Дали возачите на БМВ се најлошите возачи ?

  • Креатор на темата Креатор на темата Dani
  • Време на започнување Време на започнување
Затоа на тие брзини се возам сам да не ме деконцентрира никој и секогаш следам 6-7 возила пред и позади мене,а за таква способност треба ИСКУСТВО И КОНЦЕНТРАЦИА
Со семејството кога се возам возам 120-180 km/h на автопат исто така практикувам тишина и без музика да бидам концентриран и следам 4-5 возила пред и позади мене.
Ако се разговара додека возам не посветувам внимание.
Ако сум пивнал малце,сопругата е тука,а ако претерам ја оставам колата и си одам со такси па следниот ден одам по колата.
На 240/320км/h нема испрекината линија,автопатот е МНОГУ тесен и се троши многу гориво


Кога возиш со 320 km/h ти колку шо сакаш следи возила на страна значи некој ако ти сецни и не те види и влегва во твојата линија ти немаш време да реагираш, затоа што НЕМАШ контрола над возилото. Немаш доволно време да застаниш . Да не зборваме за нагло вртење кое значи смрт. Да не зборвам за Дупките на нашите патишта. Значи ако е поголема дупка или испакнатина на патот ти ми кажваш дека со 320 ке ја видиш и да ќе потсвртиш и ќе ја избегниш? Особено со мотор.
 
Имам возено 320 km/h со Honda CBR 1000 '99, а со Jamaha FZR 600 260 km/h.И сега би возел толку ама немам мотор.
А да ти доловам ефект ќе ти кажам дека место сијалиците на авто пат мислев дека ставиле неонки.
А за прекрстување слободно можеш да се прекрстиш

Имаш возено, но во Need For Speed. (y)
 
Имам возено 320 km/h со Honda CBR 1000 '99, а со Jamaha FZR 600 260 km/h.И сега би возел толку ама немам мотор.
А да ти доловам ефект ќе ти кажам дека место сијалиците на авто пат мислев дека ставиле неонки.
А за прекрстување слободно можеш да се прекрстиш


Хахахахахахахахахаха,рибарски проказни ама не знам дали е продолжение или 1 сезона......

Како прво сам трескаш дека со фамилија кога си во кола возиш 180км....Ти не си нормален жими се,ако има вистина во целата твоја приказна......

А за моторот што си го возел...
Launched in 1987 the Honda CBR1000F, also known as the Hurricane, is a sport touring motorcycle manufactured by Honda from 1987 to 1999. It is powered by a liquid-cooled, DOHC, 998 cc, 16-valve four-cylinder, it crossed the 130 bhp (97 kW) barrier and is capable of 260 km/h

:vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud:.......
 
Имам возено 320 km/h со Honda CBR 1000 '99, а со Jamaha FZR 600 260 km/h.И сега би возел толку ама немам мотор.
А да ти доловам ефект ќе ти кажам дека место сијалиците на авто пат мислев дека ставиле неонки.
А за прекрстување слободно можеш да се прекрстиш


Make Model Yamaha FZR 600
Year 1991-92
Engine Liquid cooled, four stroke, transverse four cylinder, DOHC, 4 valves per cylinder.
Capacity 599
Bore x Stroke 59 x 54.8 mm
Compression Ratio 12.0:1
Induction 4x 32mm Mikuni BDST32
Ignition / Starting Transistor controlled digital / electric
Max Power 91 hp 66.3 kW @ 10500 rpm
Max Torque 65.7 Nm @ 8500 rpm
Transmission / Drive 6 Speed / chain
Front Suspension 38mm Telescopic fork non adjustable 130mm wheel travel
Rear Suspension Rising-rate Monoshock non adjustable 115mm wheel travel
Front Brakes 2x 298mm discs 4 piston calipers
Rear Brakes Single 214mm disc 1 piston caliper
Front Tyre 110/70-17
Rear Tyre 140/60-18
Dry-Weight 181 kg
Fuel Capacity 18 Litres
Consumption average 18.7 km/lit
Braking 60 - 0 / 100 - 0 13.3 m / 36.88m
Standing ¼ Mile 11.4 sec / 189.0 km/h
Top Speed
237.1 km/h
 
Make Model Yamaha FZR 600
Year 1991-92
Engine Liquid cooled, four stroke, transverse four cylinder, DOHC, 4 valves per cylinder.
Capacity 599
Bore x Stroke 59 x 54.8 mm
Compression Ratio 12.0:1
Induction 4x 32mm Mikuni BDST32
Ignition / Starting Transistor controlled digital / electric
Max Power 91 hp 66.3 kW @ 10500 rpm
Max Torque 65.7 Nm @ 8500 rpm
Transmission / Drive 6 Speed / chain
Front Suspension 38mm Telescopic fork non adjustable 130mm wheel travel
Rear Suspension Rising-rate Monoshock non adjustable 115mm wheel travel
Front Brakes 2x 298mm discs 4 piston calipers
Rear Brakes Single 214mm disc 1 piston caliper
Front Tyre 110/70-17
Rear Tyre 140/60-18
Dry-Weight 181 kg
Fuel Capacity 18 Litres
Consumption average 18.7 km/lit
Braking 60 - 0 / 100 - 0 13.3 m / 36.88m
Standing ¼ Mile 11.4 sec / 189.0 km/h
Top Speed
237.1 km/h


Абе двојката му се гледала како тројка од брзината.Нели има логика?
 
Дали ако купам BMW X5 3.0d пошто сметам дека е класа и фамилијарна кола, автоматски сум "сеЉак"- барам мислење од искусни членови,возачи,whatever ?
Сељачиште си кога правиш работи кои се опасни по другите (или во најмала рака им сметаат на сите), со изговор дека тоа те забавува.
Во превод, може и болид да возиш, ама се додека го возиш по пропишаните сообраќајни закони, се е во ред. Од друга страна, не мора БМВ, и со некоја 30години стара р’ѓосана канта можеш да бидеш и тоа какво сељачиште, достојна конкуренција на 4 петини од сопствениците на брендовите како БМВ.
Тоа ти тоа е со стереотипите, неправедни се иако често се базирани на факти.



Најголемата брзина со BMWто то ми е 240Km/h бидејќи на толку исклучи електрониката.
Со мотор Honda CBR 1000 cc нa времето имам кренато 320km/h.Тогаш немаше патарини па во Куманово од Скопје стигнав за 5 минути.
За да имаш мадиња нормално и мозок за овие брзини треба да си возел МНОГУ километри и МНОГУ коли со различна кубикажа,коњажа и погон.
Секогаш кога сум возел со овие брзини сум размислувал за послледиците,а сум бил одморен,концентриран,трезен и САМ.

Во врска со последниот збор, во последната реченица од цитатот:
НА АВТОПАТ САМ ВОЗИШ??!?
 
Со мотор Honda CBR 1000 cc нa времето имам кренато 320km/h.Тогаш немаше патарини па во Куманово од Скопје стигнав за 5 минути.
You-Dont-Say.jpg
 
А за моторот што си го возел...
Launched in 1987 the Honda CBR1000F, also known as the Hurricane, is a sport touring motorcycle manufactured by Honda from 1987 to 1999. It is powered by a liquid-cooled, DOHC, 998 cc, 16-valve four-cylinder, it crossed the 130 bhp (97 kW) barrier and is capable of 260 km/h

:vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud:.......

Make Model Yamaha FZR 600
Year 1991-92
Engine Liquid cooled, four stroke, transverse four cylinder, DOHC, 4 valves per cylinder.
Capacity 599
Bore x Stroke 59 x 54.8 mm
Compression Ratio 12.0:1
Induction 4x 32mm Mikuni BDST32
Ignition / Starting Transistor controlled digital / electric
Max Power 91 hp 66.3 kW @ 10500 rpm
Max Torque 65.7 Nm @ 8500 rpm
Transmission / Drive 6 Speed / chain
Front Suspension 38mm Telescopic fork non adjustable 130mm wheel travel
Rear Suspension Rising-rate Monoshock non adjustable 115mm wheel travel
Front Brakes 2x 298mm discs 4 piston calipers
Rear Brakes Single 214mm disc 1 piston caliper
Front Tyre 110/70-17
Rear Tyre 140/60-18
Dry-Weight 181 kg
Fuel Capacity 18 Litres
Consumption average 18.7 km/lit
Braking 60 - 0 / 100 - 0 13.3 m / 36.88m
Standing ¼ Mile 11.4 sec / 189.0 km/h
Top Speed
237.1 km/h

Мислиш дека ако си нашол некои податоци на нет дека си паметен ама не си до толку бидејќи фабрички е лимитиран електонски да исклучи на таа брзина
 
Мислиш дека ако си нашол некои податоци на нет дека си паметен ама не си до толку бидејќи фабрички е лимитиран електонски да исклучи на таа брзина


Сега не е релевантво тоа,туку глупостите што ги напиша.Прво продаваш му*да за бубрези,се просе*аваш дека си внимателен шофер,за да напишеш потоа дека со фамилијата твоја кога си возиш со 180к/час,па за на крај се фалиш дека си возел 320км/ч ако е воопшто точно.....
Ако имаш 3 чисти во лејката,нема да кажуваш вакви глупости.Мислиш дека си јак фраер ако возиш 180км/ч,ааа?Не бе само си ја покажуваш глупоста и ништо повеке...

И за крај,ако има тронка вистина во сето ова што го пишуваш,ја жалам твојата фамилија кога си ти позади воланот.......

А да не заборавам.По сите закони на физиката Куманово-Скопје со 320км/ч за 5 минути:facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::pos::pos::pos::pos::pos::pos::pos::pos::pos:
 
Сега не е релевантво тоа,туку глупостите што ги напиша.Прво продаваш му*да за бубрези,се просе*аваш дека си внимателен шофер,за да напишеш потоа дека со фамилијата твоја кога си возиш со 180к/час,па за на крај се фалиш дека си возел 320км/ч ако е воопшто точно.....
Ако имаш 3 чисти во лејката,нема да кажуваш вакви глупости.Мислиш дека си јак фраер ако возиш 180км/ч,ааа?Не бе само си ја покажуваш глупоста и ништо повеке...

И за крај,ако има тронка вистина во сето ова што го пишуваш,ја жалам твојата фамилија кога си ти позади воланот.......

А да не заборавам.По сите закони на физиката Куманово-Скопје со 320км/ч за 5 минути:facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::pos::pos::pos::pos::pos::pos::pos::pos::pos:
Кратко кажано тоа се вика ГОЛЕМО ИСКУСТВО.
Ако си приметил сите појаки автомобили не возат под 150-200 км/х
На прва лента возам 190 со БМВ то а на 100-150 метри позади мене ми блиндира кју 7 ца да му се тргнам од лентата за да помине поклрај мене 30-40 километри на час повеќе од мене.
Не сум јас крив што лансерот не ти оди повеќе од 150-170 па кога ќе те помине некој тие криво.
А ако не си знаел Куманово е на 30 километри.Со кола се оди за 15-20 минути зависи на патарина колку има гужва а ако знаеш физика и математика израчунај со мотор најбрзо за колку ќе стигнеш.
 
брзина во населено место,а не со 200+ сред Центар....


Во случајот, да возеле малку побрзо- би имале поголеми шанси за да преживеат. Значи, нормално дека НЕ треба да се вози ни приближно толку, ама во тој случај ако возеле малку побрзо - шансите за преживување би им биле многу поголеми.

@Fringe, какво БМВ имаш ?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom