Исчезна малезиски боинг, лет MH370 со 239 патници

Член од
14 април 2014
Мислења
38
Поени од реакции
30
Со самото тоа што е изјавено дека летале во зона каде што радарот неможе да ги опфати и да ви лоцира,се покажува дека имале целна дестинација на која требало да стигнат незабележани.
Па сега направете ја математиката.
 
Член од
28 март 2006
Мислења
17.876
Поени од реакции
12.408
Радар не, сателит, транспондер не, радиоконтакт со екипажот не, очевидци, рибари не, туристи, мештани не, воените бази не...како да се проголтани од ента димензија
 
Последно уредено:

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.279
Со самото тоа што е изјавено дека летале во зона каде што радарот неможе да ги опфати и да ви лоцира,се покажува дека имале целна дестинација на која требало да стигнат незабележани.
Па сега направете ја математиката.
Oбично кај шо не фаќа радар, мобилен, нема очевидци... ништо ни нема
 
Член од
8 мај 2013
Мислења
11.887
Поени од реакции
36.945
Мајката, летал уште 7 саати од кога се изгубил контакт, можеле да го ping-уваат али не одговарал на пораките. Језа фаќа од ова...којзнае што се случувало во авионот.

Според фактите авионот 95% има паднато по тоа океанските пространства, али прашањата остануваат. Кој е виновен? Зошто?што се случувало во авионот во тие часови? Посебно поради тоа што се гледа дека некој свесно го направил ова. Пилотот, Копилотот, некој од екипажот, патник, којзнае...
 
Член од
20 септември 2011
Мислења
8.146
Поени од реакции
8.544
Сиднеј морнинг хералд, во утрешниот број се прашува што понатаму?
http://www.smh.com.au/world/mh370-search-faces-the-question-what-next-20140421-zqxg6.html

Потрагата со блуфинот не даде успех, бидејќи тој не ни може да се спушти до дното. И онаа претходната со барање на сигналите од црните кутии не даде успех
Но се смета дека барањето трба да продолжи, бидејќи само Кина има преку 150 мртви и прашање на националниот престиж е да се даде одговор што стварно се случи
Весникот заклучува дека треба со сонари да се пребарува дното и дека треба да се користат искуствата со францискиот авион АФ447
Да ве потсетам дека пребарувањето со сонар во случајот на барањето на остатоците на Титаник не даде резултати, Титаник е откриен си видео камери
http://en.wikipedia.org/wiki/Wreck_of_the_RMS_Titanic
 

The_Red1

значи фактички
Член од
18 септември 2009
Мислења
4.209
Поени од реакции
4.756
Добро бе мајка му стара, бива до толку да не најдат ништо, НИШТО, никаков дел од авион и после месец и пол потрага.
Ке испловеше некоја ебана пластика на површина, ке излезеше барем некои тело. Јес да мршојадците нема да го остават долго да лебди ама дрво, пластика, поликарбонат или некој сличен дел да се најдеше.

Ни води, ни терај работава.
 
Член од
20 септември 2011
Мислења
8.146
Поени од реакции
8.544
Се појавија вести дека авионот не е урнат во Индискиот океан и дека истрагата треба да започне од нула
http://www.huffingtonpost.co.uk/2014/04/22/mh370-missing-news-indian-ocean-doubts_n_5190761.html
The investigations team may have been "looking in the wrong place" and the plane could have landed elsewhere, according to a report by the Malaysian New Straits Times, quoting investigation sources.

Members of the International Investigation Team based in Kuala Lumpur told the paper they may be forced to start the investigation from scratch, after 45 days of searching for the Boeing 77-200ER.
 
Член од
28 март 2006
Мислења
17.876
Поени од реакции
12.408
Чудно е ова. Ако можат да следат ластовица од Африканскиот континент до Британија или обележена ајкула од Тихиот океан да исчезне од тракерите и повторно да ја најдат во Атлантскиот, ако можат да следат мобилни телефони по најголемите метрополи и во пештерни карпести области во Арабија, чудно е да сите сигнали се изгубат од еден авион одеднаш, истовремено да откаже и транспондерот и на сите радари да им се изгуби од "вид" и ниедна служба да не ги алармира околните радари и сателитите над тие области, поготово да не ги алармира воените бази кои можат и те како да придонесат кон следење на цивилен авион кој наводно изгубил секаков контакт со другите радари и го исклучил транспондерот.

http://aviation.stackexchange.com/questions/2291/where-is-the-airspace-not-covered-by-primary-radar
 

Kocka

Manchild
Член од
1 август 2006
Мислења
3.531
Поени од реакции
2.752
Чудно е ова. Ако можат да следат ластовица од Африканскиот континент до Британија или обележена ајкула од Тихиот океан да исчезне од тракерите и повторно да ја најдат во Атлантскиот, ако можат да следат мобилни телефони по најголемите метрополи и во пештерни карпести области во Арабија, чудно е да сите сигнали се изгубат од еден авион одеднаш, истовремено да откаже и транспондерот и на сите радари да им се изгуби од "вид" и ниедна служба да не ги алармира околните радари и сателитите над тие области, поготово да не ги алармира воените бази кои можат и те како да придонесат кон следење на цивилен авион кој наводно изгубил секаков контакт со другите радари и го исклучил транспондерот.

http://aviation.stackexchange.com/questions/2291/where-is-the-airspace-not-covered-by-primary-radar
ili go srusile po greska...pa go skrile da ne se najde
 
Член од
17 јануари 2014
Мислења
593
Поени од реакции
843
Конечно пронајден малезискиот авион?
На брегот на Австралија е пронајден материјал кој се уште не е официјално идентификуван, но се претпоставува дека припаѓал на исчезнатиот малезиски "Боинг 777".

Остатоците се најдени на десетина километри источно од градот Августа, а полицијата моментално го обезбедува местото каде се пронајдени неидентификуваните материјали.
Ова се нови информации по подолго време, откако на 4 април беше објавено дека се регистрирани сигнали од црната кутија.
За жал, ниту таа не беше пронајдена, па се уште се поставува прашањето дали овие откриени остатоци ќе ги донесат истражителите до исчезнатиот Боинг.
Во потрагата е вклучена и робот-подморница што го пребарува океанското дно во близина на подрачјето каде што беа забележани сигнали автентични на емитувања од црна кутија.
Боингот исчезна пред повеќе од седум недели со 239 патници и членови на екипажот.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.279
Чудно е ова. Ако можат да следат ластовица од Африканскиот континент до Британија или обележена ајкула од Тихиот океан да исчезне од тракерите и повторно да ја најдат во Атлантскиот, ако можат да следат мобилни телефони по најголемите метрополи и во пештерни карпести области во Арабија, чудно е да сите сигнали се изгубат од еден авион одеднаш, истовремено да откаже и транспондерот и на сите радари да им се изгуби од "вид" и ниедна служба да не ги алармира околните радари и сателитите над тие области, поготово да не ги алармира воените бази кои можат и те како да придонесат кон следење на цивилен авион кој наводно изгубил секаков контакт со другите радари и го исклучил транспондерот.
Не е чудно, прво никој не крева узбуна во прво време, авионот почна чудно да се понаша од ко замина од една контрола и требаше да се пријави во друга, тој предел е густ со авио сообраќај дали некој приметил дека фали авион ? не, зато што нема одреден службеник кој води одреден авион туку како ќе му дојде на ред како е слободен на неговиот екран да го следи, може тој или некој од десетици колеги на смената, пилотот самиот не пријавил никаков проблем па да се концентрираат на него, не летал ниту преблиску до некој друг лет па да го контактираат, беше една од многуте точки на екран кои се движат налево надесно се доближуваат или одалечуваат. Радарот си има одреден домет, 50, 100, 200 километри. Авионот го снема во најнезгоден миг при преминување од една конрола во друга, не пријавил никаква вонредна ситуација, свртил и заминал во друг правец без драматизирање. Мобилни телефони не работаат на висини на кои лета авионот (мислам над 3000 метри нема мрежа) башка ако се упатил во пусти делови на океанот каде не е ни покриено со мобилна телефонија. Сигнали од моторите си останаа следни 4-5 часа, но тие не кажуваат положба (координати) Алармирано е но мислам по 2 часа од кога го снема, сепак е процедура, прво некој да примети дека го нема , па да се обиде да контактира со него па да се распраша дали воопшто летнал дали се вратил на аеродром ради проблеми, па дали некој од соседни контриоли или авиони го приметил или има контакт па да му се јави на шефовите кои ќе дадат одлука за аларм. Дур и да се најде сега црната кутија, можно е ништо да не се дознае оти таа има капацитет на снимање на последните 2 сати, па после се пребришува и почнува наново да снима.
Едно е сигурно, по овој настан сигурно ќе се ввоведат други дополнителни мерки за локација на авион, можеби некој сателитски навигациски уред кој не ќе биде ни приступачен за посадата ни ќе може да се исклучи - ќе работи постојано додека лета авион, црните кутии ќе се опремат со подолг капацитет на снимање, ќе се вовеат нови процедури за контрола на лет.... треба да се случат вакви работи за да се увидат недостатоците.
 

The_Red1

значи фактички
Член од
18 септември 2009
Мислења
4.209
Поени од реакции
4.756
Не е чудно, прво никој не крева узбуна во прво време, авионот почна чудно да се понаша од ко замина од една контрола и требаше да се пријави во друга, тој предел е густ со авио сообраќај дали некој приметил дека фали авион ? не, зато што нема одреден службеник кој води одреден авион туку како ќе му дојде на ред како е слободен на неговиот екран да го следи, може тој или некој од десетици колеги на смената, пилотот самиот не пријавил никаков проблем па да се концентрираат на него, не летал ниту преблиску до некој друг лет па да го контактираат, беше една од многуте точки на екран кои се движат налево надесно се доближуваат или одалечуваат. Радарот си има одреден домет, 50, 100, 200 километри. Авионот го снема во најнезгоден миг при преминување од една конрола во друга, не пријавил никаква вонредна ситуација, свртил и заминал во друг правец без драматизирање. Мобилни телефони не работаат на висини на кои лета авионот (мислам над 3000 метри нема мрежа) башка ако се упатил во пусти делови на океанот каде не е ни покриено со мобилна телефонија. Сигнали од моторите си останаа следни 4-5 часа, но тие не кажуваат положба (координати) Алармирано е но мислам по 2 часа од кога го снема, сепак е процедура, прво некој да примети дека го нема , па да се обиде да контактира со него па да се распраша дали воопшто летнал дали се вратил на аеродром ради проблеми, па дали некој од соседни контриоли или авиони го приметил или има контакт па да му се јави на шефовите кои ќе дадат одлука за аларм. Дур и да се најде сега црната кутија, можно е ништо да не се дознае оти таа има капацитет на снимање на последните 2 сати, па после се пребришува и почнува наново да снима.
Едно е сигурно, по овој настан сигурно ќе се ввоведат други дополнителни мерки за локација на авион, можеби некој сателитски навигациски уред кој не ќе биде ни приступачен за посадата ни ќе може да се исклучи - ќе работи постојано додека лета авион, црните кутии ќе се опремат со подолг капацитет на снимање, ќе се вовеат нови процедури за контрола на лет.... треба да се случат вакви работи за да се увидат недостатоците.
Пошо глеам се разбираш ептен во оваа област па да прашам.
Прв болд - ова е регулатива меѓународно прифатена, статут на здружението на авиокомпании или пак вака е поради принцип на едноставност? Може некој линк да споделиш? Озбилно, не се заебавам.
Втор болд - Како престанува кутијата да снима а воедно и да не го брише снименото кога доаѓа до рушење на авион? Јес да ако се сруши авионот таа губи секаков напон што го добивала од авионот но штом има капацитет да зрачи дополнителни 30 дена без напојување тогаш има некоја енергија која го овозможува тоа, или пак таа енергија се користи исклучиво за такви случаеви?! Ептен ми е конфузно ова.
 
Член од
20 септември 2011
Мислења
8.146
Поени од реакции
8.544

Kajgana Shop

На врв Bottom