Прашања до Атеистите II

  • Креатор на темата Креатор на темата Bitcoin
  • Време на започнување Време на започнување
Значи, во “изразувањето на емоционалното поведение“.
Наравоучение, мозокот не команда во емоциите, ова е јасно и на мали деца, помага да се искаже со зборови.

Абе види, бидејќи емоциите се природна инстиктивна сотојба на умот и произлегуваат од разните околности, "командите" се извршуваат несвесно, автоматски. Значи станува збор за изразување на феномени, емоции, како што се среќа, страв, гордост, гнев. И под изразување не не се подразбира единствено вербалниот начин на изразување на емоциите, туку целиот психофизички комплекс на реакции кои се случуваат во дадената состојба.

Е сеа, јас не знам ти како си го замислуваш тоа "командува", ама мозокот дефинитивно ги процесира емоциите, од примање на дореден сигнал, па до реакција на истата.
 
Свештенството навистина треба да биде пример за скромност. Тоа што поедини свештеници се впуштиле во материјализмот пред духовноста, тоа не е причина за генерализација на целото свештенство: дека ете, сите се исти и сите се материјалисти. Таквите случаи ќе одговараат за самите себе, оти Бога Го поставиле пред својот џеб, а општо е познато дека свештенството сноси двојна одговорност: и за себе, и за оние кои им биле доверени на духовно раководење.

Лично, свештенството го почитувам, а свештениците не ги гледам како свои непријатели и предмети за бесконечна критика, оти свештениците и верните се дел од иста заедница, позната како „Црква„. Свештениците и верните се неизоставно и двонасочно потребни.
Еднаш тврдиш дека немало никаде правило да се биде скромен и да не се стреми кон материјалност, друг пат како во постов тврдиш дека сепак требало скромност и дека тоа што некои свештеници постапувале погрешно, не требало да се генарализира.....
Каша попара....
 
Абе види, бидејќи емоциите се природна инстиктивна сотојба на умот и произлегуваат од разните околности, "командите" се извршуваат несвесно, автоматски. .
Првиот болд, три грешки во една реченица.
Инстикт, емоции, умот, се три различни центри, кои функционираат посебно. Интелектуалниот центар(умот) дава само импулс, не може да ги „командува“.
И под изразување не не се подразбира единствено вербалниот начин на изразување на емоциите, туку целиот психофизички комплекс на реакции кои се случуваат во дадената состојба.
.
Токму тука правите најголема грешка, целиот тој комплекс сакате да го ставете на тежина на умот, не знаете дека тој е само еден од центрите.
Психофизичкиот комплекс може да се контролира само преку свеста.

Е сеа, јас не знам ти како си го замислуваш тоа "командува", ама мозокот дефинитивно ги процесира емоциите, од примање на дореден сигнал, па до реакција на истата.

Еве како сe објаснува:
http://forum.kajgana.com/threads/Внатрешна-еволуција-на-човекот.51631/page-13
Пост 192
 
Последно уредено:
Еднаш тврдиш дека немало никаде правило да се биде скромен и да не се стреми кон материјалност, друг пат како во постов тврдиш дека сепак требало скромност и дека тоа што некои свештеници постапувале погрешно, не требало да се генарализира.....
Каша попара....

Чудни се патиштата Господови и непозната е Божјата промисла за секого од нас.

Некои се раѓаат богати, а можат да се спасат и преку богатството, ако со него правилно управуваат, а можат истото да го разделат на сиромаси и да „фатат„ некој манастир.

Некои се спасуваат преку својата сиромаштија, со тоа што ја трпат и ја прифаќаат како волја Божја кон нив.

Црквата учи на т.н. „царски пат„, односно „среден пат„; а тоа е патот на умереноста во се‘.

Кој сака да биде совршен, може да се откаже од Светов и да се впушти во монашко-подвижнички живот..

Како што гледаш, нема точна рецептура за доаѓање при Отецот.
 
Чудни се патиштата Господови и непозната е Божјата промисла за секого од нас.

Некои се раѓаат богати, а можат да се спасат и преку богатството, ако со него правилно управуваат, а можат истото да го разделат на сиромаси и да „фатат„ некој манастир.

Некои се спасуваат преку својата сиромаштија, со тоа што ја трпат и ја прифаќаат како волја Божја кон нив.

Црквата учи на т.н. „царски пат„, односно „среден пат„; а тоа е патот на умереноста во се‘.

Кој сака да биде совршен, може да се откаже од Светов и да се впушти во монашко-подвижнички живот..

Како што гледаш, нема точна рецептура за доаѓање при Отецот.

recepturata e vsusnost ednostavna. otvori go svoeto srce za isus.

nema vrska so materijalni bogatstva.

e sega sto znaci otvori go srceto za isus e drug muabet.

nasocuvanjeto na energijata kojaja poseduva sekoja covecka edinka e specificno i kompleksno.

treba ili mnogu trud sto i e najcest slucaj ili luda sreka.
 
Првиот болд, три грешки во една реченица.
Инстикт, емоции, умот, се три различни центри, кои функционираат посебно. Интелектуалниот центар(умот) дава само импулс, не може да ги „командува“.
Во секој случај лоцирани се во мозокот. И бидејќи интеракциите работат на принципот на повратна спрега, "центарот" за свесни дејствија може да влијае врз "центарот" за инстинктивни дејстивја
(и обратно), а со тоа индиректно влијае и на изразувањто на емоциите.

Иначе интересна ти е беседата, во најмала рака. Пробај да ја објавиш во некој релевантен журнал.[DOUBLEPOST=1402487281][/DOUBLEPOST]
Чудни се патиштата Господови и непозната е Божјата промисла за секого од нас.

Некои се раѓаат богати, а можат да се спасат и преку богатството, ако со него правилно управуваат, а можат истото да го разделат на сиромаси и да „фатат„ некој манастир.

Некои се спасуваат преку својата сиромаштија, со тоа што ја трпат и ја прифаќаат како волја Божја кон нив.

Црквата учи на т.н. „царски пат„, односно „среден пат„; а тоа е патот на умереноста во се‘.

Кој сака да биде совршен, може да се откаже од Светов и да се впушти во монашко-подвижнички живот..

Како што гледаш, нема точна рецептура за доаѓање при Отецот.

Баш е интересен средниов пат челниците на црквата на која и припаѓаш.
 
Чудни се патиштата Господови и непозната е Божјата промисла за секого од нас.

Некои се раѓаат богати, а можат да се спасат и преку богатството, ако со него правилно управуваат, а можат истото да го разделат на сиромаси и да „фатат„ некој манастир.

Некои се спасуваат преку својата сиромаштија, со тоа што ја трпат и ја прифаќаат како волја Божја кон нив.

Црквата учи на т.н. „царски пат„, односно „среден пат„; а тоа е патот на умереноста во се‘.

Кој сака да биде совршен, може да се откаже од Светов и да се впушти во монашко-подвижнички живот..

Како што гледаш, нема точна рецептура за доаѓање при Отецот.

Некои пак се раѓаат сиромаси, но користејќи ги баснословните глупости собрани во многу лошото четиво нарелено библија и лажејќи ги луѓето, завршуваат како дебели свињи во Мерцедеси. Навистина се чудни патиштата господови.
 
Чудни се патиштата Господови и непозната е Божјата промисла за секого од нас.
Како што гледаш, нема точна рецептура за доаѓање при Отецот.
Точно! Тогаш зошто тврдиш дека само твојот светоглед и начин е вистинскиот?
 
Некои пак се раѓаат сиромаси, но користејќи ги баснословните глупости собрани во многу лошото четиво нарелено библија и лажејќи ги луѓето, завршуваат како дебели свињи во Мерцедеси. Навистина се чудни патиштата господови.

Лепото,

пак упаѓаш непоканета, „разваљујеш„ тешка философија извадена од ‘рбетниот мозок, а сето тоа се цел да си одговориш на сама себе, а не на нечие поставено прашање...[DOUBLEPOST=1402490145][/DOUBLEPOST]
Точно! Тогаш зошто тврдиш дека само твојот светоглед и начин е вистинскиот?

Е вистинскиот, затоа што е откриен од Небесата, за корист и спасение на човекот, а не е производ од нечиј помрачен ум, со чие мудрување некој или некои решиле да се насочат кон Небесата, но не како што Бог промислил или благоволил, туку потпирајќи се исклучиво на својата/човековата (не)моќ.
 
Е вистинскиот, затоа што е откриен од Небесата, за корист и спасение на човекот, а не е производ од нечиј помрачен ум, со чие мудрување некој или некои решиле да се насочат кон Небесата, но не како што Бог промислил или благоволил, туку потпирајќи се исклучиво на својата/човековата (не)моќ.
И ти самиот незнаеш што зборуваш! Еднаш велиш нема точна рецептура, за веднаш потоа да тврдиш дека само твојата е вистинска.
 
И ти самиот незнаеш што зборуваш! Еднаш велиш нема точна рецептура, за веднаш потоа да тврдиш дека само твојата е вистинска.

Патот кон Бога е тесен и води преку Црквата, а секој член од Црквата се спасува на нему својствен начин. Како што не постојат две идентични човекови единки, така не постои и рецептура за влез во Рајот. Црквата никому не му потпишува гаранција за сигурно спасение. Конечниот суд е само Божјиот Суд.
 
Патот кон Бога е тесен и води преку Црквата, а секој член од Црквата се спасува на нему својствен начин. Како што не постојат две идентични човекови единки, така не постои и рецептура за влез во Рајот. Црквата никому не му потпишува гаранција за сигурно спасение. Конечниот суд е само Божјиот Суд.
Или непостои рецептура за сите или постои и таа е некаде или кај некого.... Еднаш велиш дека само црквата ја знае вистината, потоа дека патиштата на Бог биле чудни и непостоела рецептура....
Конечниот суд во твојов случај е дека ни самиот незнаш што зборуваш.
 
Конечниот суд во твојов случај е дека ни самиот незнаш што зборуваш.

За среќа, праведно суди само Бог, а обичните смртници судат по својот ум...
 
За среќа, праведно суди само Бог, а обичните смртници судат по својот ум...
Тогаш зошто судиш? Зошто користиш термини како неверник, кривоверник, еретик, богоборец.....? Нели ти си обичен смртник, а обичните смртници судат по својот ум?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom