Верувате ли во Господ? Дали постои?

Veruvam Li Jas Vo Gospod ???


  • Вкупно гласачи
    994

moof KOOZ tee

Mystis
Член од
26 ноември 2008
Мислења
361
Поени од реакции
63
Повторно и повторно истото.
Ајде објасни што сакаш да кажеш во кратки црти и не заобиколувај.
Што е тоа што јас не го сфатив?!
Единствени аргументи ти е се навредите.
Објасни што е тој твој создател.


На која интелигенција е резултат Бог?
На која интелигенција се резултати природните појави?

Велиш некој;не се согласувам!
Некој е личност,некој има идентитет.
Велиш нешто;нешто не може да биде личност,нешто може да биде и некој вид на енергија од која потекнало се.
Вселената не е вечна се создала од големата експлозија до која дошло при колапс на вакуумот кој веројатно постоел пред тоа.

А ако не се лажам и во книгине на Ден Браун се спомнува нешто вакво дека во вакуум при нула енергетска вредност две спротивни честици материја се одржани еден до друг.
Па претпоставувам дека тој вакуум колабрирал и по него дошло до таа експлозија.
Не можам да знам се,еве ако си неограничен појасни ми каде грешам.
Јас не сум воскресение.
Си нашол 2, 3 или пет недоследности во Библијата и сега тоа за тебе е доказ дека Бог не постои. Јас сум нашол 50 недоследности и еве ти велам дека Библијата е фејк или јас и ти не ја разбираме. За тебе шесте милениуми во Библијата се доказ за непостоење на Бог.
Во Багавадгита се опишуваат настани од пред неколку стотини илјади години. Календарот во Хиндуизмот опфаќа периоди од милиони години, само Кали Југа е 10 000 год.

Зошто сите кои веруваат во интелигентен креатор мораш да ги поврзеш со некоја религија. Мене не ми треба религија за да верувам дека човекот и природата не се резултат на низа на случајности.

Теоријата на еволуцијата е само теорија никогаш не докажана. И покрај стотиците илјади фосили меѓу нив нема преодни форми ами промените се во скокови.

Кој ти спомна дека Посејдон стои зад брановите или дека Перун е причина за грмотевиците.

Смешно е што ти Бог го замислуваш како личност па прашуваш од кај не гледа или на која планета е. Според тебе теисти се оние кои одат во црква или џамија или навечер пред легнување се молат.

За мене тоа не е БОГ.
За мене тоа е креатор кој е безличен и сеприсутен.

Што ја предизвика експлозијата на твојот вакуум?
Честичките? Од каде се појавија пак тие честички.
Баш го погоди човекот на кого да се повикаш, Ден Браун.
 
Член од
28 јануари 2010
Мислења
21
Поени од реакции
2
loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool

ebate friko ..ccc...
шо цукаш бе ненормален... најнормално прашав нешто.. оди лечи комплекси на друго место, не на кајгана да јадиш лајна, фрик ова она :S :S :S

Се извинувам на модераториве ако појдоф малце офф топик и ако пратив некој линк

Сега малце за темава...

Бог како Бог јас лично мислам дека постои. Не мора да значи дека баш онаков Бог како од Библијата кој од кал го направил човекот, туку Бог како створител на Земјата и животот на неа. На крај краева нема шанси сосема случајно како што велат науниците баш СЕ да се случило и настанувањето на планетата Земја и појавата на живот на нејзе (баш од толку планети само на Земјата живот?) па понатаму настанувањето на човекот и да не зборувам за неговиот неверојатен развиток. Мора ама баш МОРА да има некоја виша сила која ги поставила основите односно која го створила сето ова, бидеќи сепак од ништо неможи да настани нешто. Еднаш читав нешто интересно како некои веруваат дека Господ е всушност вонземјанин :) од друга планета кој уште пред многу години експериментирал на Земјава и го создал човекот и му пренел знаење, како да се снајдува и да опстане во животот. Можеби звучи како фантастичен филм ама, се е можно.
На крај краева МОРА секој да верува во Бог бидејќи еве да речеме и да не постои, тој е оној на кого му се молиме секогаш кога ни е тешко и ни дава некоја внатрешна сила и надеж дека се ке биде добро и секогаш доброто победува :)
А што се однесува до Библијата таа не учи на се она што ни е потребно за да водиме добар и среќен живот. Не за џабе на луѓето им се наметнувал стравот дека ако не бидат добри на овај живот ќе горат во пеколот, некој и да е злобен по природа ако е верник,од стравот кон Бога нема да прави лоши дела.
А замислете до каде ќе стигневме ако не постоеа некои книги како Библијата, Коранот и Учењето на Буда???

Јас лично верувам во Бог и ве уверувам дека сите што веруваат во Бог се многу посреќни и позадоволни од оние кои неверуваат во ништо
 
Г

Господ

Гостин
За мене тоа не е БОГ.
За мене тоа е креатор кој е безличен и сеприсутен.

Што ја предизвика експлозијата на твојот вакуум?
Честичките? Од каде се појавија пак тие честички.
Баш го погоди човекот на кого да се повикаш, Ден Браун.
Батали го Браун,само реков дека таа теорија се спомнува и во неговите дела.
Опиши го креаторот.
Објасни ја неговата сеприсутност.
Дали има начин да го спознаеме?
Дали има правила на кои треба да се покоруваме?


На кој начин тој е вечен и дали се што постои има почеток?
Ти велиш дека некој го сторил тоа јас велам дека нешто го сторило тоа.
 
Член од
14 април 2008
Мислења
1.257
Поени од реакции
914
Лично не се согласував со фактот дека треба да се верува без да се има образложение. Меѓутоа многу полош е патот кој и самиот го изодев прво да се бара причината за верувањето, а потоа да почне да се верува. Полесно поминуваат оние кои одлучуваат да почнат да веруваат без да имаат целосно разумско образложение за својата вера. Тоа не значи дека тие помалку ќе знаат и дека нема да знаат да го образложат верувањето. Потребните одговори и образложенија на верувањето ќе ги добијат нешто подоцна преку самата вера, а всушност побрзо од оние кои претходно бараат образложение за верувањето. Тоа е полесниот и поблаг пат на одговорот на прашањето има или нема Бог и тој пат го препорачувам. Човек ако сака да го открие Бога и да се увери во Него неопходно е целосно да го испита тоа прашање од аспект на верник. Така најпрво од позиција на неверник да ги разгледа и изживее сите ставови против верувањето во Бог, а потоа целосно да се префрли од другата страна. Да му пристапи на истото прашање како да е верник. Човекот кој ја бара вистината за Бога не може да поверува доколку не биде доволно фер и ја напушти атеистичката страна па ги разгледа истите прашања од гледиште на верник. Така ако пристапува кон читање на Библијата да ја чита како верник со голема почит, внимание и со верба. Откако ќе ги разгледа двете страни атеистичкото и теистичкото нека се повлече и нека одлучи што е вистина. Тврдам дека секој кој бил доволно фер да ја погледне верата низ призмата на верник останува(л) и го бране(л) тоа стојалиште. „Побарајте Ме и ќе Ме најдете ако Ме побарате од сесрце“.
Така во моето гледиште на верата доаѓам до фактот дека ако Бог е Алфа и Омега, почетокот и крајот, ако Бог постои тогаш Неговото постоење ќе биде откриено во било кој правец само ако испитувањето отиде до крај. Независно на кое поле Го бара ќе Го најде. „Кој бара ќе најде, кој тропа ќе му се отвори“. . Археологија, Историја, Астрономија, Физика… Емпириските области се ѓаволски тешки за откривањето на одговорот на верата т.е. неверата и ништо не значат за друг настрана од оној кој испитувал. Противникот на тврдењето може едноставно да каже дека податоците се лажни, подметнати, измислени, дека е тргнато од погрешни поставки како и други аргументи против оние на оној кој тврди дека дошол до научни емпириски сознанија за верување т.е. неверување. Оној кој тврди ќе нема начин да докаже дека неговите испитувања не се подметнати, фалсификувани и слично. Така на тврдењата за алиенистичкото потекло на религијата верникот доволно е да каже дека доказите се наместени или подменати. И обратно на тврдењето за постоењето на чуда низ кои Бог се објавува себеси неверникот може да рече дека тоа е наместено, илузионизам и слично. Во таков случај обично и двете страни преминуваат кон користење на сила односно со истакнување на бројноста на доказите или со повикување на авторитети сакаат да го наметнат сопственото тврдење. Исто така колку што една емпириска научна потврда се приближува до совршенството кое никогаш не може да го постигне таквото емпириско научно откритие би било разбирливо само за врвен професионалец во таа област и неразбирливо за лаиците. За совршено да опстои еден емпириски доказ не само во поглед на атеистичко-теистичката дилема човек треба да не пропуштил ниту една секунда од егзистирањето на појавата која ја користи за докажувањето. А со тоа не располага никој освен Бог. Затоа и докажувањето на Бог единствено е благодарно да се врши само на полето на филозофијата чија гранка е и теологијата. На тоа поле целото човештво учи низ историјата така и теолошката филозифија учи и открива. Науките влегуваат како делови во градбата на филозофијата но погледнати со широко нивно глобализирање и заокружување. Пример panta rei е емпириско и научно кое филозофијата го зема како ставка во своите истражувања. Не знам од каде ставот дека теолошката филозофија е завршен и затворен систем. Затоа и не е срамота за теологијата (филозофијата на една вера) да се усовршува со човечкото искуство чиј дел е и науката.
Се спомнува правилото „Окамово сечило“ – „Доколку постојат две теории кои објаснуваат еден ист феномен, тогаш за вистинита се зема онаа поедноставната.“. Вака поставено е многу некритички, нефилозофски, „ненаучно“. Прво за да постои како правило треба да има причина зошто. Зошто поедноставното да се земе како вистина? Но и ако може да се премине преку тоа, како ќе утврдиме што е тоа ПОЕДНОСТАВНО. Бидејќи се на овој свет има повеќе значење истото од една страна е поедноставно, но од друга страна е посложено. Ќе биде потребно да се кажат критериумите со кои ќе се определува што е тоа што е поедноставно. А со тоа веќе сме влегле да го одмотуваме целото клопче на целото знаење кое што ќе биде неопходно за да се утврдат критериумите на поедноставното. Тоа значи не ќе можеме да ги утврдиме критериумите на едноставноста како што не можеме да утврдиме ниту еден единствен сигурен принцип во светот. Бидејќи ако некој може со несомненост да постави и едно единствено тврдење или принцип тогаш тој преку него ќе ја знае целата вистина за се што ќе посака да знае. Ако некој досега тоа го открил тогаш тој ќе беше совршен и се ќе му успеваше бидејќи низ принципот се совршено ќе поставуваше и се ќе водеше кон резултат кој го предвидел. Јасно е дека таков принцип во науката не постои ниту во науката е можен. Теологијата вели: ние можеме и треба да ја бараме вистината меѓутоа вистината нема да можеме да ја откриеме се додека таа не ни биде ОТКРИЕНА (од Некој кој би требало да ја поседува). Откривањето е награда за барањето.
Бидејќи Верата учи дека е можно постигнување на сознание за вистината (Бог) на овој свет верниците може да му се приближат на совршенството (светите луѓе), т.е. да се обожат. Теологијата вели за да го откриеш Бога всушност е многу едноставно. Треба да Му се тропне на врата на Бога и да се праша: „Дали постоиш?“. Ако Тој постои и ако е жив тогаш Тој треба да одговори. Ако не одговори тогаш слободно не верувај. Ако постои, а не одоговорил вината е Негова. Ние кои сме тропнале и кои тврдиме дека ни одговорил велиме дека всушност проблемот на неверувањето е во
1. Индифирентноста, ноншалантноста и незаинтересираноста дали Бог навистина постои.
2. Гордоста на оние кои не сакаат да тропнат и вистината да им се каже
3 и во стравот дека навистина од другата страна може Бог ќе се покаже на вратата и со тоа ќе треба да се признае постоењето на одговорноста на совеста.
Колку ќе се тропа на вратата толку Бог и ќе се открива.

Би прашале, а што тогаш тебе лично ти открил па за да знаеме дека навистина открива. Верувам дека ми открил многу работи. Еве некои мои размислувања во врска со прашањето дали Бог постои.

Дали Бог постои? Не Бог не постои! Погрешно е да се каже дека Бог постои бидејќи се што постои живее во одредена даденост. Ако Бог постои тогаш тој би бил ограничен од даденоста. Ако не од даденоста околу себе би бил ограничен од сопствената даденост. Бог не би можел да го прави она што би било спротивно на сопствената даденост. Значи не би бил семоќен да прави нешта кои би биле спротивни на Неговата природа. Ако некој постои тогаш неговото постоење мора да има некаква даденост, одреденост. Во нашиов свет даденоста се одредува со факторите на време и простор. Се што постои мора да е ограничено со даденоста. Но во тој случај како постоечкото може да постои ако е ограничено. Постоечкото е ограничено просторно и временски. Има почеток и крај. Што го предизвикува неговото постоење во почетокот и каде е неговиот крај? Всушност постоечкото постои врз основа на непостоечкото. Светот на постоењето живее врз основа на изворот во светот кој не постои. Постоечкиот свет живее, но постигнатото е мртво и целосно ќе умре доколку не црпи од непостоечкото. Затоа и Адам и Ева по казна „умреле“ најдувајќи се во овој свет. Бог кој е трансцендентен и за да биде трансцендентен треба да го опфаќа како светот на постоењето така и светот кој не постои. Затоа Бог постои, но и не постои! Тој ги обединува но и ги надминува двата света (светот и несветот). Така Неговото постоење е АПСОЛУТНО и Целосно ПОСТОЕЊЕ. Таквиот „квалитет“ единствено го прави трансцендентен т.е. го прави Бог. Затоа ТРАНСЦЕНДЕНТНИОТ Бог го може и она што не го може. Бог го знае и она што се ограничил да го знае. Затоа и 1+1+1 не се три туку 1 бидејќи за Него физичките закони „не постојат“. Дали тоа значи дека е неодреден и „бескарактерен“. Не напротив туку апсолутно е одреден и стабилен во својата одреденост, но не онака како што тоа ние можеме да го изразиме. Треба да се разликува Бог во однос на Него, друго е Бог од другите кон Него. Се што ќе речеме за Него ќе згрешиме. Дури и Господ е љубов е погрешно ако биде сфатено некако. Секоја слика за Него е погрешна. Господ е љубов, но не ние како што би го толкувале тој поим независно како и да го толкуваме туку онака како што тој нам би ни се открил. Се што произлегува од Него е тајна. Можеме само да зборуваме за околните последици на таа тајна. Така за љубовта можеме да зборуваме за нејзините околни ефекти но не и за самата неа. Поради сеопфатноста, Неговите „одлуки“ се универзални и совршени. Колку повеќе утврдуваме одреден квалитет тој толку се приближува до Неговата есенција но истовремено нашата определба за Него ја скверни Неговата вистинска природа. Во духовниот христијански живот посебно во молитвата се отфрла секоја претстава и се разговара со Бога. Тогаш Бог самиот не учи за Себе. Меѓутоа бидејќи е Бог она што се нуди, апчето на вистината е многу силно за туку така да го голтнеме. Не е така лесно да се прима апсолутната вистина, така што conditio sine qua non во духовниот живот (како и воопшто во развојот на подобро) е себепринудувањето.
Ние кои живееме во дадено постоење постоиме релативно и всушност привидно поради променливоста. Никогаш не можеме да знаеме дали ние сме истите во секој нареден миг. Што е тоа што не прави исти меѓу два различни мига. Знаеме дека во секој миг се случува некаква разлика така што во наредниот миг сме различни. Што е нашето битие кое не е променливо т.е. што е онтолошкото во нас. Истото важи за секоја целина. Во кој момент таа престанува да биде она што е и преминува во нешто друго бидејќи цело време постои континуитетот и што е она што цело време останува неизменето во континуитетот на измени. Затоа и светот на постоењето сам за себе е непостоечки погледнат сам за себе нема свое постојано постоење кое би го дефинирало. Ништо постоечко не може да се одредува само по себе туку едно во однос на друго и потребен е барем еден „статичен“ субејкт за да може да постои одредување. Не постои дефиниција која точно ќе ја каже сегашната позиција, а најмалку да каже зошто и да ја валоризира причината за седењето. Ако на еден човек му се смени дроб, бубрег, срце, можеби во иднина и мозок, во кој момент тој престанал да биде некогашниот и станал нов човек. Дали меморијата на искуството е одредувачко. Ако е меморијата одредувачка тогаш ние во секој еден момент сме различен човек бидејќи нешто принаучуваме, а нешто забораваме. А ако ја префрлиме меморијата од еден на друг човек дали тогаш истиот човек би се јавил во две или повеќе копии. Каде е битието кое не подлежи на промени? Платон поради ова верувал дека постои свет на идеите кои се непроменливи, а појавните нешта се движат и се стремат околу тие идеи и бил блиску до вистината. Каков е Православниот христијански одговор? Ние постојано во секоја секунда се предефинираме како личности. За нешто да може да има некаква одредба на постоењето треба да се дефинира и да се одреди во однос на нешто што е „статично“. Бог е статичен иако е погрешно тоа. Најблиску е да се каже дека е суштински статичен, но формално подвижен. Така кога ние ќе застанеме во однос на Бога и се дефинираме со своите личности оние кои сме во однос на Него само тогаш нашите личности стануваат целосни и комплетно дефинирани. Затоа барањето на причината за одредено дејствување е совршено само поттикнато од комуникацијата со Бога. Секоја друга мотивација во која не постои и елементот на односот кон Бог е погрешна. Секоја личност која се гради во однос на нешто друго, ако при дефинирањето на другото не ја користи призмата на Бог формира сопствена илузорна личност која не е тој/таа. Како дел од Бога ние сме она што го носиме суштинското (онтолошкото) во нас. Божјата промисла за нас, споено она кое сме биле и она кое ќе бидеме. Личноста која себе си се дефинира во однос на Бога, која го носи, прима и се дружи со Бога постигнува суштинско задоволство на својата личност (поради суштинската статичност) и тоа е непроменлива состојба, независно од околните услови, со можност за постигнување на повеќе од задоволност (поради формалната подвижност).
 
Член од
24 јули 2008
Мислења
666
Поени од реакции
134
А замислете до каде ќе стигневме ако не постоеа некои книги како Библијата, Коранот и Учењето на Буда???

Јас лично верувам во Бог и ве уверувам дека сите што веруваат во Бог се многу посреќни и позадоволни од оние кои неверуваат во ништо
Ke bevme mnogu podaleku i so nauka i so moralot i etikata na covekot. Ne ni trebaat tie religiski knigi da ne ucat na dobar zivot, koga za toa imame drugi knigi, naucni, bez site tie dogmi i nelogicnosti koi gi ima vo religiskite knigi....

Kako mozes da bides siguren deka tie sto veruvaat se mnogu posrekni? Eve jas ne veruvam vo nego, pa sum prilicno sreken. Sepak samite si znaeme najdobro neli? Za primer, kazi kolku lugje vernici stradaat vo svetot momentalno? Neli tie bi trebalo da se posrekni od nas "nevernicite" ? Ne mozes taka da se izrazis.....

sardaukar vo idnina te molam koga ke postiras nesto da kazis deka e prezemeno od drug forum, t.e. copy-paste.
mozebi i toa e tvoe, no sepak istakni go toa bidejki mozno e da dobieme poinakov vpecatok. a sega edno prasanje za tebe........ koja religija spored tebe e onaa vistinskata?
 

moof KOOZ tee

Mystis
Член од
26 ноември 2008
Мислења
361
Поени од реакции
63
Батали го Браун,само реков дека таа теорија се спомнува и во неговите дела.
Опиши го креаторот.
Објасни ја неговата сеприсутност.
Дали има начин да го спознаеме?
Дали има правила на кои треба да се покоруваме?


На кој начин тој е вечен и дали се што постои има почеток?
Ти велиш дека некој го сторил тоа јас велам дека нешто го сторило тоа.
Онака како јас го замислувам најблиску е до полето на Мек Тагарт.
Сеприсутен е затоа што материјаталниот свет е обземен од него од причина што тој е во 4д реалитет а она што си ти и она кое го гледаш е 3д.

Замисли една точка на која и е дозволено да се движи само по права линија. Таа нема спознание за ништо друга освен за таа права. Но и точката и правата по која се движи припаѓаат на некоја рамнина. Рамнината е свесна за своето постоење но и за постоењето на точката и правата. Во еден момент некој или нешто и сугерира на точката постоење на рамнина, но таа го негира тоа велејќи каде е?, не ја гледам? невозможно е постоење на рамнина кога овде постои само права.(па луѓето изградија вселенски бродови и испратија сонди до најоддалечените позиции на оваа права никаде не ја видоа рамнината)
И следува продолжение...
надвор од рамнината постои една друга точка, но оваа точка може да се движи во просторот и да ги наблљудува и првата точка и правата и рамнината. Се разбира рамнината не ја перцепира оваа втора точка и таа за неа не постои, освен во моментот кога таа точка не поминува пресекувајќи ја таа рамнина, што и не мора да го направи.

Ти си Шмеки првата точка, гледаш само напред и назад тврдејќи дека ниту рамнина постои ниту било што надвор од твојата права.

Јас ниту се обидувам да ти докажам нешто ниту пак сакам тоа да го направам. Не ми е целта да преобратувам.

Значи правна поука:
На прашањето кој го створил и дали е вечен нема одговор од причина која веќе ти ја кажав. Концептот за време е самонаметнат од страна на 3д ентитетите. Времето како категорија не постои.

Бараш да го опишам. Не можам да го опишам за да го опишам треба да го познавам а јас не го познавам па затоа верувам во него. Значи ако го знаев немаше потреба да верувам.

Конечно не постои човек на планетава кој на било кој атеист би можел да му го докаже постоењето на "БОГ".
Затоа немој со твоето прашање за доказ да изигруваш некој победник овде на форумов.
Ова се мои погледи за кои не тврдам дека се точни.
 
Член од
4 февруари 2009
Мислења
7.733
Поени од реакции
7.549
Јас лично верувам во Бог и ве уверувам дека сите што веруваат во Бог се многу посреќни и позадоволни од оние кои неверуваат во ништо
Најсреќни се, најзадоволни се и најлесно им е на оние без мозок. Ама тотално без мозок. Немаат ни грижи ни проблеми.
Ти самиот се стави во таа група. :smir:
 
Член од
28 јануари 2010
Мислења
21
Поени од реакции
2
Ke bevme mnogu podaleku i so nauka i so moralot i etikata na covekot. Ne ni trebaat tie religiski knigi da ne ucat na dobar zivot, koga za toa imame drugi knigi, naucni, bez site tie dogmi i nelogicnosti koi gi ima vo religiskite knigi....

Kako mozes da bides siguren deka tie sto veruvaat se mnogu posrekni? Eve jas ne veruvam vo nego, pa sum prilicno sreken. Sepak samite si znaeme najdobro neli? Za primer, kazi kolku lugje vernici stradaat vo svetot momentalno? Neli tie bi trebalo da se posrekni od nas "nevernicite" ? Ne mozes taka da se izrazis.....
e kazi koj se tie knigi sto ne ucat na etikata i moralot poveke od ovie sto gi nabrojav :) Sega za srekava..koj kako..Za nekoj e sreka da ima dovolno da si gleda familija ili samo da e zdrav i ziv.. a za nekoj e nesreka da nemozi da si dozvoli kola od 10 000 evra :) Samo ti kazuvam deka site koi veruvaat vo Bog se custvuvaat mnogu POSIGURNI I POSREKNI. Sega za tebe neznam kako ti e sostojbata, ama eve nekoj so nema i pari za leb da si kupi ke se pomoli na Boga ke si go reci ona naseno "So gospo napred, ajde se ke bide OK" :) Sakam da kazam deka religijava ni dava nekoja uteha kapiras??? Za kraj ce kazam koj so znaj neka si praj, sakal veruval sakal ne, ako ne veruvas nikomu nisto, ako veruvas barem ke imas vo kogo da se nadevas ako nisto drugo :)
ajt pozz

Најсреќни се, најзадоволни се и најлесно им е на оние без мозок. Ама тотално без мозок. Немаат ни грижи ни проблеми.
Ти самиот се стави во таа група. :smir:
brat aj ne zamaraj molimte ako imas tolku mozok ke kazis nesto popametno. eve barem jas se potrudiv napisav nesto ako sakas citaj ako ne koj te e*a,odi igraj si DOTA ili kako i da si go gubis vremeto :S, ako ne ti e interesno ili ako ti zvuci idiotski ova sto go napisav ne se ni trudi da komentiras oti ne ni napisano da go citaat takvi ko tebe kapiras???
:smir:
 
Член од
24 јули 2008
Мислења
666
Поени од реакции
134
e kazi koj se tie knigi sto ne ucat na etikata i moralot poveke od ovie sto gi nabrojav :) Sega za srekava..koj kako..Za nekoj e sreka da ima dovolno da si gleda familija ili samo da e zdrav i ziv.. a za nekoj e nesreka da nemozi da si dozvoli kola od 10 000 evra :) Samo ti kazuvam deka site koi veruvaat vo Bog se custvuvaat mnogu POSIGURNI I POSREKNI. Sega za tebe neznam kako ti e sostojbata, ama eve nekoj so nema i pari za leb da si kupi ke se pomoli na Boga ke si go reci ona naseno "So gospo napred, ajde se ke bide OK" :) Sakam da kazam deka religijava ni dava nekoja uteha kapiras??? Za kraj ce kazam koj so znaj neka si praj, sakal veruval sakal ne, ako ne veruvas nikomu nisto, ako veruvas barem ke imas vo kogo da se nadevas ako nisto drugo :)
ajt pozz
Zarem ne ucime etika i sociologija na uciliste? Ili mislis deka tie predmeti ne ucat na pomalku vrednosti od religiskite knigi? Ako zboruvame za etickite vrednosti, podobro e da se ucat kako sto toa go pravime na skolo, ucime cisto za etikata i moralot kaj lugjeto, bez nekoi cudni prikazni, prorostva i sto uste ne........
 
Член од
28 јануари 2010
Мислења
21
Поени од реакции
2
Zarem ne ucime etika i sociologija na uciliste? Ili mislis deka tie predmeti ne ucat na pomalku vrednosti od religiskite knigi? Ako zboruvame za etickite vrednosti, podobro e da se ucat kako sto toa go pravime na skolo, ucime cisto za etikata i moralot kaj lugjeto, bez nekoi cudni prikazni, prorostva i sto uste ne........
Спомна училиште? Брат религијата го учи човекот илјадници години наназад уште пред да постојат училиштата и овие предмети етика,социологија. Што мислиш дека пред 3000 години оделе на училиште и читале од учебникот по Етика? Не. Религиските учења се пренесувале усно од колено на колено и така се воспитувале луѓето, неможеш да го одречиш тоа. А тоа дека постојат чудни приказни, да постоат, но сето тоа е како резултат не неинформираноста и со цел да се објаснат некои, за тоа време, МАГИЧНИ појави.
 
Член од
21 август 2008
Мислења
6.500
Поени од реакции
1.321
abe eve i da veruam veruam ama sto fajde od toa nema rabota nema razbiranje sve kriminal od gore od causite do dole sve rasipano i kade e verata? neli taa se gleda vo slogata? Isus rekol moite sledbenici ke gi prepoznaete po toa sto megu niv ke ima ljubov (sloga). A kade e bog? Sto e nasata vera? opsto vera...sekade samo zlo i rasipanost.
 

golem brat

dojdov vidov pobediv
Член од
23 февруари 2009
Мислења
417
Поени од реакции
20
abe eve i da veruam veruam ama sto fajde od toa nema rabota nema razbiranje sve kriminal od gore od causite do dole sve rasipano i kade e verata? neli taa se gleda vo slogata? Isus rekol moite sledbenici ke gi prepoznaete po toa sto megu niv ke ima ljubov (sloga). A kade e bog? Sto e nasata vera? opsto vera...sekade samo zlo i rasipanost.
a narodot sto poveruva imase edno srce i edna dusa ...taka zive hristijanite na pocetokot...ako se sakate pomegu sebe si site ke poznaat deka ste moi ucenici.... no ova znaj go vo poslednite denovi ke nastapat vremina teski ,zasto lugeto ke stanat samozivi(sebicni) gordi (falbagii) nepokorni,neomirlivi,klevetnici, slastolubci, predavnici, da bevte od ovoj svet svetot ke go sakase svoeto, no jas ve izbrav od svetot i zatoa sveto ve mrazi... od kade se vojnite iraspraviite megu vas ne otamu li od vasite pohoti..pozeluvate i nemate ubivate i zaviduvate oti zlo barate... no koga ke dojde povtorno boga (sinot covecki) dali ke najde vera na zemjata - ova prijatelce se ti e od svetot pismo(nov zavet ) pozz
 

Kajgana Shop

На врв Bottom