Дома седнати сите знаеме и гол како требаше да даи и одговорите на квиз прашањата.
Малезискиот авион го снема точно во моментот кога напушташе една контроола и требаше да биде прифатен од другата. Тој што седи на радарот на контролата и следи 20 или 30 авиони во воздух, колегата донего уште толку може да има во зависност од контролата и по 20-30 души пред радари кои следат одредени авиони, ги прифаќаат онака како кој е послободен, има место кај него.... ги следат најмногу да не се доближат еден до друг, да не се најдат истовремено на иста висина и насока... Значи се беше во ред со едната контрола, си се поздравија , и пилотот требаше да се пријави и поздрави со другата. Тоа не се случи а тој на радар мислиш при следење на сиот сообраќај таму ќе се мисли дали летот е откажан, дали некој од колегите го прифатил веќе и го води ... дали со закаснување полетал, дали свртел поради проблеми на некој друг аеродром.... И да приметел истиот момент дека го снема, бема да летнат ловци и се активира војската да го бара.
Не знам дали ме разбираш како се работи таму наједноставно (и сфатливо) е пример во едно книговодство каде работаат 20 книговодители, во 12 часот треба да им дојде некој документ (покрај стотици други) некој да го земе и обработи. И седиш ти цел ден ти носат документи, внесуваш и ги предаваш понатаму, задлабочен во работата и некој во 2 поручек вели “Како бе не примети дека не стигнал тој во 12 од кајгана дооел??“