- Член од
- 9 јули 2012
- Мислења
- 4
- Поени од реакции
- 0
- Возраст
- 28
Имам читано дека имаат проблем со водна пумпа , односно со термостатот ....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Имаш секако, клипови ролни каиши што уште не, другарчево и стаи кит малоси 80кубика ја напраи, трошеше малце поише идеше доста + џианели ауспуче бомбона беше моторчето, само што жалосно е на нова тазе машина да и се глупираш со китови па така неговата ја зариба па едвај ја опраиOk. A za gilerata ima delovi za tjuning? I dali gilerata ima posnazna masina od apriliata? bidejki gledam gilerata ima 13 iljadi obrtai a apriliata 12 iljadi.
Хамачи 2 тактно 5800 км поминато.
Под мала гас, ептен мала оде едвај, голема гас скроз зарибува и не мрда.
Пред еден месец сменив ролни. ( исто беше и пред да ги сменам ролните )
Хамачи 2 тактно 5800 км поминато.
Под мала гас, ептен мала оде едвај, голема гас скроз зарибува и не мрда.
Пред еден месец сменив ролни. ( исто беше и пред да ги сменам ролните )
Шо може да е проблемот?[DOUBLEPOST=1399401319][/DOUBLEPOST]Ауспухот НОГУ мрсе, сега ми викат дека до него било и требало да се исече и да се исчисте унатре тоа филтри шо има...?
еве јас пошто друг нема...
значи, ако ти е мрсен многу ауспухот, на лер работи а кога ке и дадеш гас се гаси, тоа значи дека нај веројатно ауспухот ти е затнат. начинот на кој рабпти двоткатната машина е поинаков од четворотактната што се однесува до усисавање на гориво и издувавање на гасови. под претпоставка дека кога ке дадеш гас и ке изгаси, на моменти и слушаш чуден звука како детонација, тогаш сум во право...
како да провериш дали ауспухот ти е затнат:
отштрафи го од грана. ти треба окаст или цеваст клуч 10-ка. самата грана е на блокот заштрафена или со 1 или со 2 штрафа. внимавај, кога ке отштрафиш ке ти се појави и еден метален прстен, да не го изгубиш, бидејки тој е дихтунгот за спојување. значи отштрафи го ауспухот-лесно е, и запали го моторот. кренат на штендер, дади му гас.. ако прима, тоа е тоа... појди кај некој мајстор да ти го исчисти и (ако има) катализаторче да го извади. самото чистење е со палење кај овие двотактни машини... мора да изгори се што е во него...
а зашто ти се десило ова? е па нај веројатно премногу двотактол тураш. или тураш некој несаглам двотактол... ако пак тоа е автоматско дозирање (со пумпа) тогаш треба да се намали дозирањето т.е. да се штелне малку, ама немој сам да го правиш тоа... нека го направи тоа стручно лице...
среќно!

20 години е стар скутерот, колку и да е спремен штознам :SСакам да земам едно мало скутерче за наваму натаму да заштедам некој динар на колата.Буџетот ми е до 400 евра и знам дека за тие пари можам да најдам само некое кинесче.Е сега муабетот ми е најдобриот другар на зетот ми нуди Piago Sfera 50 од 95 година спремна за сезона.Значи дечкото ја спрема за него али бидејќи има повеќе мотори се согласи овој да го продаде.Цената му е 250 евра за мене и сега не знам дали да прифатам или да побарам нешто поново али кинеско до 400 евра.Сите совети се добредојдени![]()
И пред тоа ми има вака правено, а моторот не е мачен ама ич, уште малку 6000 км поминато.
Го однесив ауспухот на мајстор, го исечи, исчисти унатре и пак го завари ама ептен НОГУ брче, трактор не му е рамен. Пак го однесив и мајсторот кажа дека унатре имало некое цевче шо не вртело, затнато било а тоа не се отварало и сеа појма немам ја шо да правам.
Уље ставам едно црвено 600 ден. е. репсол.
Значи оде моторот ама едвај со МАЛА гас, ако му дадиш повише гас не оде, се гуше некако, стое у место и брче ама ногу малку, нема ич сила и не оде.
Со мала гас оде, 20 да го возиш 30 максимум, повише гас и че укопа у место...мене вака сам ми праве а да не правам муабет со двајца на моторот.
А каа го палам моторот МОРА гас да му давам ( пред вака да ми се заебе моторот го палиш и си работе у место а сега ногу ретко да работе у место ), ако не му дадам гас одма гасе. Пробав и појачав гаста малку тоа обртајте повисоки ги направив ама не е до тоа.
Изгледа че треба нов ауспух, и да не е до ауспухот пак че мора да зимам оти каа шо реков трактор не му е рамен сега од каа го исечиа....
Може 20 души го имат слушнато моторот и сите викат машината е здрава, не е до неа.
Некој сумља на вариатор, некој на ламелата а некој вика ногу уље му оде.
Проблемот е шо тука нема салам мајстор и сега треба да го носам негде Велес/Скопје да ми го направат ама знам дека е некоа мала работа, 100 посто сум сигурен ама тоа е каа не разбираш сам да го отвориш...ја извадив и ауспухот, отворив вариаторот и ламелата и каишот тоа се е таму ама појма немам да видам дали е до вариатор или друго нешто, не се разбирам...
едит - ауспухот бил запушен, и со компресорот се проба да се отпуше ама не бива.
Ауспух нов секако треба ама проблемот си останува, можно ли е до вариатор/ламела да е проблемот?
друже... ти одговорив што е проблемот со твојот мотор... реши го ауспухот... а сега ке ти кажам и зашто никој друг не ти одговорил:
значи, збори си на дијалект ти колку сакаш во разговор човек со човек... ама на македонски форум, пишувај македонски правописно а не на дијалект... ваквото пишување е препчавање, глумење лудило, изигравање надрапан петел помеѓу издркани кокошки... сигурен сум дека минимум основно образование (осмолетка) имаш завшрено, затоа дај не изигравај нешто што не си... пишување на дијалект и НЕРВИРА, а и многу ИРИТИРА и тоа во секоја пора на мозокот... смени го стилот, за твое добро ти зборам... следниот пат кога ке поставиш прашање со проблем, или било што да пишеш, ако ти е на дијалект напишано и јас нема да ти одговорам. едноставно ке те заобиколам, како што те заобиколија сите на прашањето...
поздрав.
еве јас пошто друг нема...
значи, ако ти е мрсен многу ауспухот, на лер работи а кога ке и дадеш гас се гаси, тоа значи дека нај веројатно ауспухот ти е затнат. начинот на кој рабпти двоткатната машина е поинаков од четворотактната што се однесува до усисавање на гориво и издувавање на гасови. под претпоставка дека кога ке дадеш гас и ке изгаси, на моменти и слушаш чуден звука како детонација, тогаш сум во право...
како да провериш дали ауспухот ти е затнат:
отштрафи го од грана. ти треба окаст или цеваст клуч 10-ка. самата грана е на блокот заштрафена или со 1 или со 2 штрафа. внимавај, кога ке отштрафиш ке ти се појави и еден метален прстен, да не го изгубиш, бидејки тој е дихтунгот за спојување. значи отштрафи го ауспухот-лесно е, и запали го моторот. кренат на штендер, дади му гас.. ако прима, тоа е тоа... појди кај некој мајстор да ти го исчисти и (ако има) катализаторче да го извади. самото чистење е со палење кај овие двотактни машини... мора да изгори се што е во него...
а зашто ти се десило ова? е па нај веројатно премногу двотактол тураш. или тураш некој несаглам двотактол... ако пак тоа е автоматско дозирање (со пумпа) тогаш треба да се намали дозирањето т.е. да се штелне малку, ама немој сам да го правиш тоа... нека го направи тоа стручно лице...
среќно!
4-.4.5 Lna 100km според motostat.euКолку бензин трошат приближно Peugeut Speedfight 50cc ?
Mногу бе. Јас имам Баотиан 125цц и не ми троши толку. Со 100ка бензин врвам околу 45 км градска вожња. На отворено помалку троши.4-.4.5 Lna 100km според motostat.eu
Аха, ок.
И, не е до ауспухот.
2 тактни машини се тие затоа, јас имав кивеј ф-акт па тука некаде трошеше 4 литриMногу бе. Јас имам Баотиан 125цц и не ми троши толку. Со 100ка бензин врвам околу 45 км градска вожња. На отворено помалку троши.
2 тактни машини се тие затоа, јас имав кивеј ф-акт па тука некаде трошеше 4 литри
сега брчам Kymco Super 8 - 4T и троши упола т.е. 2 литра
Torte дај бе брат препорачај ми нешто 4тактно за наваму натаму не иде више со кола (скапо) и паркинг проблеми.Сума до 400еур.Најбитно да не троши многу 