404828924][/DOUBLEPOST]и нормално ете на првата угорница пак истото тргни застани укопај се в место, па пак истото ..... еден салам амјстор да имаше арно ќе беше
 
Последно уредено:
Си ја зедов колата од на мајстор арно ама на угорница пак тргни застани ко да трокира ама се укопва в место а турив 8л бензин, и денес мајсторот ми вели нон стоп треба да имаш 10л бензин натре O.o[DOUBLEPOST=1404828924][/DOUBLEPOST]и нормално ете на првата угорница пак истото тргни застани укопај се в место, па пак истото ..... еден салам амјстор да имаше арно ќе беше
Што кола имаш и колку ccm3 (кубика) и кое годште?
Патем малку гориво го храниш моторот може да е филтер за гориво или пумпа за гориво само нагаѓам не знам што кола имаш?

Sent from my iPad 3 using Tapatalk
 
Што кола имаш и колку ccm3 (кубика) и кое годште?
Патем малку гориво го храниш моторот може да е филтер за гориво или пумпа за гориво само нагаѓам не знам што кола имаш?

Sent from my iPad 3 using Tapatalk
Пумпата ја сменав некни, в кола имам 14 литри бензин моментално. Имам фиат браво 1.4 80 kw 99 година.

Колата ми угасна за бензин, турив ништо живо неќеше да запали ја однесов на мајстор сменавме пумпа нова купив, филтрите се чисти, цревата се исто бензин течи од сите страни ама пак неќеше да запали и ајде после 3 пат на мајстор запали колата, после само на рамно можеше да се вози на горница гасеше и на удолница. Пак ја однесов на мајсор немало бензин во резерварот (као демек па турил тој) а сигурно имаше 8-9 литри, вчера турив 10литри денес уште 4 и пак истото на угорница се укопва в место, па трга па пак закочва па пак трга. На рамно некогаш губи сила туржажата треба скроз до крај да се прицни со 3та за да тргни веќе не знам шо муе.

Мотор ја губи цела туража на моменти а на угорница стлано и сецка ко да трокира ама силно трокирање застани тргни, се укопва буквално в месо после си додава туража на 1 мин и после пак прекинва.

Ја однесов кај друг мајстор да не немаш бензин ау ау ја поврза на компјутер се во ред колата, цреват аги провери, филтерот, резерварот се чисто ама пак исто прај е сега утре регулаторот за бензин ќе го провервал. Се мислам сензорот да бензин да му речам да го ѕирни.

А пред вака да ми угасни за бензин ( пошто пловакот не мие во ред не кажва точно) 2литри тури гајле немаше ни на угорница ни на удолница.
 
Последно уредено:
Тогаш пробај да смениш друга Бензинска Станица инаку во МК БС се за никаде ,втората работа треба да провериш инјекторот дали рамномерно работи при голем гас (особено угорнина) додека на мирување (стоечки) навидум нормално си работи ама при голем гас нерамномерно значи ми мириса на некоја електрика(на пр: свеќици,разводни кабли,разводен капак и слично) ?! Што знам треба да види мајсторот .Ако сакаш асален мајстор прашај го @Cruise кое е член на форумов тој има фиат.


Sent from my iPad 3 using Tapatalk
 
Дечки ми нудат Мерцедес е200 компресор бензинец,2000 година, типтроник со фул опрема со 250 000 поминати за 3000 евра.За колата знам дека е чувана, одржувана и не е од увозот (Македонска е) и возена на отворен пат Турција-Македонија.Два-три збора за и против и какви се за одржување?
 
Дечки ми нудат Мерцедес е200 компресор бензинец,2000 година, типтроник со фул опрема со 250 000 поминати за 3000 евра.За колата знам дека е чувана, одржувана и не е од увозот (Македонска е) и возена на отворен пат Турција-Македонија.Два-три збора за и против и какви се за одржување?
Не е лош мерџото ама хм хм бензинец и дали си спремен да отепаш фрлање пари за бензин бидејќи е компресор доволно е мал гас и да залеташ и воедно ламја освен ако имаш лесна нога и пак ќе троши и да вградиш плин не е опција. За тие пари и плус додај 800 евра ќе начекаш дизел СДИ се разбира мерџо 2000/1999 год.


Sent from my iPad 3 using Tapatalk
 
Дечки ми нудат Мерцедес е200 компресор бензинец,2000 година, типтроник со фул опрема со 250 000 поминати за 3000 евра.За колата знам дека е чувана, одржувана и не е од увозот (Македонска е) и возена на отворен пат Турција-Македонија.Два-три збора за и против и какви се за одржување?
Не е лош мерџото ама хм хм бензинец и дали си спремен да отепаш фрлање пари за бензин бидејќи е компресор доволно е мал гас и да залеташ и воедно ламја освен ако имаш лесна нога и пак ќе троши и да вградиш плин не е опција. За тие пари и плус додај 800 евра ќе начекаш дизел СДИ се разбира мерџо 2000/1999 год.


Sent from my iPad 3 using Tapatalk
 
Дечки ми нудат Мерцедес е200 компресор бензинец,2000 година, типтроник со фул опрема со 250 000 поминати за 3000 евра.За колата знам дека е чувана, одржувана и не е од увозот (Македонска е) и возена на отворен пат Турција-Македонија.Два-три збора за и против и какви се за одржување?
Распрашај се колку е плин да ставиш ... друго веројатно се работи за постарите генерации за Екласа со поголемо и помало предно светло
ако ја знаеш колата штознам и се и не се многу парите само + плин ќе мораш иначе си троши
 
Плин за таков Мерџо чини од 800 до 1200 евра затоа викам не е опција затоа што плин(гас) е послаб октан и дупло повеќе ќе троши од бензин инаку Компресор мотор бара високо октански бензин.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom