Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Абе да не знае шо да мисли човек веќе. Сто луѓе прашај, сто умишта. Се распрашувам шо е најдобро да се земе за 2-3000 евра. Некој вика Голф 3, јас па сакам Астра. Еден ми вика не чинат астрите вакви се такви се. Трет ми вика друго, четврт четврто...вие шо имате да кажете? :D
Најново гледав по огласи Фиеста, претпоследниот модел, годиште 2003-2007, гледам цените им се од 3000 до 4000 евра, па дали е подоборо да “жртвувам“ уште илјада евра плус и да скокнам 7-8 години во староста на колите?
Немој дизел да зимаш, поевтина нафта има ама одржувањето ќе го платиш ко да си возел бензин x2 да трошело. Башка зимно време ставаш адитиви да не мрзне нафтата па не пали ко бензин...
 
А овие францускиве никој во игра не ги става? :D Еднаш се возев со Меган, во мислам ми остана, премека вожња (y)
 
Скапи се за одржување + нежни се многу
А има ли некоја беспари шо се одржува? :D Еден мајстор ми вика за астрата некои лагери таму 200-300 евра биле, а и ако ги најдиш не можеш да бидиш сигурен дали одговараат :facepalm:, а од друга страна па ми вика...за голф 3 деловите ти се ефтини како за 101 :D
 
Немој дизел да зимаш, поевтина нафта има ама одржувањето ќе го платиш ко да си возел бензин x2 да трошело. Башка зимно време ставаш адитиви да не мрзне нафтата па не пали ко бензин...
Ова можи да го кажи чоек шо никогаш нити поседувал нити возел дизел.

Сакаш да се кладиме дека на -15 мерцедесот (Ц220 цди, 2001) поубо ќе запали од било која бензинска кола?
--- надополнето: 23 октомври 2012 во 22:17 ---
Еден мајстор ми вика за астрата некои лагери таму 200-300 евра биле, а и ако ги најдиш не можеш да бидиш сигурен дали одговараат :facepalm:, а од друга страна па ми вика...за голф 3 деловите ти се ефтини како за 101 :D
Наравоучение: не одете кај квази мајстори.

Деловите за голф, еве ти пример: ребрасти каиш, сосе затегачи за 1.9 TDI е околу 200 евра + работна рака. Истото за 101, е 1000 денари. Ефтино, џанум беспари.
 
Ова можи да го кажи чоек шо никогаш нити поседувал нити возел дизел.

Сакаш да се кладиме дека на -15 мерцедесот (Ц220 цди, 2001) поубо ќе запали од било која бензинска кола?
Имам Астра 2.0 ДТИ, претходно имав мондео 1.8 бензин. Знам за што зборувам верувај.
 
Ова можи да го кажи чоек шо никогаш нити поседувал нити возел дизел.

Сакаш да се кладиме дека на -15 мерцедесот (Ц220 цди, 2001) поубо ќе запали од било која бензинска кола?
--- надополнето: 23 октомври 2012 во 22:17 ---

Наравоучение: не одете кај квази мајстори.

Деловите за голф, еве ти пример: ребрасти каиш, сосе затегачи за 1.9 TDI е околу 200 евра + работна рака. Истото за 101, е 1000 денари. Ефтино, џанум беспари.
Kaj gi najde be 200 evra?
15 evra rebrast kais
40 evra zategac,+ maloto lagerce gore 500 den.(ne mora da se menja)
40 evra vodna pumpa (i ne mora da se menja ako e dobra).

Sto mislis deka za 101 e NOV zategač mnogu poeftin od onoj za golf? Vodna pumpa? Fintata e sto na 101 nikoj veke ne go menja ni zategacot ni pumpata,teraj batka dodeka odi,samo kaisot go menjaat,kosta 500 den ama tolku mu e i kvaliteton ni 30.000 ne moze da izdrži A ako zariba zategacot kolata normalno direkno vo odpad. Ako golfot taka go servisiras samo smeni go rebrastiot kais za 50 evra sose rabotna raka i si zavrsil rabota. Jas posto sam si go servisiram moeto audi a6 1.9tdi samo rebrast i redovno ulje na 10.000km menjav dosega,isto me kosta kako jugo da sum servisiral.
--- надополнето: 24 октомври 2012 во 08:34 ---
Имам Астра 2.0 ДТИ, претходно имав мондео 1.8 бензин. Знам за што зборувам верувај.
Tuka ti e greskata batka,pogolemo gjubre od opelov dizel nema. Gabe ne se VW dizelite duplo poskapi. Opel se kupuva benzin,poaren benzinec od opel nema,na VW pa benzincite im se gjubre.Drugar mi pred 15 god nova vektra zema od salon,dosega 6 pati bosh pumpata ja menjal-pravel a pominati samo 160.000km. A jas na bivsiot golf3 1.9tdi od 93 sto go imav 6 god i so nego izvrtev 170.000km osven edni plocki i termostat i redovni servisi na 10.000km drugo nisto ne bese menjato,i toa sve na crvena nafta go sibav,kako i sega a6kata.Se znae ako sakas dizel se kupuva izklucivo VW,(Seat i Skoda) i toa do 2002-2003 so obicna VP bosh pumpa. Ponovite od 2002 i VW ne se dobri,ako kupuvas dizel od 2002 se kupuva samo HDI ama toa e daleku od izdrzlivosta na starite VW SDi i TDi.
 
Што мислите за ова?
http://www.pazar3.mk/mk/Listing/Detail/Index/1137436?searchID=3371425&Idx=7

Има некој некакво искуство од овој тип на автомобил, совети, критики?
Како што гледам на pazar3, алек има изложено повеќе од 15 автомобили со пристојни цени што значи работи на големо. Ако знае некој нешто во врска со трговецов, нека сподели..

tnx
 
Што мислите за ова?
http://www.pazar3.mk/mk/Listing/Detail/Index/1137436?searchID=3371425&Idx=7

Има некој некакво искуство од овој тип на автомобил, совети, критики?
Како што гледам на pazar3, алек има изложено повеќе од 15 автомобили со пристојни цени што значи работи на големо. Ако знае некој нешто во врска со трговецов, нека сподели..

tnx

Што да се каже од слики,изгледа добро освен што малце е удрена на десниот полумесец над тркалото. Слики од внатре нема,незнам од која причина,ама глупостите што ги набројувал у огласот се безврска тотално.не постои долби дигитал за тој модел и радио, нит има сензори за дожд туку еден сензор е.секој борд покажува 4 функции итн
Е сеа у какво стање е моторот тоа само компјутер може точно да ти каже или искусен мајстор да ја чуе.Останатите работи со еден круг вожња ке се проверат.
Ако е се ок тогаш зимај не се мисли,цената е ефтина но од што ми го кажувале баш овој Алек,цените му се ефтини затоа што треба пред да ја регистрираш да доплатиш за уште некои документи кои он не ги вадел,само ја царинел. на пр. хомологација,тив,итн тука уште 200-300 евра се даваат и уште 250 евра за таблици.
 
Што да се каже од слики,изгледа добро освен што малце е удрена на десниот полумесец над тркалото. Слики од внатре нема,незнам од која причина,ама глупостите што ги набројувал у огласот се безврска тотално.не постои долби дигитал за тој модел и радио, нит има сензори за дожд туку еден сензор е.секој борд покажува 4 функции итн
Е сеа у какво стање е моторот тоа само компјутер може точно да ти каже или искусен мајстор да ја чуе.Останатите работи со еден круг вожња ке се проверат.
Ако е се ок тогаш зимај не се мисли,цената е ефтина но од што ми го кажувале баш овој Алек,цените му се ефтини затоа што треба пред да ја регистрираш да доплатиш за уште некои документи кои он не ги вадел,само ја царинел. на пр. хомологација,тив,итн тука уште 200-300 евра се даваат и уште 250 евра за таблици.
Еј фала ти многу за обемниот одговор. Ахам, значи затоа се толку поефтини автомобилите од кај алек, некаде уште 500еур од цената што ќе ти ја продаде.
Сликите внатре беа тука, ама обновен е огласот, тргнати се, инаку беа ок. Воланот беше спортски, имаше добра и зачувана внатрешност.
 
Колку ќе кошта ова да се увезе кај нас со се комплет?
И дај запознајте ме малце со Форд. Кои им се подобри модели, дизели, бензинци?
Абе не зезај барем фиести има мал милион по огласиве, купени од кај нас со мали километражи
подобри се дизелите 1.4тдци, мали потрошачи се
 
Колку ќе кошта ова да се увезе кај нас со се комплет?
И дај запознајте ме малце со Форд. Кои им се подобри модели, дизели, бензинци?
Мене ептен ми направи ќеиф Форд мондео, 2000 година од додатана опрема само немаше греачи на седишта. Бензин со укључена клима ни јас не бев свесен колку троши корнеше но имаше прејака клима 18 степени ми правеше во кола.
Плин да му се стави на него требаше да платам од 900 до 1100 евра.
Маани за цело време возење не видов никакви освен сијаличките што светат кај копчињата за подигање и спуштање на стаклата престанаа да работат. 2 години го имав. Ти препорачувам мондео со помала кубикажа. И одма да се распрашаш за плин.
 
Абе не зезај барем фиести има мал милион по огласиве, купени од кај нас со мали километражи
подобри се дизелите 1.4тдци, мали потрошачи се
Да знам, гледав има доста и се движат од 3500-4000 евра зависно од мотор, години, километри и опрема...дали е подобро да се фрлат 1000 евра+ за нешто вакво поново или да тераме брате на проверено Голф 3 од 96-та? Сепак се 7-8 години разлика ;)
 
Да знам, гледав има доста и се движат од 3500-4000 евра зависно од мотор, години, километри и опрема...дали е подобро да се фрлат 1000 евра+ за нешто вакво поново или да тераме брате на проверено Голф 3 од 96-та? Сепак се 7-8 години разлика ;)
Со мала километража се и ќе му го видиш лезетот, нема да имаш мака со големи дефекти и дотрајани делови
голфовите 3ките посебно се ПРЕВОЗЕНИ

јас би играл на поново со помала километража
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom