Скутерчиња: Се за и околу нив

  • Креатор на темата Креатор на темата _FireFox_
  • Време на започнување Време на започнување
Имам читано дека имаат проблем со водна пумпа , односно со термостатот ....
 
Ok. A za gilerata ima delovi za tjuning? I dali gilerata ima posnazna masina od apriliata? bidejki gledam gilerata ima 13 iljadi obrtai a apriliata 12 iljadi.
Имаш секако, клипови ролни каиши што уште не, другарчево и стаи кит малоси 80кубика ја напраи, трошеше малце поише идеше доста + џианели ауспуче бомбона беше моторчето, само што жалосно е на нова тазе машина да и се глупираш со китови па така неговата ја зариба па едвај ја опраи
ако тие за кит односно појак мотор дефинитивно не зимај 50ка иди на појако па макар и на старо
 
Хамачи 2 тактно 5800 км поминато.

Под мала гас, ептен мала оде едвај, голема гас скроз зарибува и не мрда.
Пред еден месец сменив ролни. ( исто беше и пред да ги сменам ролните )

Некој ?
 
Хамачи 2 тактно 5800 км поминато.

Под мала гас, ептен мала оде едвај, голема гас скроз зарибува и не мрда.
Пред еден месец сменив ролни. ( исто беше и пред да ги сменам ролните )

Шо може да е проблемот?[DOUBLEPOST=1399401319][/DOUBLEPOST]Ауспухот НОГУ мрсе, сега ми викат дека до него било и требало да се исече и да се исчисте унатре тоа филтри шо има...?


еве јас пошто друг нема...

значи, ако ти е мрсен многу ауспухот, на лер работи а кога ке и дадеш гас се гаси, тоа значи дека нај веројатно ауспухот ти е затнат. начинот на кој рабпти двоткатната машина е поинаков од четворотактната што се однесува до усисавање на гориво и издувавање на гасови. под претпоставка дека кога ке дадеш гас и ке изгаси, на моменти и слушаш чуден звука како детонација, тогаш сум во право...

како да провериш дали ауспухот ти е затнат:

отштрафи го од грана. ти треба окаст или цеваст клуч 10-ка. самата грана е на блокот заштрафена или со 1 или со 2 штрафа. внимавај, кога ке отштрафиш ке ти се појави и еден метален прстен, да не го изгубиш, бидејки тој е дихтунгот за спојување. значи отштрафи го ауспухот-лесно е, и запали го моторот. кренат на штендер, дади му гас.. ако прима, тоа е тоа... појди кај некој мајстор да ти го исчисти и (ако има) катализаторче да го извади. самото чистење е со палење кај овие двотактни машини... мора да изгори се што е во него...

а зашто ти се десило ова? е па нај веројатно премногу двотактол тураш. или тураш некој несаглам двотактол... ако пак тоа е автоматско дозирање (со пумпа) тогаш треба да се намали дозирањето т.е. да се штелне малку, ама немој сам да го правиш тоа... нека го направи тоа стручно лице...

среќно!
 
еве јас пошто друг нема...

значи, ако ти е мрсен многу ауспухот, на лер работи а кога ке и дадеш гас се гаси, тоа значи дека нај веројатно ауспухот ти е затнат. начинот на кој рабпти двоткатната машина е поинаков од четворотактната што се однесува до усисавање на гориво и издувавање на гасови. под претпоставка дека кога ке дадеш гас и ке изгаси, на моменти и слушаш чуден звука како детонација, тогаш сум во право...

како да провериш дали ауспухот ти е затнат:

отштрафи го од грана. ти треба окаст или цеваст клуч 10-ка. самата грана е на блокот заштрафена или со 1 или со 2 штрафа. внимавај, кога ке отштрафиш ке ти се појави и еден метален прстен, да не го изгубиш, бидејки тој е дихтунгот за спојување. значи отштрафи го ауспухот-лесно е, и запали го моторот. кренат на штендер, дади му гас.. ако прима, тоа е тоа... појди кај некој мајстор да ти го исчисти и (ако има) катализаторче да го извади. самото чистење е со палење кај овие двотактни машини... мора да изгори се што е во него...

а зашто ти се десило ова? е па нај веројатно премногу двотактол тураш. или тураш некој несаглам двотактол... ако пак тоа е автоматско дозирање (со пумпа) тогаш треба да се намали дозирањето т.е. да се штелне малку, ама немој сам да го правиш тоа... нека го направи тоа стручно лице...

среќно!

И пред тоа ми има вака правено, а моторот не е мачен ама ич, уште малку 6000 км поминато.
Го однесив ауспухот на мајстор, го исечи, исчисти унатре и пак го завари ама ептен НОГУ брче, трактор не му е рамен. Пак го однесив и мајсторот кажа дека унатре имало некое цевче шо не вртело, затнато било а тоа не се отварало и сеа појма немам ја шо да правам.

Уље ставам едно црвено 600 ден. е. репсол.
Значи оде моторот ама едвај со МАЛА гас, ако му дадиш повише гас не оде, се гуше некако, стое у место и брче ама ногу малку, нема ич сила и не оде.
Со мала гас оде, 20 да го возиш 30 максимум, повише гас и че укопа у место...мене вака сам ми праве а да не правам муабет со двајца на моторот.

А каа го палам моторот МОРА гас да му давам ( пред вака да ми се заебе моторот го палиш и си работе у место а сега ногу ретко да работе у место ), ако не му дадам гас одма гасе. Пробав и појачав гаста малку тоа обртајте повисоки ги направив ама не е до тоа.

Изгледа че треба нов ауспух, и да не е до ауспухот пак че мора да зимам оти каа шо реков трактор не му е рамен сега од каа го исечиа....

Може 20 души го имат слушнато моторот и сите викат машината е здрава, не е до неа.
Некој сумља на вариатор, некој на ламелата а некој вика ногу уље му оде.
Проблемот е шо тука нема салам мајстор и сега треба да го носам негде Велес/Скопје да ми го направат ама знам дека е некоа мала работа, 100 посто сум сигурен ама тоа е каа не разбираш сам да го отвориш...ја извадив и ауспухот, отворив вариаторот и ламелата и каишот тоа се е таму ама појма немам да видам дали е до вариатор или друго нешто, не се разбирам...

едит - ауспухот бил запушен, и со компресорот се проба да се отпуше ама не бива.
Ауспух нов секако треба ама проблемот си останува, можно ли е до вариатор/ламела да е проблемот?
 
Последно уредено:
Сакам да земам едно мало скутерче за наваму натаму да заштедам некој динар на колата.Буџетот ми е до 400 евра и знам дека за тие пари можам да најдам само некое кинесче.Е сега муабетот ми е најдобриот другар на зетот ми нуди Piago Sfera 50 од 95 година спремна за сезона.Значи дечкото ја спрема за него али бидејќи има повеќе мотори се согласи овој да го продаде.Цената му е 250 евра за мене и сега не знам дали да прифатам или да побарам нешто поново али кинеско до 400 евра.Сите совети се добредојдени :)
 
Сакам да земам едно мало скутерче за наваму натаму да заштедам некој динар на колата.Буџетот ми е до 400 евра и знам дека за тие пари можам да најдам само некое кинесче.Е сега муабетот ми е најдобриот другар на зетот ми нуди Piago Sfera 50 од 95 година спремна за сезона.Значи дечкото ја спрема за него али бидејќи има повеќе мотори се согласи овој да го продаде.Цената му е 250 евра за мене и сега не знам дали да прифатам или да побарам нешто поново али кинеско до 400 евра.Сите совети се добредојдени :)
20 години е стар скутерот, колку и да е спремен штознам :S
од друга страна па кинезите се со квалитет катастрофа

штознам побарај кивеј ф-акт или матрикс поздрав некој, ако не земи кинез понов ќе најдеш еден тон за тие пари
пијаџото е прастаро, колку и да е средено ...
http://www.reklama5.mk/AdDetails?ad=1230557 еве пр. матрикс
 
Последно уредено:
И пред тоа ми има вака правено, а моторот не е мачен ама ич, уште малку 6000 км поминато.
Го однесив ауспухот на мајстор, го исечи, исчисти унатре и пак го завари ама ептен НОГУ брче, трактор не му е рамен. Пак го однесив и мајсторот кажа дека унатре имало некое цевче шо не вртело, затнато било а тоа не се отварало и сеа појма немам ја шо да правам.

Уље ставам едно црвено 600 ден. е. репсол.
Значи оде моторот ама едвај со МАЛА гас, ако му дадиш повише гас не оде, се гуше некако, стое у место и брче ама ногу малку, нема ич сила и не оде.
Со мала гас оде, 20 да го возиш 30 максимум, повише гас и че укопа у место...мене вака сам ми праве а да не правам муабет со двајца на моторот.

А каа го палам моторот МОРА гас да му давам ( пред вака да ми се заебе моторот го палиш и си работе у место а сега ногу ретко да работе у место ), ако не му дадам гас одма гасе. Пробав и појачав гаста малку тоа обртајте повисоки ги направив ама не е до тоа.

Изгледа че треба нов ауспух, и да не е до ауспухот пак че мора да зимам оти каа шо реков трактор не му е рамен сега од каа го исечиа....

Може 20 души го имат слушнато моторот и сите викат машината е здрава, не е до неа.
Некој сумља на вариатор, некој на ламелата а некој вика ногу уље му оде.
Проблемот е шо тука нема салам мајстор и сега треба да го носам негде Велес/Скопје да ми го направат ама знам дека е некоа мала работа, 100 посто сум сигурен ама тоа е каа не разбираш сам да го отвориш...ја извадив и ауспухот, отворив вариаторот и ламелата и каишот тоа се е таму ама појма немам да видам дали е до вариатор или друго нешто, не се разбирам...

едит - ауспухот бил запушен, и со компресорот се проба да се отпуше ама не бива.
Ауспух нов секако треба ама проблемот си останува, можно ли е до вариатор/ламела да е проблемот?


друже... ти одговорив што е проблемот со твојот мотор... реши го ауспухот... а сега ке ти кажам и зашто никој друг не ти одговорил:

значи, збори си на дијалект ти колку сакаш во разговор човек со човек... ама на македонски форум, пишувај македонски правописно а не на дијалект... ваквото пишување е препчавање, глумење лудило, изигравање надрапан петел помеѓу издркани кокошки... сигурен сум дека минимум основно образование (осмолетка) имаш завшрено, затоа дај не изигравај нешто што не си... пишување на дијалект и НЕРВИРА, а и многу ИРИТИРА и тоа во секоја пора на мозокот... смени го стилот, за твое добро ти зборам... следниот пат кога ке поставиш прашање со проблем, или било што да пишеш, ако ти е на дијалект напишано и јас нема да ти одговорам. едноставно ке те заобиколам, како што те заобиколија сите на прашањето...

поздрав.
 
друже... ти одговорив што е проблемот со твојот мотор... реши го ауспухот... а сега ке ти кажам и зашто никој друг не ти одговорил:

значи, збори си на дијалект ти колку сакаш во разговор човек со човек... ама на македонски форум, пишувај македонски правописно а не на дијалект... ваквото пишување е препчавање, глумење лудило, изигравање надрапан петел помеѓу издркани кокошки... сигурен сум дека минимум основно образование (осмолетка) имаш завшрено, затоа дај не изигравај нешто што не си... пишување на дијалект и НЕРВИРА, а и многу ИРИТИРА и тоа во секоја пора на мозокот... смени го стилот, за твое добро ти зборам... следниот пат кога ке поставиш прашање со проблем, или било што да пишеш, ако ти е на дијалект напишано и јас нема да ти одговорам. едноставно ке те заобиколам, како што те заобиколија сите на прашањето...

поздрав.

еве јас пошто друг нема...

значи, ако ти е мрсен многу ауспухот, на лер работи а кога ке и дадеш гас се гаси, тоа значи дека нај веројатно ауспухот ти е затнат. начинот на кој рабпти двоткатната машина е поинаков од четворотактната што се однесува до усисавање на гориво и издувавање на гасови. под претпоставка дека кога ке дадеш гас и ке изгаси, на моменти и слушаш чуден звука како детонација, тогаш сум во право...

како да провериш дали ауспухот ти е затнат:

отштрафи го од грана. ти треба окаст или цеваст клуч 10-ка. самата грана е на блокот заштрафена или со 1 или со 2 штрафа. внимавај, кога ке отштрафиш ке ти се појави и еден метален прстен, да не го изгубиш, бидејки тој е дихтунгот за спојување. значи отштрафи го ауспухот-лесно е, и запали го моторот. кренат на штендер, дади му гас.. ако прима, тоа е тоа... појди кај некој мајстор да ти го исчисти и (ако има) катализаторче да го извади. самото чистење е со палење кај овие двотактни машини... мора да изгори се што е во него...

а зашто ти се десило ова? е па нај веројатно премногу двотактол тураш. или тураш некој несаглам двотактол... ако пак тоа е автоматско дозирање (со пумпа) тогаш треба да се намали дозирањето т.е. да се штелне малку, ама немој сам да го правиш тоа... нека го направи тоа стручно лице...

среќно!

Аха, ок.
И, не е до ауспухот.
 
Колку бензин трошат приближно Peugeut Speedfight 50cc ?
 
4-.4.5 Lna 100km според motostat.eu
Mногу бе. Јас имам Баотиан 125цц и не ми троши толку. Со 100ка бензин врвам околу 45 км градска вожња. На отворено помалку троши.
 
Аха, ок.
И, не е до ауспухот.


пабпти и звука се печатни грешки а усисавање е збор кој излегува во механичарскиот речник за усис на гориво, т.е. членување...

и по безобразен одговор не сум добил до сега.. јас се убив од објаснување, пошто (бидејки) никој не те рецкаше 2 посто и тоа што втор пат го постави истото прашање пак никој не ти одговори, прво се обидов да ти помогнам да го решиш проблемот а после и да ти објаснам зашто никој не ти одговорил а ти се најде мајмунски да се испонашаш, да ги цитираш моите постови и да дискутираш за правопис? иди бе мајмун, лечи се... искомплексирано детиште, наместо да кажеш ок, благодарам на трудот и ке се потрудам да бидам по човечен во иднина и по нормапен на јавен форум ти најде мене да ми се светиш за (пази молимте) што се обидов да ти дадам совет и да те упатам.. безобразлук.. моронштина... идиотизам... кретенлук... сељачизам на експертско ниво... иди бре знаеш каде...
 
Mногу бе. Јас имам Баотиан 125цц и не ми троши толку. Со 100ка бензин врвам околу 45 км градска вожња. На отворено помалку троши.
2 тактни машини се тие затоа, јас имав кивеј ф-акт па тука некаде трошеше 4 литри
сега брчам Kymco Super 8 - 4T и троши упола т.е. 2 литра
 
2 тактни машини се тие затоа, јас имав кивеј ф-акт па тука некаде трошеше 4 литри
сега брчам Kymco Super 8 - 4T и троши упола т.е. 2 литра

Значи треба дефинитивно да бараме нешто 4тактно за сиромаштија :) Torte дај бе брат препорачај ми нешто 4тактно за наваму натаму не иде више со кола (скапо) и паркинг проблеми.Сума до 400еур.Најбитно да не троши многу :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom