Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Да, секогаш до крај го притискам и ова шкрипење ми се јавува само во рикверц, кога ќе се јави исфрла од брзина особено ако е угорница или треба да се искачам на тротоар возејки рикверц.

100% имаш потреба од дотур на масло у менувачот, мене ми избацуваше од пета. подхитно иди у сервис да го средат тоа испуштање на маслото(тоа што има)и ставање ново
 
Сакам да ве прашам тие што имаат искуство со плин, дали и штети нешто на колата?
 
Сакам да ве прашам тие што имаат искуство со плин, дали и штети нешто на колата?


Да и штети незнам баш , али јас кога возам на бензин не дава да ја допрам гаста , а кога возам на плин богами треба добро да назгазнам за да накачи брзина. Сепак станува збор за послабо гориво. За што ја користиш колата? Ако имаш некоја нова модерна кола мој совет ти е да не и ставаш плин , но ако имаш нешто постаро и зависи намената за што ти е , можеш да ставиш. Еве јас на пример повремено ја возам такси на долги релации само низ Македонија , и плинот ми се исплаќа ептен многу , со иљадарка минам над 300 км.
 
Колата ја користиме на релација село-град, станува збор за Шевролет Круз Л.С, троши 9.4 на 100км па размислуваме да ја ставиме на плин, па тато ми рече да побарам по форумите некои совети, искуства...
 
дечки хонда акорд 96та година бензинец спорт верзија 1500 евра (без плин) регистрирана цела година..... некој совет скапо ефтино потрошња вожња и слично?
 
Сакам да ве прашам тие што имаат искуство со плин, дали и штети нешто на колата?
Доколку е правилно наместен и нов системот нема никако да наштети на колата, дури викаат дека и го продолжува векот на моторот. Јас имам плин на двете коли(Астра и Тигра) и до сега сум немал ама баш никаков проблем, освен некој денар плус во џеб. Со Астрата имам поминато 120000км со плин и кај овој систем(бидејќи е постар) има мала загуба на сила во забрзување, додека максималната си останува иста. Кај тиграта имам систем кај кој загубата на сила е минимална и не се приметува.
п.с. имам комшија што има Круз и веќе 3-4 години му е на плин, па не се пожалил на никаков проблем :)
 
Да и штети незнам баш , али јас кога возам на бензин не дава да ја допрам гаста , а кога возам на плин богами треба добро да назгазнам за да накачи брзина. Сепак станува збор за послабо гориво. За што ја користиш колата? Ако имаш некоја нова модерна кола мој совет ти е да не и ставаш плин , но ако имаш нешто постаро и зависи намената за што ти е , можеш да ставиш. Еве јас на пример повремено ја возам такси на долги релации само низ Македонија , и плинот ми се исплаќа ептен многу , со иљадарка минам над 300 км.


Плинот никако не штети на моторот, бидејки како гориво има поголема октанска вредност од бензинот, а помала енергетска вредност луѓето се жалат на губење перформанси(повише плин од бензин и ке биде ракета). Сите велат плинот го суши моторот ова она, уствари донекаде е точно донекаде не, бензино коа се всисува у цилиндаро помага за негово ладење бидејки има такво својство, а плино нема и може да се појаве побрзо загревање на возилото кога е под оптеретување( зависи индивидуално до марка на возило мотор и слично) и не се лажи воа масло е за плин специјално демек има адитиви овоа оноа само лажи пара е тоа. На мојто возило моторо има 530,000 извртено од ново е у фамилијата на плин се возе последните 100.000 пред еден месец при промена на дихтунг за картер виде ја машината нема грам црно(гареж) а сето тоа е благодарност на редовно менење уље. Моторо дури и подобро си функционира на плин потивок е посмирено работе. Е единствен проблем е ако имаш карбураторски систем тогај зимоска НИКАКО не ја оставај на плин изгасена, оти плино кога е ладно не се пале.
 
Имам Рено Лагуна 2001 година. и имам проблем..

Се уклучува жолтото светло во зелениот круг обележано и колата си вози под иста гас без разлика дали менувам брзина или не и морам да застанам, да ја изгасам колата и пак да ја уклучам... Најчесто се појавува летно време кога е топло.

2q0f.jpg


Бев во неколку сервиси и ми рекоа те компјутерот те педалата за гас и ништо не искочи на крај...

Некој совет помош? Некој имал ваков проблем?
 
sto bi preporacile vie, VW Golf IV 2.3 V5 99 god ili Punto HGT 2001 god ?
 
Плинот никако не штети на моторот, бидејки како гориво има поголема октанска вредност од бензинот, а помала енергетска вредност луѓето се жалат на губење перформанси(повише плин од бензин и ке биде ракета). Сите велат плинот го суши моторот ова она, уствари донекаде е точно донекаде не, бензино коа се всисува у цилиндаро помага за негово ладење бидејки има такво својство, а плино нема и може да се појаве побрзо загревање на возилото кога е под оптеретување( зависи индивидуално до марка на возило мотор и слично) и не се лажи воа масло е за плин специјално демек има адитиви овоа оноа само лажи пара е тоа. На мојто возило моторо има 530,000 извртено од ново е у фамилијата на плин се возе последните 100.000 пред еден месец при промена на дихтунг за картер виде ја машината нема грам црно(гареж) а сето тоа е благодарност на редовно менење уље. Моторо дури и подобро си функционира на плин потивок е посмирено работе. Е единствен проблем е ако имаш карбураторски систем тогај зимоска НИКАКО не ја оставај на плин изгасена, оти плино кога е ладно не се пале.

Не се согласувам со болдираното. Пред 1 година татко ми донесе од Франција уље за плин. И јас не верував дека ќе има некаков ефект ама имаше. Колата мноогу помирно работи со тоа уље отколку со обичното.
 
100% имаш потреба од дотур на масло у менувачот, мене ми избацуваше од пета. подхитно иди у сервис да го средат тоа испуштање на маслото(тоа што има)и ставање ново

Го однесов на мајстор, запчаниците за рикверц беа истрошени. Мајсторот ми вика дека мора да барам друг половен менувач. Само тој пар запчаници е истрошен поради некаков зјај кој што се јавил.....
Да не должам, пребарував по нет, најдов една страна за репарација на менувачи, тука е и добро објаснет мојот проблем и зошто настанал. Дали некој во Македонија врши репарација на запчаници како што е објаснето на страната? http://www.motorevija.com.hr/clanac/reparacija_mjenjaca
 
Дечки имам hyundai accent 96та година го возам на плин и во последно му текнува да ми засвети жолто и ми пиши check engine, a искрено ич не се разбирам од коливе па ајде ако знае некој нека ми кажи што можи да е проблемот за да не ме будалат механичариве.
 
Дечки се работи за мерцедес C200 2002г па да ми каже некој колку одприлика се движи цената на делот што го регулира внесот на гориво и воздух (мислам ми рекоа мастер коректор дека се вика делот) или пак да ми дадете број по пп па ја да си исконтактирам со некој што продава...
 
Дечки имам hyundai accent 96та година го возам на плин и во последно му текнува да ми засвети жолто и ми пиши check engine, a искрено ич не се разбирам од коливе па ајде ако знае некој нека ми кажи што можи да е проблемот за да не ме будалат механичариве.
Кога последен пат си проверил уље дали има колата ? Ако не скоро провери му, ЗНАЕ ДА СЕ ЗАПАЛИ CHECK ENGINE од уље што фали ,
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom