Колку постаро возило толку поголеми трошоци за регистрација?

  • Креатор на темата Креатор на темата Torte Mobile
  • Време на започнување Време на започнување

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.099
Поени од реакции
1.887
Возраст
39
Досега главен критериум при плаќањето надоместок за загадување на животната средина беше јачината на моторот, а со предложените измени на граѓаните се предвидува возачите да плаќаат и за годините на старост на возилото, зафатнината на моторот и за видот на горивото што го користи возилото

tehnicki-pregled.jpg



transparent.gif

Висината на надоместокот за регистрација ќе зависи и од видот на горивото

СЕ ПОДГОТВУВААТ ИЗМЕНИ НА ЗАКОНОТ ЗА ЖИВОТНА СРЕДИНА

Регистрацијата на старите возила најверојатно ќе поскапи откако ќе стапат во сила измените во Законот за животна средина со кои се предвидува нов начин на плаќање на оваа давачка. Досега главен критериум при определување на надоместокот за загадување на животната средина беше јачината на моторот, а со предложените измени возачите ќе плаќаат и за годините на старост на возилото, зафатнината на моторот и за видот на горивото што го користи возилото.

- При определувањето на висината на надоместокот ќе се земе предвид негативното влијание што го предизвикува возилото врз животната средина во однос на видот на горивото што се користи во возилото и неговата старост - се вели во предлог-законот за изменување и за дополнување на Законот за животна средина.

Тоа значи дека од наведените критериуми ќе зависи и висината на надоместокот. За возила со понов датум на производство, како и со помала зафатнина на моторот, кои помалку придонесуваат кон загадување на животната средина, ќе се плаќа помал надоместок.Висината на надоместокот ќе зависи и од видот на горивото што го користи возилото затоа што возилата што користат дизел-гориво придонесуваат повеќе кон загадување на животната средина.

Од Министерството за животна средина потврдуваат дека во план е подготвување подзаконски акт за воведување дополнителни надоместоци за намалување на загаденоста, но засега нема конечна одлука.

Во Македонија возниот парк е со капацитет од околу 400.000 автомобили, а старосниот просек се движи околу 12 години. Само последните три години, откога во 2010 година се дозволи увоз на половни возила со еуро 1 стандарди, во земјава се внесени повеќе од 140.000 употребувани автомобили. Од Групацијата на импортери на моторни возила при Сојузот на стопански комори уште лани апелираа до Владата да не дозволува повеќе увоз на возила постари од седум години и да почне да се практикува само увоз на стари возила со еуро 4 стандард.

- Новите автомобили не се само еколошки поволни, тие нудат и безбедност на патиштата - укажуваат од групацијата.

Златко Муцунски, генерален директор на „Порше Македонија“, информира дека во рамките на Сојузот на стопански комори имаат упатено неколку иницијативи по ова прашање, а главната цел е да се подобри квалитетот на воздухот што го дишеме. Нивниот предлог е од автомобили со еуро 2 стандард за емисии на гасови да се премине барем на еуро 4, бидејќи во Европа еуро 6 е веќе валиден стандард.

- Треба да внимаваме во поглед на воздухот што го дишеме затоа што овој норматив за увоз на поволни возила што во моментов е во сила овозможува увоз на 20 години стари возила, а со староста на возилата се нарушуваат нивните перформанси во поглед на издувните гасови. Многу подобро е да се земе можеби помало, но ново возило, отколку да се инвестираат во стари возила со кои се намалува безбедноста, имаат зголемена потрошувачка на гориво, како и се загадува воздухот - рече Муцунски.

Во Германија за секои сто кубни сантиметри јачина на моторот, возилата со бензински мотор плаќаат две евра, а дизел-моторите 9,5 евра. Во Германија се плаќа и такса за јаглероддиоксид, во висина од две евра за секој грам од штетниот гас, без разлика на еколошката норма или каков било друг параметар на автомобилот.



Автор: Маја Трајковска / maja.t@novamakedonija.com.mk
 
Видела жабата го коваат коњот и таа ја кренала ногата! Како може ние да си го мериме со германците? Ова е само да се извлечат што повеке пари од народот, тактика, дај му да си купи евтино возило а потоа опни му такса! Од една страна на Фени драстично му го зголемија лимитот за користење на гуми како гориво со што ни ебаа мајката а сега па лапрдаат за староста на возилата па ке воведувале такса! Лицемерие, тешко лицемерие! Срам да му е! А тие од Порше нека си ги ебат мајките, нема овде народот пари за нивните возила!
 
"Во Германија се плаќа и такса за јаглероддиоксид, во висина од две евра за секој грам од штетниот гас, без разлика на еколошката норма или каков било друг параметар на автомобилот."
Во Македонија зимаат 200-300 евра плата ,таму зимаат 3000-4000 плата човек и тој не се замара да купи на старо кола .Ние овде немаме за леб .Кај и да е нема да остане човек овде .
 
не го измислил груевски овој закон, постои во цела европа
 
Абе убаво што мислат на животната средина, ама лошо што не мислат на нас граѓаните.......... само за пари зинале...... :)
 
не го измислил груевски овој закон, постои во цела европа
А за тоа што го има во цела европа а кај нас го нема- парите, за тоа нико му ништо, не е битно!?
 
не го измислил груевски овој закон, постои во цела европа
Извини вака, ама кај ви е паметот бе луѓе?Кој стандард е од Словенија нагоре и лево и кој е кај нас? Ај ако не од Норвешка да преземаме :нинџ:
 
не го измислил груевски овој закон, постои во цела европа

Ептен го оправда сега, еве швајцарците гласаат за минимална плата од 4.000 франци, дај нека воведе и кај нас таква, ете во европа има.

Попрво ќе ја продадам колата отколку да плаќам уште некоја измислена давачка.
 
Се засили македонецот (голич кабадаја) ќе вози BMW и гољф како Германците, со увозот на стари возила го донесоа цел отпад од Европа воедно државата е најмногу ќар од таа работа.Сега и додатни трошоци на годишно ниво за истиот тој отпад. Јас мислам дека е малку ова, треба уште да не јаваат. На толку проста раја и незнаење во државава не можи да се очекува нешто друго.
 
не го измислил груевски овој закон, постои во цела европа
- но, по некоја случајност само ЕУ-законите кои цедат пари од граѓаните прилежно се применуваат. Другите како да не постојат.
Дали можеби оваквото (какво што е, сега) функционирање на Железара би било возможно во правната средина на ЕУ?
Дали си запознаен со усогласеноста на законот за амнестија на воените злосторници со соодветната европска регулатива?
и да не продолжувам - реалноста е таа - што им одговара НИВ тоа ќе применуваат од таа ЕУ, другото - мало сутра.


Ова е многу позната тактика на владава:
Имаше пред неколку години кампања "Осмели се", за активирањето на граѓаните со малите фирми. Сега како ви личи политиката на владата кон малите фирми? А?
Кој отворил тогаш, сега, практично, во овие услови, со сите казни и инспекции, може да се слика у боја. У превод: напрајте капитал, а ние после ќе ви го собереме.

Епа исто вака и со старите автомобили - дозвола на увозот им беше и дел од изборна кампања. Нека увезат, па после ќе им репнеме давачки.

Слично направија и во Австрија со државни субвенции за еколошки начини на добивање на енергија, а сеа им репнаа данок на сонце.
 
Последно уредено:
Овие мерки ќе беа во ред да не се испревртеа работите пред 4 години. Во нормални земји пред да воведат вакви мерки, даваа субвенции за купување нови еколошки возила за замена на старите- Германија 2500 евра, Италија не се сеќавам колку беше, Романија до 3500 евра.... Кај нас обратно, се воведе одлука за дозволен увоз на возила ЕУРО 2 до 2016 година, а во исто време се планираат давачки за истите и тоа сега според ЕУ закони.
Ако е така, ова е само почеток, според ЕУ регулативите,ако е точна бројката од 140000 увезени стари возила ќе значи и обврска за рециклирање на 140000 акумулатори, 560000 гуми и 560 тони масло... Е сега видете како го чистиме ѓубрето од ЕУ, прво го купуваме, па после ќе плаќаме да го рециклираме. А во меѓувреме ќе плаќаме дополнителни такси на државата....
Да бидеме реални, еколошките такси се очекувана работа заради нашите аспирации кон ЕУ, ама ако е така, требаше да се субвенционираат најевтините малолитражни нови возила, и ќе се обновеше возниот парк, и планираните давачки сега ќе ба мали или никакви, ама као и се овде така и за оваа работа, се гледа да се извлече и последниот денар од народот...
 
Кредитите некако ќе мора да се враќаат, да не мислевте од нивниот џеб ќе се враќаат, ќе се измислуваат секакви давачки(за скутери секоја година регистрација, ќе измислат за оџаци, бунари, за воздух), штом не се освестува народот нека го е*ат до крај. Ние ќе им ги покачуваме(исплаќаме) пензиите и платите на административците, ќе секнат заемите и на домашен терен.
 
80% од луѓево едвај имаат пари да купат каква-таква кола они уште толку ќе удираат на нивниот буџет со дополнителни давачки оти било старо возилото :facepalm:
 
Како што тргнала работава цело "ѓубре" од Германија и Италија ќе го донесеме во Македонија, секој жител по 2 автомобили од 800 евра. Па вие знаете ли дека една Корса постара од 10 години не остана во Италија? Што мислите дека тие коли ги продаваат од луксус, од што сакаат цело време ново да возат? Не, ги продаваат поради високите цени на еколошките стандарди.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom