Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
ме интересира некакво искуство мислење за КИА СЕФИА 1.5 бензин 98год
Odlično količe,rgička znae da pokaže po malku inaku prava limuzina so komfor vo rang na pasat i audi. Motorot e od mazda 323 i 626 1.5 16v. Edinstvena maana im e toa što stradaat trkačite na menjačot.
 
Кога ја палам колава на сабајле,или во било кој дел од денот значи кога е поладно времето,бел чад како сирење тера од ауспухот.Ке поработи 15-20 мин и нема никаков чад.Влага ли е тоа,или што може да и биде.Иначе во гаража стои.Се работи за Фиат Брава 1.9 TD100.
 
Кога ја палам колава на сабајле,или во било кој дел од денот значи кога е поладно времето,бел чад како сирење тера од ауспухот.Ке поработи 15-20 мин и нема никаков чад.Влага ли е тоа,или што може да и биде.Иначе во гаража стои.Се работи за Фиат Брава 1.9 TD100.

Нема гајле, кондензација е то, дури да загреј. Ако почни да троши масло и да вади бел чад загреана тогаш е лошо.
 
Од што би можело на поголеми брзини да ми се тресе воланот ? Прееска на автопат (Гостивар-Скопје) едвај го додржував воланот. Ај на 120 се држеше некако, иако се тресев цел, на 140 немаше шанса. Гумите се ставени претходната зима. Се работи за Опел Астра
 
Од што би можело на поголеми брзини да ми се тресе воланот ? Прееска на автопат (Гостивар-Скопје) едвај го додржував воланот. Ај на 120 се држеше некако, иако се тресев цел, на 140 немаше шанса. Гумите се ставени претходната зима. Се работи за Опел Астра

Неблансирани бандажи, крива гума/бандаж се можни сценарија. Најубо да се провери на мајстор.
 
Од што би можело на поголеми брзини да ми се тресе воланот ? Прееска на автопат (Гостивар-Скопје) едвај го додржував воланот. Ај на 120 се држеше некако, иако се тресев цел, на 140 немаше шанса. Гумите се ставени претходната зима. Се работи за Опел Астра
Центрирање предница најверојатно, ако ти се ок гумите и ти се балансирани
 
А како можам да проверам ребрастиот каиш дали е за менување?Ја купив колава пред една година,и не ми е сменет,а тој од шо ја купив рече го сменил тогаш набрзо.Има ли некој начин дали може да се провери?И обавезно со менување на ребрастиот,и водната пумпа треба да се смени?
 
А како можам да проверам ребрастиот каиш дали е за менување?Ја купив колава пред една година,и не ми е сменет,а тој од шо ја купив рече го сменил тогаш набрзо.Има ли некој начин дали може да се провери?И обавезно со менување на ребрастиот,и водната пумпа треба да се смени?

Единствен начин да провериш,ама дека е за менување е кога ке се скине и ке те чини мало богатство:icon_lol:......Значи кога се купува кола прво што се прави се носи на сервис и се менуваат сите потрошни материјали,вклучувајки го и ребрастиот каиш.А која цеваница ти кажала дека со менување на ребраст каиш се менува и водна пумпа?Се менува затегач на ребрастиот,освен ако конструкторот го направил да затегачот биде во склоп со водната пумпа,и да не се менува посебно е тогаш да ке треба да се смени...

За кое возило станува збор?
--- надополнето: 4 јануари 2013 во 08:48 ---
Центрирање предница најверојатно, ако ти се ок гумите и ти се балансирани

Предница ке влече лево или десно а не да тресе.......А за тресење на волан имаш милион фактори..
Криви гуми,бандаж крив,небалансираност ама да не се држи на волан,е тоа нешто е за серизност..
 
Доколку некој знае или имал некакво искуство, дали е добар моделот на Land Rover FreeLander од 2000-2003та?

Збориме за овој модел, дизел варијанта.

2002_landrover_freelander_4dr-suv_se_fq_oem_1_500.jpg


Какви проблеми би имал, што да се пази и слично? :)
 
Проблематичен диференцијал, проблематичен распределувач на сила меѓу преден и заден диференцијал, проблематично подвозје.
Проблематичен мотор (иако е бмв).

Поарно е вакво нешто

0225324922001.jpg
 
Доколку некој знае или имал некакво искуство, дали е добар моделот на Land Rover FreeLander од 2000-2003та?

Збориме за овој модел, дизел варијанта.

2002_landrover_freelander_4dr-suv_se_fq_oem_1_500.jpg


Какви проблеми би имал, што да се пази и слично? :)

Мој добар пријател го има од 2000-та.Општо кажано е задоволен од возилото,инаку осетлив диференцијал има,моторот е ок,до сега има пројдено преку 200 000км,и освен основни работи не е сменато ништо друго.Каросериски се држи одлично за 13 години паркиран на паркинг.Цената во Мк се движи околу 4000-4500евра за дизел 2.0
 
Мој добар пријател го има од 2000-та.Општо кажано е задоволен од возилото,инаку осетлив диференцијал има,моторот е ок,до сега има пројдено преку 200 000км,и освен основни работи не е сменато ништо друго.Каросериски се држи одлично за 13 години паркиран на паркинг.Цената во Мк се движи околу 4000-4500евра за дизел 2.0

Слушнав дека имало верзии со БМВ мотори, наводно тие биле доста подобри. Цената е доста примамлива, јесда сеуште сум во недефиниран ценовен ранг од 5-7 илјади евра за возило на старо. :)

Фала на инфото.
 
Доколку некој знае или имал некакво искуство, дали е добар моделот на Land Rover FreeLander од 2000-2003та?

Збориме за овој модел, дизел варијанта.

2002_landrover_freelander_4dr-suv_se_fq_oem_1_500.jpg


Какви проблеми би имал, што да се пази и слично? :)
Многу скапи делови и моторот е спор,додека повлече му треба цела вечност,барај некој друг џип,еве хондата што ја предложи Луки е добар избор
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom