Колку постаро возило толку поголеми трошоци за регистрација?

  • Креатор на темата Креатор на темата Torte Mobile
  • Време на започнување Време на започнување
ОК... ја разбирам поентата на текстот, јасно ми е што ќе следува.
Но, очигледно е дека сеуште не се знае колку пари повеќе би било тоа. Може да биде и 100 ден. поскапо, но и 1000 ден.
 
Како што тргнала работава цело "ѓубре" од Германија и Италија ќе го донесеме во Македонија, секој жител по 2 автомобили од 800 евра.

Ок, ама како да го решам проблемот што немам пари за ново возило?
 
Ок, ама како да го решам проблемот што немам пари за ново возило?
Toa e тоа, оној момент коа ќе дојде време САМ да си купи возило кое му е неопходно за да извршува дневните обврски, тогаш речи дека нема да ти смета оваа дополнителна давачка.
А ако ти купиле мама и тате возило кое си го сакал и тоа ново, е вака ќе се најде некој шо ќе му биде океј, демек ете дека многу народов ни е еколошки едуциран. Нема веза шо ѓубрето наместо у канта го фрлаш покрај неа.
 
Се засили македонецот (голич кабадаја) ќе вози BMW и гољф како Германците, со увозот на стари возила го донесоа цел отпад од Европа воедно државата е најмногу ќар од таа работа.Сега и додатни трошоци на годишно ниво за истиот тој отпад. Јас мислам дека е малку ова, треба уште да не јаваат. На толку проста раја и незнаење во државава не можи да се очекува нешто друго.

Претходно тие истите возеа застави, лади и пезетки. Исти курац со различна амбалажа.
 
Како што тргнала работава цело "ѓубре" од Германија и Италија ќе го донесеме во Македонија, секој жител по 2 автомобили од 800 евра. Па вие знаете ли дека една Корса постара од 10 години не остана во Италија? Што мислите дека тие коли ги продаваат од луксус, од што сакаат цело време ново да возат? Не, ги продаваат поради високите цени на еколошките стандарди.
Во кое министерство работиш ??? Според ова што го пишуваш или си активист на Вмро , или си вработен на висока функција па заработуваш доволно за да си купиш нова кола , а 75% во македонија едвај земаат мизерни 200 евра плата во некоја фамилија не се ни толку , па ќе гледаат да одвојат во цела година по 50 евра секој месец за да купат некоја корса на старо за да има што да возат , а тоа за тебе е ѓубре ... епа не ни е стандардот ист како во Италија или Германија па да купуваме нови коли .
 
Колку попрост народ толку посилна држава
 
Замислете (по ваква логика како од насловот) колку би требало да се плаќа регистрацијата за оваков олдтајмер:
quadbig.jpg

:) ;)

Инаку, јас лично мислам дека ова е само (добра) патка од опозицијата. Никој не е до глуп да промовира ваква непопуларна мерка токму непосредно пред избори. ;)
 
Zasto ne trgnat ednas da se merat i usoglasuvaat so Evropsite plati vo Makedonija, pa ako tamu uspeat posle toa bujrum, donesi zakon ist kako sto ima evropa, ama mislam deka i ova ima pozadina od moknite importeri na novi vozila vo MK, ke davaat pari za izborite sega, a Liderot im vetil nekoj zakon u nivna korist i toa e toa, rezultatot e ist kako i sekogas, obicniot gragjanin da se sogoluva do koza.
 
ова мора да е начин да го популаризираат велосипедот. знаете, ко холандија да бидеме ;)
овие навистина не се нормални, им фали не некоја даска, него цела талпа.
изгледа ќе гледаме скутерчиња од по 125 кубика на автопатите, како идеме на одмор.
 
ова мора да е начин да го популаризираат велосипедот. знаете, ко холандија да бидеме ;)
овие навистина не се нормални, им фали не некоја даска, него цела талпа.
изгледа ќе гледаме скутерчиња од по 125 кубика на автопатите, како идеме на одмор.
Да се популаризира велосипедизмот би било поволно за сите. Имаш ем финансиски бенефит, ем еколошки, ем здравствен (ќе бидеме послаби и со подобра кондиција....). Башка, ќе нема проблеми за паркинг.
По мене, за низ град треба да биде дозволено само велосипед и јавен транспорт.

А уште нешто, што ако купам кола на електричен погон. Што ќе ми земаат еколошка такса кога не загадувам?
 
А уште нешто, што ако купам кола на електричен погон. Што ќе ми земаат еколошка такса кога не загадувам?
Зависи со каков енергенс работи електраната од која дошла струјата со која си ја наполнил батеријата на возилото. Од тој аспект, можно е да загадуваш повеќе од дизел локомотива. ;)
 
Овие мерки ќе беа во ред да не се испревртеа работите пред 4 години. Во нормални земји пред да воведат вакви мерки, даваа субвенции за купување нови еколошки возила за замена на старите- Германија 2500 евра, Италија не се сеќавам колку беше, Романија до 3500 евра.... Кај нас обратно, се воведе одлука за дозволен увоз на возила ЕУРО 2 до 2016 година, а во исто време се планираат давачки за истите и тоа сега според ЕУ закони.
Ако е така, ова е само почеток, според ЕУ регулативите,ако е точна бројката од 140000 увезени стари возила ќе значи и обврска за рециклирање на 140000 акумулатори, 560000 гуми и 560 тони масло... Е сега видете како го чистиме ѓубрето од ЕУ, прво го купуваме, па после ќе плаќаме да го рециклираме. А во меѓувреме ќе плаќаме дополнителни такси на државата....
Да бидеме реални, еколошките такси се очекувана работа заради нашите аспирации кон ЕУ, ама ако е така, требаше да се субвенционираат најевтините малолитражни нови возила, и ќе се обновеше возниот парк, и планираните давачки сега ќе ба мали или никакви, ама као и се овде така и за оваа работа, се гледа да се извлече и последниот денар од народот...
Kalenikov ti li si ?
:tapp:[DOUBLEPOST=1397986102][/DOUBLEPOST]
Како што тргнала работава цело "ѓубре" од Германија и Италија ќе го донесеме во Македонија, секој жител по 2 автомобили од 800 евра. Па вие знаете ли дека една Корса постара од 10 години не остана во Италија? Што мислите дека тие коли ги продаваат од луксус, од што сакаат цело време ново да возат? Не, ги продаваат поради високите цени на еколошките стандарди.
Pa normalno, koga e najtrazeno vozilo na pazarot za polovni vozila, i voedno megu najizdrzlivite.
Patem prodavam koli i so 100% sigurnost ti kazuvam deka kantite (dupka bez dno) se od 2002-3 nagore, bas sprotivno od toa sto ti si mislis.
Poarno ke bese po 2000 evra da plakase narodot za jugovci i tikovci, ili pak da isceznea site makedonski tablicki vo drzavata koi ke gi zamenea bugarski.
:tapp:
Narodot si e pameten, narodot si znae kolku mu e dlabok gepot i ne moze nikoj prikazni da mu prodava.
 
Последно уредено:
Patem prodavam koli i so 100% sigurnost ti kazuvam deka kantite (dupka bez dno) se od 2002-3 nagore, bas sprotivno od toa sto ti si mislis.
Во принцип најфер варијанта е, да се мерат загадувањата во издувните гасови на секое возило, и на основа на тоа да се плаќаат додатни давачки. Пошто навистина има релативно нови а крш изамортизирани возила кои загадуваат повеќе од неколку постари (а сочувани, и одржувани) возила, собрани заедно. Еве на пример, комбето од мојата фирма има над 400.000км поминато, а е 2009то годиште. Од друга страна мојов голф има 175.000 поминато, и е 1997мо годиште... и гарантирано е во многу подобра состојба од наведеното комбе.

За трошоците на мерењето, и за логистиката нека му мисли владата... нивна е иницијативата. Наводно.
Но пак ќе кажам мислам дека оваа вест е предизборно подметнување, не е можно недела дена пред избори да се промовира ваква мерка. Па и да не се избори, коливе се најверојатно една од ретките работи што може да ја мотивира овдешнава доцилна раја, да се бунтува. Че го палат владата! :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom