M
Mr.InF3ction
Гостин
Грејвдигер
Ај ќе се обидам со слики да објаснам :
Значи да предпоставиме дека веќе има некоја листа со 3 елементи и изгледа вака :
И сеа кога додаваш нов елемент конструкторот на SLLNode класата прима некој елемент и плус неговиот следбеник, и прави референцата да покажува кон слебеникот..
И како резултат ќе имаш нешто вака :
И сега вака изгледа како да е се топ но финтата е што first пак е првиот јазел. а сите нови што ги ставаш се ставаат пред first и не можеш да пристапиш до нив бидејќи референцата first си покажува на тоа исто место и треба да се апдејтира да се каже дека првиот елемент не е веќе тоа туку е новиот јазел што се креираше..и тоа се прави
со : first = ins..
Малце збунува дека е со референци но ете замисли дека на листата пристапуваш од надвор со некоја стрелка и ако ја немаш таа линија код, колку и да додаваш нови јазли секогаш ќе може да пристапиш само на јазелот "a" како прв јазел од лисата.
И се што правиш е со first = ins e кажуваш дека почетокот на листата е новиот јазел.
Ај ќе се обидам со слики да објаснам :
Значи да предпоставиме дека веќе има некоја листа со 3 елементи и изгледа вака :

И сеа кога додаваш нов елемент конструкторот на SLLNode класата прима некој елемент и плус неговиот следбеник, и прави референцата да покажува кон слебеникот..
И како резултат ќе имаш нешто вака :

И сега вака изгледа како да е се топ но финтата е што first пак е првиот јазел. а сите нови што ги ставаш се ставаат пред first и не можеш да пристапиш до нив бидејќи референцата first си покажува на тоа исто место и треба да се апдејтира да се каже дека првиот елемент не е веќе тоа туку е новиот јазел што се креираше..и тоа се прави
со : first = ins..
Малце збунува дека е со референци но ете замисли дека на листата пристапуваш од надвор со некоја стрелка и ако ја немаш таа линија код, колку и да додаваш нови јазли секогаш ќе може да пристапиш само на јазелот "a" како прв јазел од лисата.

И се што правиш е со first = ins e кажуваш дека почетокот на листата е новиот јазел.
