Исчезна малезиски боинг, лет MH370 со 239 патници

Член од
22 јануари 2005
Мислења
1.644
Поени од реакции
1.677
На сите квази-портали ја има оваа вест.


Kако што тврди независниот новинар Џим Стоун, пренесува International Business Times, еден од патниците на исчезнатиот малезиски Боинг 777 исконтактирал преку СМС.
International Business Times - штама. Никаква вест за СМС.
Jim Stone Freelance - I'll see myself out...

Што е со нашиве медиуми ејј? :cautious:
Et tu, Sitel?
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.658
Поени од реакции
1.522
International Business Times - штама. Никаква вест за СМС.
Jim Stone Freelance - I'll see myself out...

Што е со нашиве медиуми ејј? :cautious:
Et tu, Sitel?
има , на грешка место бараш.иначе не верувам јас во ова али чудно е што не можат ништо да најдат од авионот.
http://au.ibtimes.com/articles/547244/20140409/mh370-diego-garcia-found-conspiracy-theory-gps.htm#.U0cIslcWfIV
 
Член од
20 септември 2011
Мислења
8.146
Поени од реакции
8.544
Meне не ми се верува во такво нешто. На „ сериозните “ страници нема такви вести.
Еве ја последната вест на ВВС
http://www.bbc.com/news/world-asia-26972045
Фатиле уште еден сигнал и се оптимисти дека ќе го најдат
Но има нешто друго
Можете да погледнете дека известуваат дека авионот летал уште 7 часа по последниот разговор со контролите на летање
„ Satellite 'pings' indicate plane was still flying seven hours after satellite contact was lost “
Можеби е тука одговорот - Ако се случи еден авион да е вон зоната на летање и без контакт - се дава наредба военото воздухопловство да го приземији. Тоа се прави со авиони ловци кои го пресретнуваа и го принудуваат да слета ( му летаат над крилата), а ако одбие го рушат.
Во овој правец се наоѓа островот Диего Гарсија. Кој е голема американска воена база. Таа база е толку чувана да и населението е присилно иселено уште пред 50 години.

http://en.wikipedia.org/wiki/Diego_Garcia

Можно е да го имаат овие принудено да слета или го срушилс. Ова го навести и @Lurtz
Но Диего Гарсија е толку значајна база да сигурно Русите, Кинезите, Индијците и сите други нон стоп го следат, така да не можно да незабележат дека го урнале авионот. Тие следат што ручаат војниците на Диего Гарсија а камо ли летнување на авион или лансирање на ракета
А можеби се „ солидарни “ па ќутат, а можеби чекаат погоден момент да објават
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.279
еве ѓо шо напишал кутричкиот:

I have been held hostage by unknown military personal after my flight was hijacked (blindfolded). I work for IBM and I have managed to hide my cellphone in my ass during the hijack. I have been separated from the rest of the passengers and I am in a cell. My name is Philip Wood. I think I have been drugged as well and cannot think clearly.

не се заебавајте со вакви трагични човечки судбини, дај малце промислете логички, некој на 8ми март киднапиран, скрил ајфон во газот и по 11 дена почнал да пише пораки. Треба закон на оговорност да се повика тој шо пласира вакви работ и во заблуда носи стотици луѓе кои ги изгубија своите најблиски
 

oon

Член од
3 ноември 2008
Мислења
3.088
Поени од реакции
1.255
Како и да е мене ми е сумливо, а инаку можеби грешам незнам,само ќе речам дека НИКОГАШ вистината нема да се откире во случај ако е нешто поврзано со тајните работи на САД..

Кој ќе дава гаранција дека не е така? НИКОЈ,,,, Можеби некаде се прават експерименти со луѓето кузнајт,веќе не верувам дека авионот паднат..
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.279
Можеби некаде се прават експерименти со луѓето кузнајт,веќе не верувам дека авионот паднат..
Од толку милиони бездомници, жители на сиромашни земји по планини и џунгли за кој никој нема ни евиденција ни ќе ги бара, ќе прат сценарија и акции да киднапираат авион полн со кинези за експерименти со луѓе?? па нешто да им тргне наопаку и се ќе се дознае. Кина нема туку така да напушти истрагата.
И јас сакам трилери али не до толку.....
 
Член од
20 септември 2011
Мислења
8.146
Поени од реакции
8.544
Maлезиските власти одпочнале истрага зошто војните и цивилните контролори не можеле да утврдат каде се движел авионот.
http://tocka.com.mk/1/123923/maleziskata-avijacija-pod-istraga-poradi-isceznuvanje-na-mh370
Оваа карта ја најдов овде
http://news.nationalpost.com/2014/04/11/malaysian-military-withheld-radar-data-on-flight-mh370-as-nations-searched-wrong-area-sources-say/
Во написот има детали како меѓусебно се обвинуваат

 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.279
Maлезиските власти одпочнале истрага зошто војните и цивилните контролори не можеле да утврдат каде се движел авионот.
http://tocka.com.mk/1/123923/maleziskata-avijacija-pod-istraga-poradi-isceznuvanje-na-mh370
Оваа карта ја најдов овде
http://news.nationalpost.com/2014/04/11/malaysian-military-withheld-radar-data-on-flight-mh370-as-nations-searched-wrong-area-sources-say/
Во написот има детали како меѓусебно се обвинуваат

Не е исто воено и цивилно пратење н состојбата на небото. Што би правеле воените радари над америка или европа ако би ги следеле и цивилните летови? нит имаат право да комуницираат со нив ни да им даваат насоки (освен во итни случаеви) воените радари си ги следат своите авиони и набљудуваат дали некој без дозвола навлегува во воен воздушен простор. Индонезискиот авион ниту побарал на феквенција за хитност помош, ниту навлегол во воздушен простор забранет за летање па за него да се заинтересира војската. Војската нема планови на летање на цивилни линии кои си летаат на своите уобичаени рути и надвор од нивен домен. Нив може да им се најави и побара дозвола за прелет над или блиску до воен простор па ако се дозволи ќе го следат.
 

sankerce

прогресиФ
Член од
6 март 2009
Мислења
3.072
Поени од реакции
4.942
А шо од црната кутија толку а?
 

oon

Член од
3 ноември 2008
Мислења
3.088
Поени од реакции
1.255
Од толку милиони бездомници, жители на сиромашни земји по планини и џунгли за кој никој нема ни евиденција ни ќе ги бара, ќе прат сценарија и акции да киднапираат авион полн со кинези за експерименти со луѓе?? па нешто да им тргне наопаку и се ќе се дознае. Кина нема туку така да напушти истрагата.
И јас сакам трилери али не до толку.....
Е добро бе друже каде е авионот тогаш? Вонземјаните стојат позади ова мистерија? :icon_lol:

Што е работата? :eek: Како може со најнапредна технологија и со триста чуди да не се може да се најде авионот??:eek:[DOUBLEPOST=1397264190][/DOUBLEPOST]
А шо од црната кутија толку а?
Ќе им веруваме исклучиво на Американците,тие како ќе велат така ќе биде и така ќе се верува..:icon_lol:
 
Последно уредено:

Ryan Giggs

tearing you apart since 1991
Член од
27 мај 2009
Мислења
11.867
Поени од реакции
21.761
Не е исто воено и цивилно пратење н состојбата на небото. Што би правеле воените радари над америка или европа ако би ги следеле и цивилните летови? нит имаат право да комуницираат со нив ни да им даваат насоки (освен во итни случаеви) воените радари си ги следат своите авиони и набљудуваат дали некој без дозвола навлегува во воен воздушен простор. Индонезискиот авион ниту побарал на феквенција за хитност помош, ниту навлегол во воздушен простор забранет за летање па за него да се заинтересира војската. Војската нема планови на летање на цивилни линии кои си летаат на своите уобичаени рути и надвор од нивен домен. Нив може да им се најави и побара дозвола за прелет над или блиску до воен простор па ако се дозволи ќе го следат.
Каде е грешката тука ? Моментот кога авионот го снемува од радар претпоставката им била дека истиот се срушил што автоматски се откажале од него, а не ги имале сите опции во предвид како киднапирање откажување на некој систем (истиот може да го снема со едно притискање на копче во кабината). Авионот како што гледаме прелетал повторно низ цела Малезија (а тој пат не трае 5 минути ) толку ли не им текнало одма да побараат помош од воените радари да видат да не случајно има некое неидентификувано летало на радарот кое хаотични менува правци? Ама што да се очекува кога очигледно можеш со фалсификат пасош да влезеш во авион гаратн истите можеле да внесат и што друго сакаат а да не бидат забележани ( не тврдам дека е тероризам ниту дека истите се терористи). Неспособни е заклучокот а ова допрва ќе излезе на виделина !!!
Според сите теории до сега има една прифатлива, главнот пилот во состојба каква што бил ( се разведувал ) психички нестабилен го однел авионот во неповрат т.е. во самоубиствена мисија, а авионот е паднат некаде во некој дел од оеканот за да истиот не може да се најде зашто очигледно пилотот имал се испланирано !!!
 
Последно уредено:

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.279
Каде е грешката тука ? Моментот кога авионот го снемува од радар претпоставката им била дека истиот се срушил што автоматски се откажале од него а не ги имале сите опции во предвид, чим истиот може да го снема со едно притискање на копче во кабината. Авионот како што гледаме прелетал повторно низ цела малезија( а тој пат не трае 5 минути ) толку ли не им текнало одма да побараат помош од воените радари да видат да не случајно има некое неидентификувано летало на радарот како лета хаотично ? Ама што да се очекува кога очигледно можеш со фасификат пасош да влезеш во авион гаратн истите можеле да внесат и противавионски топ во авионот и да не бидат забележани. Неспособни е заклучокот а ова допрва ќе излезе на виделина !!!
Дома седнати сите знаеме и гол како требаше да даи и одговорите на квиз прашањата.
Малезискиот авион го снема точно во моментот кога напушташе една контроола и требаше да биде прифатен од другата. Тој што седи на радарот на контролата и следи 20 или 30 авиони во воздух, колегата донего уште толку може да има во зависност од контролата и по 20-30 души пред радари кои следат одредени авиони, ги прифаќаат онака како кој е послободен, има место кај него.... ги следат најмногу да не се доближат еден до друг, да не се најдат истовремено на иста висина и насока... Значи се беше во ред со едната контрола, си се поздравија , и пилотот требаше да се пријави и поздрави со другата. Тоа не се случи а тој на радар мислиш при следење на сиот сообраќај таму ќе се мисли дали летот е откажан, дали некој од колегите го прифатил веќе и го води ... дали со закаснување полетал, дали свртел поради проблеми на некој друг аеродром.... И да приметел истиот момент дека го снема, бема да летнат ловци и се активира војската да го бара.
Не знам дали ме разбираш како се работи таму наједноставно (и сфатливо) е пример во едно книговодство каде работаат 20 книговодители, во 12 часот треба да им дојде некој документ (покрај стотици други) некој да го земе и обработи. И седиш ти цел ден ти носат документи, внесуваш и ги предаваш понатаму, задлабочен во работата и некој во 2 поручек вели “Како бе не примети дека не стигнал тој во 12 од кајгана дооел??“
 

Ryan Giggs

tearing you apart since 1991
Член од
27 мај 2009
Мислења
11.867
Поени од реакции
21.761
Дома седнати сите знаеме и гол како требаше да даи и одговорите на квиз прашањата.
Малезискиот авион го снема точно во моментот кога напушташе една контроола и требаше да биде прифатен од другата. Тој што седи на радарот на контролата и следи 20 или 30 авиони во воздух, колегата донего уште толку може да има во зависност од контролата и по 20-30 души пред радари кои следат одредени авиони, ги прифаќаат онака како кој е послободен, има место кај него.... ги следат најмногу да не се доближат еден до друг, да не се најдат истовремено на иста висина и насока... Значи се беше во ред со едната контрола, си се поздравија , и пилотот требаше да се пријави и поздрави со другата. Тоа не се случи а тој на радар мислиш при следење на сиот сообраќај таму ќе се мисли дали летот е откажан, дали некој од колегите го прифатил веќе и го води ... дали со закаснување полетал, дали свртел поради проблеми на некој друг аеродром.... И да приметел истиот момент дека го снема, бема да летнат ловци и се активира војската да го бара.
Не знам дали ме разбираш како се работи таму наједноставно (и сфатливо) е пример во едно книговодство каде работаат 20 книговодители, во 12 часот треба да им дојде некој документ (покрај стотици други) некој да го земе и обработи. И седиш ти цел ден ти носат документи, внесуваш и ги предаваш понатаму, задлабочен во работата и некој во 2 поручек вели “Како бе не примети дека не стигнал тој во 12 од кајгана дооел??“
ќе ти држи вода муабетов ако контролата пред себе има тетратка а не монитор кој ги прикажува сите авиони во воздух и сигурно на истиот нема 500 авиони па еден да смена да не го приметат а и сигурно не е ова скопски аеродром каде има само еден вработен и само еден ги прати авионите. Како и да е цел сомнеж паѓа на еден од пилотите, пошто очигледно знаел кога да исклучи комуникација знаел каде да лета и точно што да прави и каде да се упати а да не биде "забележан" пошто очигледно знаел дека малезиското воздухопловсто е тотално неспособно.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.279
ќе ти држи вода муабетов ако контролата пред себе има тетратка а не монитор кој ги прикажува сите авиони во воздух и сигурно на истиот нема 500 авиони па еден да смена да не го приметат а и сигурно не е ова скопски аеродром каде има само еден вработен и само еден ги прати авионите. Како и да е цел сомнеж паѓа на еден од пилотите, пошто очигледно знаел кога да исклучи комуникација знаел каде да лета и точно што да прави и каде да се упати а да не биде "забележан" пошто очигледно знаел дека малезиското воздухопловсто е тотално неспособно.
има можи 50 вработени пред монитори и секој зема авиони онака како идат и како е слободен, пример ти таму работиш знаеш дека тој лет иди али од кај знаеш дали некој веќе го прифатил од твоите колеги, може да помине и сат време пред да приметат дака никој не го води, можи да поминат уште пола сат да се обидат да го добијат на радио да се обидат преку блиски нему авиони да ввоспостават контакт да се обидат со предходната контрола која го водеше да видат дали летннал воопшто дали пријавил проблем дали се вратил на аеродром.... си има процедура за се. Авионот не пријавил никаков проблем никаква опасност, мислиш постојано пилотите разговараат дур летаат со контролата? ќе се пријави ќе му дадат висина и насока и толку, следен рзговор може после пола сат, сат 2 сати во зависност дали има нешто да му кажат да смени висна, насока, предупредат за времето....
 

Kajgana Shop

На врв Bottom