Rale
Crno Beli Svet
- Член од
- 14 април 2012
- Мислења
- 809
- Поени од реакции
- 723
- Возраст
- 44
da XD...pogon na site 4 a ne samo na zadnja kako kaj poveketo BMW
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
da XD...pogon na site 4 a ne samo na zadnja kako kaj poveketo BMW
Затоа на тие брзини се возам сам да не ме деконцентрира никој и секогаш следам 6-7 возила пред и позади мене,а за таква способност треба ИСКУСТВО И КОНЦЕНТРАЦИА
Со семејството кога се возам возам 120-180 km/h на автопат исто така практикувам тишина и без музика да бидам концентриран и следам 4-5 возила пред и позади мене.
Ако се разговара додека возам не посветувам внимание.
Ако сум пивнал малце,сопругата е тука,а ако претерам ја оставам колата и си одам со такси па следниот ден одам по колата.
На 240/320км/h нема испрекината линија,автопатот е МНОГУ тесен и се троши многу гориво
Имам возено 320 km/h со Honda CBR 1000 '99, а со Jamaha FZR 600 260 km/h.И сега би возел толку ама немам мотор.
А да ти доловам ефект ќе ти кажам дека место сијалиците на авто пат мислев дека ставиле неонки.
А за прекрстување слободно можеш да се прекрстиш
Ах дете.Ако ти играш на компјутер нид фор спид не значи дека сите играат.Имаш возено, но во Need For Speed.![]()
Имам возено 320 km/h со Honda CBR 1000 '99, а со Jamaha FZR 600 260 km/h.И сега би возел толку ама немам мотор.
А да ти доловам ефект ќе ти кажам дека место сијалиците на авто пат мислев дека ставиле неонки.
А за прекрстување слободно можеш да се прекрстиш
Имам возено 320 km/h со Honda CBR 1000 '99, а со Jamaha FZR 600 260 km/h.И сега би возел толку ама немам мотор.
А да ти доловам ефект ќе ти кажам дека место сијалиците на авто пат мислев дека ставиле неонки.
А за прекрстување слободно можеш да се прекрстиш
XD е смајли, Xd (може и xd) е ознакатаda XD...pogon na site 4 a ne samo na zadnja kako kaj poveketo BMW
Make Model Yamaha FZR 600
Year 1991-92
Engine Liquid cooled, four stroke, transverse four cylinder, DOHC, 4 valves per cylinder.
Capacity 599
Bore x Stroke 59 x 54.8 mm
Compression Ratio 12.0:1
Induction 4x 32mm Mikuni BDST32
Ignition / Starting Transistor controlled digital / electric
Max Power 91 hp 66.3 kW @ 10500 rpm
Max Torque 65.7 Nm @ 8500 rpm
Transmission / Drive 6 Speed / chain
Front Suspension 38mm Telescopic fork non adjustable 130mm wheel travel
Rear Suspension Rising-rate Monoshock non adjustable 115mm wheel travel
Front Brakes 2x 298mm discs 4 piston calipers
Rear Brakes Single 214mm disc 1 piston caliper
Front Tyre 110/70-17
Rear Tyre 140/60-18
Dry-Weight 181 kg
Fuel Capacity 18 Litres
Consumption average 18.7 km/lit
Braking 60 - 0 / 100 - 0 13.3 m / 36.88m
Standing ¼ Mile 11.4 sec / 189.0 km/h
Top Speed
237.1 km/h
Сељачиште си кога правиш работи кои се опасни по другите (или во најмала рака им сметаат на сите), со изговор дека тоа те забавува.Дали ако купам BMW X5 3.0d пошто сметам дека е класа и фамилијарна кола, автоматски сум "сеЉак"- барам мислење од искусни членови,возачи,whatever ?
Најголемата брзина со BMWто то ми е 240Km/h бидејќи на толку исклучи електрониката.
Со мотор Honda CBR 1000 cc нa времето имам кренато 320km/h.Тогаш немаше патарини па во Куманово од Скопје стигнав за 5 минути.
За да имаш мадиња нормално и мозок за овие брзини треба да си возел МНОГУ километри и МНОГУ коли со различна кубикажа,коњажа и погон.
Секогаш кога сум возел со овие брзини сум размислувал за послледиците,а сум бил одморен,концентриран,трезен и САМ.
Со мотор Honda CBR 1000 cc нa времето имам кренато 320km/h.Тогаш немаше патарини па во Куманово од Скопје стигнав за 5 минути.
А за моторот што си го возел...
Launched in 1987 the Honda CBR1000F, also known as the Hurricane, is a sport touring motorcycle manufactured by Honda from 1987 to 1999. It is powered by a liquid-cooled, DOHC, 998 cc, 16-valve four-cylinder, it crossed the 130 bhp (97 kW) barrier and is capable of 260 km/h
.......
Make Model Yamaha FZR 600
Year 1991-92
Engine Liquid cooled, four stroke, transverse four cylinder, DOHC, 4 valves per cylinder.
Capacity 599
Bore x Stroke 59 x 54.8 mm
Compression Ratio 12.0:1
Induction 4x 32mm Mikuni BDST32
Ignition / Starting Transistor controlled digital / electric
Max Power 91 hp 66.3 kW @ 10500 rpm
Max Torque 65.7 Nm @ 8500 rpm
Transmission / Drive 6 Speed / chain
Front Suspension 38mm Telescopic fork non adjustable 130mm wheel travel
Rear Suspension Rising-rate Monoshock non adjustable 115mm wheel travel
Front Brakes 2x 298mm discs 4 piston calipers
Rear Brakes Single 214mm disc 1 piston caliper
Front Tyre 110/70-17
Rear Tyre 140/60-18
Dry-Weight 181 kg
Fuel Capacity 18 Litres
Consumption average 18.7 km/lit
Braking 60 - 0 / 100 - 0 13.3 m / 36.88m
Standing ¼ Mile 11.4 sec / 189.0 km/h
Top Speed
237.1 km/h
Мислиш дека ако си нашол некои податоци на нет дека си паметен ама не си до толку бидејќи фабрички е лимитиран електонски да исклучи на таа брзина
Кратко кажано тоа се вика ГОЛЕМО ИСКУСТВО.Сега не е релевантво тоа,туку глупостите што ги напиша.Прво продаваш му*да за бубрези,се просе*аваш дека си внимателен шофер,за да напишеш потоа дека со фамилијата твоја кога си возиш со 180к/час,па за на крај се фалиш дека си возел 320км/ч ако е воопшто точно.....
Ако имаш 3 чисти во лејката,нема да кажуваш вакви глупости.Мислиш дека си јак фраер ако возиш 180км/ч,ааа?Не бе само си ја покажуваш глупоста и ништо повеке...
И за крај,ако има тронка вистина во сето ова што го пишуваш,ја жалам твојата фамилија кога си ти позади воланот.......
А да не заборавам.По сите закони на физиката Куманово-Скопје со 320км/ч за 5 минути![]()
брзина во населено место,а не со 200+ сред Центар....