Како што и името кажува, бестселер е најдобро продавана книга. Никаде не станува збор за квалитетот на насловот. Најпродавано не значи и најдобро. А додека не ја купиш или прочиташ, незнаеш каква е. Јас сум сигурен дека добар дел од купените бестселери книги, остануваат дома по полици непрочитани. Денеска сето тоа е голем маркетинг. Па само листата на Њујорк тајмс на бестселери не е само една листа, туку се едно дваесетина листи. Книги со тврди корици, со меки корици, за деца, за млади, вакви книги, онакви книги. Што значи 20 книги оваа недела се на прво место на бестселер листата. 100 книги се во листата на првите пет најпродавани.
Постои уште еден феномен, што со самото појавување на некој наслов на листата, автоматски значи зголемување на неговата продажба. Баш скоро читав за тоа, како луѓе ангажирани од издавачот ја купувале книгата по книжарници, само за да се појави книгата на листата на најпродавани, за да после истите тие книги ги вратат пак во книжарите, да се продаваат, овојпат на купци кои ја купуваат затоа што е на листата на најпродавани.
А нормално е кога некој ќе влезе во книжарница со повеќе стотини наслови, без некоја конкретна идеја што го интересира, да го привлечат оние кои што се најпродавани, воден од логиката дека чим толку се купува мора да е подобро од она што не се купува.