Alekr
Kajgana's Heroj Ulice
- Член од
- 28 ноември 2010
- Мислења
- 2.728
- Поени од реакции
- 1.913
Вектрата моја 90c зима-лето....старио вика нормално е за неа 90ка...Се шо е повеќе од 87-88 проверувај перки, термостати, водни пумпи.
Вектрата моја 90c зима-лето....старио вика нормално е за неа 90ка...Се шо е повеќе од 87-88 проверувај перки, термостати, водни пумпи.
Точно опеливе на повисока температура уклучуваат перкаВектрата моја 90c зима-лето....старио вика нормално е за неа 90ка...
Дизел или бензин? Има турбо, нема турбо? Има клима, нема клима?Вектрата моја 90c зима-лето....старио вика нормално е за неа 90ка...
Грешно си разбрал. На форумов овде викаме дека треба да се ИЗДУВА колата, а не да се ПРОДУВА. Али да си ја подржел уште едно 5-10 минути така (немораше да возиш, можеше и на лер да ја пуштиш и да ја држиш на 4500 + вртежи) можи и ќе успееше во намерата...колата цело време ја возам локал , па од форумов разбрав дека требало од време на време да се продува.
Шега на страна, си претерал. То шо го пиша е премногу, затоа и почна да ти крева температура. То шо го викаме ние да се издува, значи да се заврти моторот на 3500 вртежи со НАЈГОЛЕМАТА брзина (како би можел прописно да се лади) и да се вози 5-10 минути.возев некаде 120км во четврта и петта (пасатот е со 6 брзини).можеби немаше точно 15мин, ама 12-13 сигурно температура не ми качи повеќе од 97 -8 ,и кога стигнав у СТАРТ ДК. ја ставив на дијагностика да ми бришат грешки ,не покажа никаква грешка.(ваљда нема нешто утнато)
На толку стегање, требало 10 минути да ја остајш...инаку ја оставив да поработи у место околу 1мин,сум чул за тоа со ладење на турбината.
TD без клима...Дизел или бензин? Има турбо, нема турбо? Има клима, нема клима?
90 степена по стрелката на шалт таблата? Така ли? Или термостато ти отвара на 90...TD без клима...
Опелите имаат повисока температура... така да 100-105 степени е нормално за тој мотор.TD без клима...
На постари Фордови, Таунус на пр. имаше заебанција некаква со термостатите, демек летни и зимски90 степена по стрелката на шалт таблата? Така ли? Или термостато ти отвара на 90...
Обично термостатите отварат порано, има ги шо отварат на 82, па до 87/88....
Реално у моторо се врте околу 85-87 степена.... За дизел..
Се шо е над 90, веќе си го тера проблемо... Не е тава бензинец да работе на 100+ степена.
Ако со години немаш проблеми со колата, поарно не чепкај, вози си и си свиркај...
Од кога е купена 2001 год...досега никаков проблем....иначе да 90 по стрелката....ама кои и да прашам еве и на форумов викаат дека на повисока работат од другите.90 степена по стрелката на шалт таблата? Така ли? Или термостато ти отвара на 90...
Обично термостатите отварат порано, има ги шо отварат на 82, па до 87/88....
Реално у моторо се врте околу 85-87 степена.... За дизел..
Се шо е над 90, веќе си го тера проблемо... Не е тава бензинец да работе на 100+ степена.
Ако со години немаш проблеми со колата, поарно не чепкај, вози си и си свиркај...
Единствен бензинец шо сам возил, одржувал е било мојто бмв. На него нормалната работна температура беше 102 -105 степена... И по него се раководам.. За другите бензинци не знам.На постари Фордови, Таунус на пр. имаше заебанција некаква со термостатите, демек летни и зимски
Лето го возиш на некој што отвара на некои 76-77 степени, а зима 87.
Фабричка препорака...
И, не го менуваш летен/зимски, и зимата ќе се заледиш оти немаш парно како што треба...
Решение - возиш нон-стоп на зимски.
А и бензинците се тука некаде до 90 степени оптимално.
добро сега ум за друг пат ,од грешките учиме(за жал понекогаш од сопствените) мжно ли е да има нешто оштетено,ваљда не се толку не флексибилни.Aко ПРОДУВА колата е лошо... многу лошо... најлошо... клипови, карики, специјали, евентуално хилзни, летечи, лежечи...
Генералка значи.
И, кога сме кај продувување, поарно е да се изработи квалитетна генералка, отколку купување на половен мотор. Јес да квалитетна генералка е скапа работа, ама:
Со добра генералка, може комотно километражата да се ресетира на 0 и да вози мноооогу време, т.е. километри.
Да се ИЗДУВА колата значи да се вози како што кажа Џиш на отворен пат, релативно брзо, на релативно висок број на обртаи на моторот. Не на максимум.
Така ќе се прочисти убаво се она што се мота по канали разни... ќе дише поубаво колата, поубаво ќе работи, помирна ќе биде. Ова посебно важи за постари машини.
Се менува акумулаторсе менуваат келии на акумулатор или мене грешно ме информиралее ?!