Матура

  • Креатор на темата Креатор на темата elektro
  • Време на започнување Време на започнување
Ете на кој му оди математика :)

Хаха, признавам :)
Навистина мене ми се допаѓа ова. Се надевам дека ќе ги натера децата малку повеќе да се посветат на математиката.

Тоа што на некој "не му оди" математиката, за мене не е оправдување.

Учев јас гимназија, и знам добро што се учи математика 4 години.
Со малку повеќе посветеност може секој да научи.
Туку така се научени децава. Наместо да седнат да размислуваат малку логички, да почнат да вежбаат... тие бараат оправдување, "не им одело" математика.

...епа нема да им оди, кога книга немаат отворено. :)
 
Хаха, признавам :)
Навистина мене ми се допаѓа ова. Се надевам дека ќе ги натера децата малку повеќе да се посветат на математиката.

Тоа што на некој "не му оди" математиката, за мене не е оправдување.

Учев јас гимназија, и знам добро што се учи математика 4 години.
Со малку повеќе посветеност може секој да научи.
Туку така се научени децава. Наместо да седнат да размислуваат малку логички, да почнат да вежбаат... тие бараат оправдување, "не им одело" математика.

...епа нема да им оди, кога книга немаат отворено. :)

Не си во право, едноставно не им оди математика, а им одат другите предмети.

Што ќе речеш за дечко од економско со сите петки само математика 3ка? :)
Значи не го бива?
 
Хаха, признавам :)
Навистина мене ми се допаѓа ова. Се надевам дека ќе ги натера децата малку повеќе да се посветат на математиката.

Тоа што на некој "не му оди" математиката, за мене не е оправдување.

Учев јас гимназија, и знам добро што се учи математика 4 години.
Со малку повеќе посветеност може секој да научи.
Туку така се научени децава. Наместо да седнат да размислуваат малку логички, да почнат да вежбаат... тие бараат оправдување, "не им одело" математика.

...епа нема да им оди, кога книга немаат отворено. :)

Ок е се ова шо го збориш, ама не е потребно...
Зошто ја како иден правник/политиколог/новинар... би морал да полагам математика ?
И мене ми идеше математика и исто мислам дека секој со малце труд ќе може да решава задачи, ама според мене нема потреба задолжително да се полага на матура. Ако више идејата е да полагаат тие што ќе одат на технички факулети вака да мораат математика да полагаат, ја би тогаш место во матура математика да се стави како приемен испит.
 
Добар потег (делумно), ама ќе има лоша реализација ко по обичај. Се дур оцените се сведуваат на тоа дали тестаторот што ги чува им дава да препишуваат или не, а не на реалното знаење, ништо не праиме.
 
Не си во право, едноставно не им оди математика, а им одат другите предмети.

Што ќе речеш за дечко од економско со сите петки само математика 3ка? :)
Значи не го бива?

Точно дека има некој кој што им е послаба страна математиката, но ете се потрудил и извадил 3ка.
За него нема да биде проблем што ќе полага математика, зашто сепак има некое знаење.

Гледај уште утре веќе ќе излезат на протест средношколците (шанса да се избега од некој час).
И се тоа ќе бидат некои незаинтересирани деца, што во школо одат за се, освен за да научат нешто.

Постот ми беше баш за тие таквите ученици.
Нив или професорот ги мрази, или "не им оди" некој предмет, па останале на полагање...

Ок е се ова шо го збориш, ама не е потребно...
Зошто ја како иден правник/политиколог/новинар... би морал да полагам математика ?
И мене ми идеше математика и исто мислам дека секој со малце труд ќе може да решава задачи, ама според мене нема потреба задолжително да се полага на матура. Ако више идејата е да полагаат тие што ќе одат на технички факулети вака да мораат математика да полагаат, ја би тогаш место во матура математика да се стави како приемен испит.

Токму поради се поголемиот број на економисти и правници, а се помалиот број на инженери, сметам дека овој проект е добар.
Учениците уште од прва година ќе ја сфатат посериозно математиката и ќе бидат повеќе посветени на неа.
Со тоа до 4та година веќе ќе имаат стекнато поголемо знаење, па поголеми се шансите да се одлучат за некој од техничките факултети.

A ако учат математика во јуни, за една мизерна двојка, од нив инженери не бидува :D

За болдираното, нема што да дискутираме.
Сите учевме/полагавме нешто што нема да ни користи во професијата...
Едноставно, такви се средните школи кај нас :)
 
Баш ми е мило математика што е воведено како задолжителен предмет, едино криво ми е што неможам да му го видам изразот на професерот што ми предаваше математика :/
 
а од каде тоа дека мора да ви се сите петки? Две години завршив само со една четворка и не квичев да ми ја поправат. Се почна токму од ова, една четворка поправи ми ја и сега се штанцаат одлични пет нула нула сегде.

Не заебавајте, основно ниво математика е баш основно, ако ви е тешко да ги пререшите задачите од збирка тогаш... п. с. и јас мислам дека матурава целокупно е една голема глупост ама стриктно за ова со математика вака мислам.
 
Точно дека има некој кој што им е послаба страна математиката, но ете се потрудил и извадил 3ка.
За него нема да биде проблем што ќе полага математика, зашто сепак има некое знаење.

Гледај уште утре веќе ќе излезат на протест средношколците (шанса да се избега од некој час).
И се тоа ќе бидат некои незаинтересирани деца, што во школо одат за се, освен за да научат нешто.

Постот ми беше баш за тие таквите ученици.
Нив или професорот ги мрази, или "не им оди" некој предмет, па останале на полагање...



1)Токму поради се поголемиот број на економисти и правници, а се помалиот број на инженери, сметам дека овој проект е добар.
2)Учениците уште од прва година ќе ја сфатат посериозно математиката и ќе бидат повеќе посветени на неа.
Со тоа до 4та година веќе ќе имаат стекнато поголемо знаење, па поголеми се шансите да се одлучат за некој од техничките факултети.

A ако учат математика во јуни, за една мизерна двојка, од нив инженери не бидува :D

За болдираното, нема што да дискутираме.
Сите учевме/полагавме нешто што нема да ни користи во професијата...
Едноставно, такви се средните школи кај нас :)

1) Демек ова ќе смени нешто. Иначе, ако гледаме така, знаеш по колку студенти се запишуваат на ФИНКИ? Оваа година мислам беа негде околу 900-1000. На Правен бруцоши сме 500 души (има тенд на опаѓање правниот, за сметка на растење на студентите на Економски мислам, некои други општествени факултети + ФИНКИ.
2) Клучното е ова! Им го кажуваат ова на деца кои се сега трета година и кои веќе одредиле на кој смер ќе одат (најголем дел од средните училишта во Македонија се гимназии, каде во трета има одредување на смер. Па и да немаше смерови, не можеш ти да му кажеш на дете кои што поминало речиси 5/8 од своето школување дека ќе полага уште еден предмет. Нема логика во тоа. Ако носиш таква реформа, ок носи ја, ама да важи за средношколците кои почнале учебна 2013/14.

А па да не зборам дека на овогодинешните матуранти сега им кажуваат дека ќе полагаат додатен екстерен предмет, на сметка на интерен. А па врвот на се' e компјутерско полагање....видовме што се случи на екстерното полагање. Замисли само што ќе се случи доколку ДРЖАВНАТА МАТУРА биде фијаско?! Од МОН или кои и да се, тогаш ќе можат слободно да си го фатат конопчето и...

Не гледам што ќе биде лошо да направат, па ако сакаат и четири екстерни предмети, без интерни. Задолжителен мајчин јазик и три изборни, па бујрум, избери си кои сакаш од тие што ќе бидат на однапред утврдена листа, според тоа на кој факс сакаш да си се запишеш. Е тогаш, ЕКономски факултет пример ќе каже: Оп, чекај, за да се запишеш тука, ќе треба да полагаш математика. Да видиш како така доста ќе полагаат математика, а бидејќи сите ќе сакаат да се запишат на факс (па повеќето од нив во државна квота) ќе го стегнат газот на столче и ќе има подобри резултати.

Значи сеа полагаме мајчин, еден странски и математика. Така?
Која година си сега?
 
Значи сеа полагаме мајчин, еден странски и математика. Така?
 
1) Демек ова ќе смени нешто. Иначе, ако гледаме така, знаеш по колку студенти се запишуваат на ФИНКИ? Оваа година мислам беа негде околу 900-1000. На Правен бруцоши сме 500 души (има тенд на опаѓање правниот, за сметка на растење на студентите на Економски мислам, некои други општествени факултети + ФИНКИ.
2) Клучното е ова! Им го кажуваат ова на деца кои се сега трета година и кои веќе одредиле на кој смер ќе одат (најголем дел од средните училишта во Македонија се гимназии, каде во трета има одредување на смер. Па и да немаше смерови, не можеш ти да му кажеш на дете кои што поминало речиси 5/8 од своето школување дека ќе полага уште еден предмет. Нема логика во тоа. Ако носиш таква реформа, ок носи ја, ама да важи за средношколците кои почнале учебна 2013/14.

А па да не зборам дека на овогодинешните матуранти сега им кажуваат дека ќе полагаат додатен екстерен предмет, на сметка на интерен. А па врвот на се' e компјутерско полагање....видовме што се случи на екстерното полагање. Замисли само што ќе се случи доколку ДРЖАВНАТА МАТУРА биде фијаско?! Од МОН или кои и да се, тогаш ќе можат слободно да си го фатат конопчето и...

Не гледам што ќе биде лошо да направат, па ако сакаат и четири екстерни предмети, без интерни. Задолжителен мајчин јазик и три изборни, па бујрум, избери си кои сакаш од тие што ќе бидат на однапред утврдена листа, според тоа на кој факс сакаш да си се запишеш. Е тогаш, ЕКономски факултет пример ќе каже: Оп, чекај, за да се запишеш тука, ќе треба да полагаш математика. Да видиш како така доста ќе полагаат математика, а бидејќи сите ќе сакаат да се запишат на факс (па повеќето од нив во државна квота) ќе го стегнат газот на столче и ќе има подобри резултати.

Друже, кај голем број од средношколците постои одбивност кон математиката.
Тоа мора некако да се реши. Во тој поглед, на проектов му давам позитивна оцена.
Колку толку, сепак ќе има некој удел врз посветеноста на учениците и професорите кон овој предмет.

Сега за резултатите јасно ни е на сите колку ќе бидат објективни.
Како беше пред овој проект, така ќе биде и после него...

Инаку ФИНКИ е посебна приказна.
Пола и повеќе студенти пред да се запишат, имаат претстава дека ФИНКИ е исто како информатика во средно... :D
Е тие студенти, ќе заглават уште во прва година токму поради математиката која ја имаме на ФИНКИ
 
(y) за проектот бидејќи ќе ги натера сите малце повеќе да се стегнат и да научат математика... ама од друга страна гледано... проектот ја губи смислата. Тестовите што се даваат на матура, сите, вклучувајќи го и тестот по математика се наменети за гимназиско образование. И тоа е крајно нефер кон оние што не учат гимназија. Пример јас сум во економско и ние имам 3 часа македонски неделно за разлика од гимназијалците кои имаат по 4... и на крај на матура сите ние добиваме исти тест, секако оној потешкиот, наменет за гимназијалци.
Математиката е уште бетер..... јас сум голем фан на математика, уживам додека решавам задачи, и баш добро ми оди. Ама ние во економско имаме предмет „ Математика за ЕКОНОМИСТИ “ а не чиста математика што се учи во гимназија. Згора на тоа мислам дека гимназијалците имаат две математики во трета и четврта или како и да е. И сега ние, економистите, што учиме каматна стапка, есконтна стапка итн... ќе добиеме исти тест со гимназијалците што учат тамо лимеси, интеграли и што уште не.
Доколку успеат да направат тестови согласно на учениот материјал, а не да ни ги лупнат на сите истите тестови, оние за гимназија.... тогаш СЕКОЈА ЧЕСТ !! (y)
 
(y) за проектот бидејќи ќе ги натера сите малце повеќе да се стегнат и да научат математика... ама од друга страна гледано... проектот ја губи смислата. Тестовите што се даваат на матура, сите, вклучувајќи го и тестот по математика се наменети за гимназиско образование. И тоа е крајно нефер кон оние што не учат гимназија. Пример јас сум во економско и ние имам 3 часа македонски неделно за разлика од гимназијалците кои имаат по 4... и на крај на матура сите ние добиваме исти тест, секако оној потешкиот, наменет за гимназијалци.
Математиката е уште бетер..... јас сум голем фан на математика, уживам додека решавам задачи, и баш добро ми оди. Ама ние во економско имаме предмет „ Математика за ЕКОНОМИСТИ “ а не чиста математика што се учи во гимназија. Згора на тоа мислам дека гимназијалците имаат две математики во трета и четврта или како и да е. И сега ние, економистите, што учиме каматна стапка, есконтна стапка итн... ќе добиеме исти тест со гимназијалците што учат тамо лимеси, интеграли и што уште не.
Доколку успеат да направат тестови согласно на учениот материјал, а не да ни ги лупнат на сите истите тестови, оние за гимназија.... тогаш СЕКОЈА ЧЕСТ !! (y)

Лимеси, интеграли, изводи се во математика напредно ниво.
За математика основно ниво мислам дека материјалот го учат сите школи, без разлика дали е гимназија или стручно :)

Во гимназија, 3-4 година природно-математичко А подрачје учат и други математики, но и тие исто така не се вклучени во државната матура (основно ниво) :)
 
Тоа што на некои факултети математиката не е потребна тоа не значи дека таа не треба да се полага. Математиката што се учи во средно е основна, треба секој да ја знае. Утре ќе имаш дете, нема да знаеш една равенка да му решиш ?
А и треба да се намали одбивноста кон математиката во државава. Јас се сеќавам во мојот клас во средно, од 30 души едвај 5-6 бевме што реално учевме математика. Другите не знаеа еден ебан систем на равенки да решат. Едноставно е преголем бројот на деца кои уште од основно престануваат да учат математика, под оправданието : "не ми оди математика". Најтрагично е што познавам и случаи каде што родителите сами им го викаат ова на своите деца, бидејќи тоа е полесно одколку да се седне со детето и да се научи. Јас не верувам дека е возможно некому да не му оди математика. Математиката во средно/основно е базирана на правила,дефиниции, нема потреба од некој голем умствен напор. Единствено што ја разликува од другите предмети е поврзаноста. Неможеш да не учиш 5 години, па сеа да речеш ај ќе почнам. Си бара континуирано учење...
Како и да е го поздравувам потегот, мора од некаде да се почне....
 
Токму поради се поголемиот број на економисти и правници, а се помалиот број на инженери, сметам дека овој проект е добар.
Учениците уште од прва година ќе ја сфатат посериозно математиката и ќе бидат повеќе посветени на неа.
Со тоа до 4та година веќе ќе имаат стекнато поголемо знаење, па поголеми се шансите да се одлучат за некој од техничките факултети.

A ако учат математика во јуни, за една мизерна двојка, од нив инженери не бидува :D

За болдираното, нема што да дискутираме.
Сите учевме/полагавме нешто што нема да ни користи во професијата...
Едноставно, такви се средните школи кај нас :)
I kako toa zadolzitelno polaganje matematika mene ke me natera utre da se zapisam na tehnicki fakultet ?
I zosto uopste nekoj ke se trudi da me natera ja da se zapisam na tehnicki fakultet, kade e slobodata na izbor tuka ?
Ako saka Vladata da napravi nesto za ucenicite poangazirano da ja ucat matematikata neka napravat matematika da bide zadolzitelen predmet na eksterno ocenuvanje. Taka uste poangazirano ke ucat zosto sekoja godina nekoj od ministerstvo ke gi ocenuva po predmetot matematika.
Pak ke kazam, zosto ja utre kako pravnik da moram na matura da polagam matematika?
Da vo sredno se ucat predmeti so ne ti koristat za nasokata so ke ja odberes na faks, ama pa zatoa tie predmeti ne se polagaat na matura. Spored mene maturata e od pregolemo znacenje za maturantite i zatoa mislm deka ne treba da se polaga zadolzitelno. Primer vo Hrvatska na matura se polaga matematika zadolzitelno, I ako dobro se sekavam (znaci ne sum siguren) kritikite na hrvatskata matura se bas za matematikata I so ima mnogu zadolzitelni predmeti voopsto...

Тоа што на некои факултети математиката не е потребна тоа не значи дека таа не треба да се полага. Математиката што се учи во средно е основна, треба секој да ја знае. Утре ќе имаш дете, нема да знаеш една равенка да му решиш ?
А и треба да се намали одбивноста кон математиката во државава. Јас се сеќавам во мојот клас во средно, од 30 души едвај 5-6 бевме што реално учевме математика. Другите не знаеа еден ебан систем на равенки да решат. Едноставно е преголем бројот на деца кои уште од основно престануваат да учат математика, под оправданието : "не ми оди математика". Најтрагично е што познавам и случаи каде што родителите сами им го викаат ова на своите деца, бидејќи тоа е полесно одколку да се седне со детето и да се научи. Јас не верувам дека е возможно некому да не му оди математика. Математиката во средно/основно е базирана на правила,дефиниции, нема потреба од некој голем умствен напор. Единствено што ја разликува од другите предмети е поврзаноста. Неможеш да не учиш 5 години, па сеа да речеш ај ќе почнам. Си бара континуирано учење...
Како и да е го поздравувам потегот, мора од некаде да се почне....
Ne zborime za ravenka so 2 nepoznati, tuku poslozeni raboti...
Nikoj ne vika deka ne treba da se uci matematika, ama matematika za na matura (barem spored mene) ne e.
I so podrazbiras pod kontinuirano ucenje, posle sekoj cas vezbanje ?

Sent from Top of the Premier League
 
I kako toa zadolzitelno polaganje matematika mene ke me natera utre da se zapisam na tehnicki fakultet ?
I zosto uopste nekoj ke se trudi da me natera ja da se zapisam na tehnicki fakultet, kade e slobodata na izbor tuka ?
Ako saka Vladata da napravi nesto za ucenicite poangazirano da ja ucat matematikata neka napravat matematika da bide zadolzitelen predmet na eksterno ocenuvanje. Taka uste poangazirano ke ucat zosto sekoja godina nekoj od ministerstvo ke gi ocenuva po predmetot matematika.
Pak ke kazam, zosto ja utre kako pravnik da moram na matura da polagam matematika?
Da vo sredno se ucat predmeti so ne ti koristat za nasokata so ke ja odberes na faks, ama pa zatoa tie predmeti ne se polagaat na matura. Spored mene maturata e od pregolemo znacenje za maturantite i zatoa mislm deka ne treba da se polaga zadolzitelno. Primer vo Hrvatska na matura se polaga matematika zadolzitelno, I ako dobro se sekavam (znaci ne sum siguren) kritikite na hrvatskata matura se bas za matematikata I so ima mnogu zadolzitelni predmeti voopsto...


Ne zborime za ravenka so 2 nepoznati, tuku poslozeni raboti...
Nikoj ne vika deka ne treba da se uci matematika, ama matematika za na matura (barem spored mene) ne e.
I so podrazbiras pod kontinuirano ucenje, posle sekoj cas vezbanje ?

Sent from Top of the Premier League

Па подразбирам да си учел математика од прво одделение до средно, затоа што ако не знаеш да собираш дропки, нема да можеш да решиш равенка со дропки, неравенка со дропки, да не зборувам за тригонометријата итн...
Ама математиката за матура воопшто не е сложена. Колку што се сеќавам ништо од тоа што се учеше во 4та година воопшто го немаше. Значи интеграли изводи лимеси трогонометрија комбинаторика и веројатност нема. Што ти останува?
Немој да ми кажеш дека некој нема капацитет да научи како да пресмета волумен на топка или пирамида, или да пресмета растојание помеѓу две точки во простор? Колку што се сеќавам прелани на матурата овие две беа најтешките задачи :D
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom