Сајбер протест против "ЕКСТЕРНИТЕ ТЕСТИРАЊА"

  • Креатор на темата Креатор на темата Брзии
  • Време на започнување Време на започнување

Дали се согласувате да има екстерни тестирања?

  • Да

    Гласови: 84 49,7%
  • Не

    Гласови: 85 50,3%

  • Вкупно гласачи
    169
Образованието е тиња, сакаат со едно просто тестирање да го управат но тоа се само залудно потрошени пари и време, толку е лошо што никој неможе да го среди, вклучени се партиски, роднински и други врски со кои шибаат оценки какви што сакаат. Ова не го мислам туку го знам, се има случено повеќе пати да се ургира од страна и да се добијат посакуваните оцени, но ова не се случува само во средните школа туку што е најтрагично и на факултетите. Но не сум ни да го нема екстерното, прво нека се среди се со директори, професори и остала багра, да се надгледува кадарот кој што е задолжен за образување па после кога се ќе биде во ред нека се воведе екстерното, вака испаѓаат само прости и глупи.
 
За тоа дека има деца кој добиваат оценки за убавина односно се деца на некој и нешто или се партиски членови можам да го докажам и потполно се сложувам со вас.
Професорите се надгледувани од страна на директорите и од честите инспекциски служби и затоа прават порт-фолија за секој ученик или пак запишуваат оценки и белешки за ученикот во својот тефтер како доказ за оценката и работата на ученикот,тоа лично ми го има кажано професор.Дали може едно дете од 5 одделение деветолетка да научи цел учебник?Не.Па нормално е тој наставник да му попушти малку,па да може ученикот полесно да се сноаѓа наредната година кога ке има предметни наставници.
Но ако се спроведува и оценката се вледува во вкупниот успех на ученикот односно не му влијае на просекот тогаш ќе бидам за,а се до кога министерот ќе се инаети и нема да го предложи ова барање за промена на законот за екстерно тестирање јас и сите ученици кој имаат цврсто изграден став ќе бидеме против.А и за воља на вистината тој закон падна 3 пати пред уставен суд ,и пак, и пак го предлагаа се додека не се донесе.
 
Јас сум матурант и минатата година полагав математика и хемија. На тестот по математика имаше половични дропки, задачи без решенија, задачи со читање на графици, а графиците нигде ги немаше. За хемија не беше ништо подобро. Имам просек 5.00 и навистина сметам дека не е во ред, успехот од цела година да ми се намали за едночасовен, неадекватно формулиран тест. Од друга страна, кој успеа да се снајде, ги најде тестовите, па на крај ученици кои беа ставени на полагање по некој предмет добија петки, одличните ученици добија единици. Но сепак најстрашно според мене е тоа што, на денот на поднесување приговори, училиштето беше полно, секој имаше поплаки, а ниеден од приговорите не беше прифатен, додека по вестите се вртеше колку бил успешен тестот.
Како што гледам оваа година се спрема истото од минатата година, но сега и ние матурантите, на страна од припремите за полагање матура, ќе мора да се подготвуваме за екстерните во февруари.
 
Јас сум матурант и минатата година полагав математика и хемија. На тестот по математика имаше половични дропки, задачи без решенија, задачи со читање на графици, а графиците нигде ги немаше. За хемија не беше ништо подобро. Имам просек 5.00 и навистина сметам дека не е во ред, успехот од цела година да ми се намали за едночасовен, неадекватно формулиран тест. Од друга страна, кој успеа да се снајде, ги најде тестовите, па на крај ученици кои беа ставени на полагање по некој предмет добија петки, одличните ученици добија единици. Но сепак најстрашно според мене е тоа што, на денот на поднесување приговори, училиштето беше полно, секој имаше поплаки, а ниеден од приговорите не беше прифатен, додека по вестите се вртеше колку бил успешен тестот.
Како што гледам оваа година се спрема истото од минатата година, но сега и ние матурантите, на страна од припремите за полагање матура, ќе мора да се подготвуваме за екстерните во февруари.

Друрар верувај ако сакас,а ако сакаш не,донекаде и јас го имам твојот проблем, просек 5,00,а со тие две тројки ми се расипа и меракот за учење ,но и довербата кај професорите.А колку и да проговараш џабе ти е,ти треба подршка односно некој да то го подржи барањето
И оваа година во амандман ќе се додонесе законот за да имаме 4 пати екстерно тестирање односно на секое тромесечие,но ти ќе се спасиш затоа што ќе започне да важи од другата година.
Да речам проблемот е во владата ќе испаднам политички пропагандист,да кажам дека проблемот е во нас,а не е ќе ги навредам сите ученици безразлика каков е нивниот став кон ова прашање,а да речам дека проблемот е во професорите и наставниците,исто така не е,ќе испадне дека они молчат,а никој незнае дека при секој прекршок на професорот како мисири директорите одма под нос му пикаат формулар,ова е забрането да се шири,но што ми можат во мојот приватен живот,но тоа тоа ти е.Да не се приклучеа активистите на унијата на млади сили протестот ќе добиеше друг карактер.А и ова откога МОФ почнаа да собираат потписи,на сцена дојде министерот и со закани и уцени го прекина тоа што го започнаа.Ние толку можевме.
За тестовите во фебруари ти посакувам среќа.Позз.
 
Јас имам прашање.
Дали на форумов има деца,средношколци кои оваа година или во таа 2009 учествуваа во протестите против екстерното тестирање, но би било добро и некој од организаторите да има??? Ако има, ќе го замолам да ми пише со цел да ги согледаме јасно ставовите бидејќи јас јавно ги бранев средношколците при протестот и повторно ќе ги бранам затоа што правата за искажување на своето мислење и правото на протест им се загарантирани и со осносните човекови права и со уставот на Р.М.
 
Јас имам прашање.
Дали на форумов има деца,средношколци кои оваа година или во таа 2009 учествуваа во протестите против екстерното тестирање, но би било добро и некој од организаторите да има??? Ако има, ќе го замолам да ми пише со цел да ги согледаме јасно ставовите бидејќи јас јавно ги бранев средношколците при протестот и повторно ќе ги бранам затоа што правата за искажување на своето мислење и правото на протест им се загарантирани и со осносните човекови права и со уставот на Р.М.
--- надополнето: 18 декември 2013 во 19:17 ---
Јас имам прашање.
Дали на форумов има деца,средношколци кои оваа година или во таа 2009 учествуваа во протестите против екстерното тестирање, но би било добро и некој од организаторите да има??? Ако има, ќе го замолам да ми пише со цел да ги согледаме јасно ставовите бидејќи јас јавно ги бранев средношколците при протестот и повторно ќе ги бранам затоа што правата за искажување на своето мислење и правото на протест им се загарантирани и со осносните човекови права и со уставот на Р.М.

Што ти е идејата?Мајка сум на средношколка,и сериозно сум заинтересирана да не речам загрижена околу комплетната состојба во образованието...
 
--- надополнето: 18 декември 2013 во 19:17 ---


Што ти е идејата?Мајка сум на средношколка,и сериозно сум заинтересирана да не речам загрижена околу комплетната состојба во образованието...

И јас сум загрижен, но лани кога протестираа самите средношколци пола родители не си ги пуштија своите деца на протести, а и добар дел од таа половина се за екстерното тестирање затоа што ги терало децата да учат! Мојата идеа за собирање потписи ,но со партиска позадина уште на почетокот на второто полугодие без внатрешни врски во синдикатот е невозножна. Лани се собираа потписи (МОФ собирање но експлузивно престана поради притисоци) но без партиска позадина и потписите беа безуспешни ,а и ќе се намалат притисоците во т.н. неопределените лица кои не се задоволни од тој одреден закон. Потоа стравот на професорите го зголемува додатно притисокот, ќе следува одмазна врз учениците кои ќе го дигнат својот глас. Потребен е целокупен план кои ќе соодржи одредени чекори кои со текот на времето ќе се реализираат. Тоа е една од моите идеи. Искрено разговарав со членови и на унијата на млади сили, и со професори и со лица од сојузот на средношколци, одговорите беа бедни затоа што сите се членови на владеачката гарнитура, а некои не се ни осмелуваат да кажат ниту збор против овој закон.
Ланската грешка беше што во последен мик се пробудија учениците.:(
Сепак би ги оставил средношколците да одлучат.:)
 
И јас сум загрижен, но лани кога протестираа самите средношколци пола родители не си ги пуштија своите деца на протести, а и добар дел од таа половина се за екстерното тестирање затоа што ги терало децата да учат! Мојата идеа за собирање потписи ,но со партиска позадина уште на почетокот на второто полугодие без внатрешни врски во синдикатот е невозножна. Лани се собираа потписи (МОФ собирање но експлузивно престана поради притисоци) но без партиска позадина и потписите беа безуспешни ,а и ќе се намалат притисоците во т.н. неопределените лица кои не се задоволни од тој одреден закон. Потоа стравот на професорите го зголемува додатно притисокот, ќе следува одмазна врз учениците кои ќе го дигнат својот глас. Потребен е целокупен план кои ќе соодржи одредени чекори кои со текот на времето ќе се реализираат. Тоа е една од моите идеи. Искрено разговарав со членови и на унијата на млади сили, и со професори и со лица од сојузот на средношколци, одговорите беа бедни затоа што сите се членови на владеачката гарнитура, а некои не се ни осмелуваат да кажат ниту збор против овој закон.
Ланската грешка беше што во последен мик се пробудија учениците.:(
Сепак би ги оставил средношколците да одлучат.:)

Проблемот е во тоа што,што и да се започне во оваа држава,неврзано само за екстерново тестирање,ќе биде окарактеризирано како обид и подбуцнување од опозицијата,нели...тоа го имаш во весници секој ден..Џабе тука објаснувања и слично.Реалната слика комплетно се извртува во партиски цели.Ако не си со нас,си против нас и точка!Тоа што,во конкретниов случај,екстерното тестирање е катастрофално замислено и изведено,и не донесе апсолутно никакви позитивни промени,никого не го интересира.Битно е дека ОНИ остваруваат(како,на кој начин,какви последици има сето тоа,е тотално небитно).Генерално луѓето се плашат отворено да реагираат...не знам зошто...Ова е сериозен проблем...И се е тоа под закрилата дека секаде во свет се прави ова или она,и дека е супер...Ај,важи..Јас реагирав во министерство во мај месец,реагирав и во училиштето,имаше и уште неколку родители со мене...од тоа ништо...Знам за случај на девојка која добила 1 по математика на екстерното(3 средно),се укочил компјутерот,па кога продлжила на друг,и ги регистрирале само првите две задачи!Колку за инфо,девојчето е од 5 одд.по натпревари по математика,каде што редовно освојувала 1 или 2 место!Цело лето се влечеле по министерство,па и професорите што биле во комисија пробале да помогнат заедно со професорката по математика од училиштето каде што учи...И ништо!Приговори не знам колку....И сега!??!ние се расправавме за историја,и прашањата за Албанија...и повторно ништо...Во оваа наша ’демократија’ тешко нешто поминува,немаме мнозинство,а очигледно ни памет..Жалосно но мене тотално не ми е јасно каде сето ова води,и жалосно е што луѓето во образованието кои се исто така директно засегнати,реагираат само по ходници и на кафе муабет.Ретко кој стана и нешто лконкретно кажа.Треба убаво,ама убаво и сериозно да се размисли како сето ова ќе се реши....
 
Проблемот е во тоа што,што и да се започне во оваа држава,неврзано само за екстерново тестирање,ќе биде окарактеризирано како обид и подбуцнување од опозицијата,нели...тоа го имаш во весници секој ден..Џабе тука објаснувања и слично.Реалната слика комплетно се извртува во партиски цели.Ако не си со нас,си против нас и точка!Тоа што,во конкретниов случај,екстерното тестирање е катастрофално замислено и изведено,и не донесе апсолутно никакви позитивни промени,никого не го интересира.Битно е дека ОНИ остваруваат(како,на кој начин,какви последици има сето тоа,е тотално небитно).Генерално луѓето се плашат отворено да реагираат...не знам зошто...Ова е сериозен проблем...И се е тоа под закрилата дека секаде во свет се прави ова или она,и дека е супер...Ај,важи..Јас реагирав во министерство во мај месец,реагирав и во училиштето,имаше и уште неколку родители со мене...од тоа ништо...Знам за случај на девојка која добила 1 по математика на екстерното(3 средно),се укочил компјутерот,па кога продлжила на друг,и ги регистрирале само првите две задачи!Колку за инфо,девојчето е од 5 одд.по натпревари по математика,каде што редовно освојувала 1 или 2 место!Цело лето се влечеле по министерство,па и професорите што биле во комисија пробале да помогнат заедно со професорката по математика од училиштето каде што учи...И ништо!Приговори не знам колку....И сега!??!ние се расправавме за историја,и прашањата за Албанија...и повторно ништо...Во оваа наша ’демократија’ тешко нешто поминува,немаме мнозинство,а очигледно ни памет..Жалосно но мене тотално не ми е јасно каде сето ова води,и жалосно е што луѓето во образованието кои се исто така директно засегнати,реагираат само по ходници и на кафе муабет.Ретко кој стана и нешто лконкретно кажа.Треба убаво,ама убаво и сериозно да се размисли како сето ова ќе се реши....

Лично го критикувам јавно се, и за екстерното тестирање, и клупите во кои што учат ученичите, а во истите учеле и нивните родители, и компјутерите кои ги нема, и предавањето на професорите, и нормите во училиштата па потоа и за приговорите кои по тоа ,според министерот “успешно„ екстерно тестирање, а од самиот момент кога започна сезоната за приговори и се до крајот во училиштето имаше (не е битно кое училиште) редици ученици и родители. Притоа имаше и грешки т.е. ученици цели 90 минути чекале додека да се крене системот и да стигнат прашањата! Ситна грешка! Потоа не спомнавте дека предметите во кои законски треба 2 недели претходно, се дадоа само 4 дена пред да започне екстерното тестирање. Ситна грешка и прекршување на законот, а притоа никој не одговараше за тој прекршок! Заборавивте исто така да ја кажете изјавата на министерот дека оценките од екстерното тестирање нема да влезат во сведителствата. Ситна грешка т.е лага! Потоа во тоа училиште без име секој професор со само еден искажан збор против екстерното тестирање- пишувале изјава кај директорот, а директорите забранија учениците да протестираат! Забрана за по наставен период, само родителот/старателот може да даде забрана или во овој случај казна, никој друг. И после услови за работа нема. Епа нема. Младина поспана.
Ќе ги прерипам оние препреки кога и самите професори приговарале, за УМС и за новинарот на сител како и низа други нешта и едноставно нема да ги коментирам.
Што фалело во образовниот систем кога се школувал лично премиерот?
Екстерното тестирање постои со цел да се полни празниот буџет, другите причини за неговото постоење и воведување паѓаат во вода.
 
Лично го критикувам јавно се, и за екстерното тестирање, и клупите во кои што учат ученичите, а во истите учеле и нивните родители, и компјутерите кои ги нема, и предавањето на професорите, и нормите во училиштата па потоа и за приговорите кои по тоа ,според министерот “успешно„ екстерно тестирање, а од самиот момент кога започна сезоната за приговори и се до крајот во училиштето имаше (не е битно кое училиште) редици ученици и родители. Притоа имаше и грешки т.е. ученици цели 90 минути чекале додека да се крене системот и да стигнат прашањата! Ситна грешка! Потоа не спомнавте дека предметите во кои законски треба 2 недели претходно, се дадоа само 4 дена пред да започне екстерното тестирање. Ситна грешка и прекршување на законот, а притоа никој не одговараше за тој прекршок! Заборавивте исто така да ја кажете изјавата на министерот дека оценките од екстерното тестирање нема да влезат во сведителствата. Ситна грешка т.е лага! Потоа во тоа училиште без име секој професор со само еден искажан збор против екстерното тестирање- пишувале изјава кај директорот, а директорите забранија учениците да протестираат! Забрана за по наставен период, само родителот/старателот може да даде забрана или во овој случај казна, никој друг. И после услови за работа нема. Епа нема. Младина поспана.
Ќе ги прерипам оние препреки кога и самите професори приговарале, за УМС и за новинарот на сител како и низа други нешта и едноставно нема да ги коментирам.
Што фалело во образовниот систем кога се школувал лично премиерот?
Екстерното тестирање постои со цел да се полни празниот буџет, другите причини за неговото постоење и воведување паѓаат во вода.
Не спомнав?!!Хммм,види,јас за истово реагирав,веќе напишав,и не знам во кој контекст е ова напишано,лично или?А со оглед на тоа дека никој друг не е заинтересиран за темава,мислам дека е доволен сигнал до каде сме стигнати...
 
Би требало да има екстерни тестирања за секој предмет по два пати годишно. На полугодие и на крај на година. Се размислува за вакво нешто од наредната година.
 
Не спомнав?!!Хммм,види,јас за истово реагирав,веќе напишав,и не знам во кој контекст е ова напишано,лично или?А со оглед на тоа дека никој друг не е заинтересиран за темава,мислам дека е доволен сигнал до каде сме стигнати...

Во ред само се надоврзав на вашиот коментар.Повеќе од 100.000 деца и родители се вклучија кон оваа официјална страна против екстерното тестирање, но не е незаинтересираност туку повеќе страв. Овој закон 3 пати падна на уставен суд во вреемто кога Влатко Ѓорчев беше министер на МОН. Тоа укажува дека овој сега е повлијателен со оглед на тоа деца неговиот претходник, Панче Кралев, кои кога започнаа масовните протести даде остапка. Малку е чудно, барем ми е на мене, и ова го кажам, неговата замешаност го донесе всушност овој закон. Но во кратки црти се согласуваме дека овој закон е она што е и добро знаеме каква и колкава улога игра во текот на наставата т.е. оценките.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom