Промовиран патниот ‘рбет Драч-Кукс

  • Креатор на темата Креатор на темата Dardan-ia
  • Време на започнување Време на започнување
Статус
Затворена за нови мислења.
8,2км нов локален пат во Велипоја


Како и нов автопат (3х3) Фиер-Валона 24км (сум мислел дека овој пат е завршен претходно)

July-26-21-5-186.JPG



Во 1 август ќе се пушти во употреба магистралниот пат Леван-Тепелен , 35км
73564894.jpg


Се гради нов пат Решен-Бурел 34км


Се гради нов патен правец Лушње - Берат

Моментално се градат 300км патишта.
 
Како божем се гради за Албанци и нивно поврзување:) ...наивноста го изеде Балканот,се гради Амерот да има пат од нивните бази до море па доколку има потреба да се оствари брз транспорт...туку веројатно нешто корисно и за нас ке испадне ако се изгради автопат до Македонска граница.
 
Негде се гради, негде се кради!


Каков автопат, да ви е*ам... тешка артилерија е тоа!
 
Се навлажнувам , затоа што до 2014 година Албанија ќе оствари големи проекти.
Ние ќе се навлажниме до 2014-та со нашиот центар на идолопоклонштво.
Само ти продолжи да се навлажнуваш, и во целата таа влажност припази да не има некоја нерамнина на патиштава.

Чисто да не испадне предвреме товаров којшто и онака ќе заврши некаде во Албанија, ама па штета да уништи некој нов автопат, магистрала или тунел.

Започнува увозот на европски отпад во Албанија

"Албанската влада ги утврди двете домашни компании кои ќе имаат право да увезуваат отпад од Европските земји и некои земји од регионот за рециклажа и покрај силните спротивставувања на невладиниот сектор и опозицијата

zapochnuva-uvozot-na-evropski-otpad-vo-albanija-94171.jpg


Околу 30 илјади тони отпад од полиетилен и метален алумински отпад ќе увезат компаниите „Еверест ИЕ“ и „Раметал“ со претходна контрола на Министерството за животна средина, шумарство и води на Албанија.

Полиетилански отпад ќе се увезува од земјите членки на ЕУ, додека пак металскиот алуминиумски отпад од земјите на ЕУ, како и од Македонија, Црна Гора , Косово и Србија.

Правото за увоз на полиетиленски отпад е 4.500 тони, додека правото за увоз на метален алумински отпад е 25.000 тони.

Одлуката на владата на Албанија, според наведеното Министерство е во согласност и со Базелската Конвенција за контрола на движењето на отпадот и неговото уништување.

Во Албанија по донесената одлука за увоз на странски отпад од страна на Владата на Бериша имаше силни спротивставувања од невладиниот сектор и од опозицијата.

Тие нагласуваат дека Албанија може да стане депонија и на опасен отпад кој ќе се носи од земјите на ЕУ."
 
Тргнуваат за Скопје


Министерството за инфраструктура на Косово ги отвори тендерските процедури за вториот автопат на Косово , Приштина-Скопје(Блаце).

Советникот Лах Нитај вели дека десетина домашни и странски компании имаат покажано интерес , а која копмпанија ќе биде избрана за изградба на автопатот ќе се знае во текот на оваа година , додека изградбата ќе почне во почетокот на 2013та.

Сеуште во изградба е автопатот Вермице-Мердаре , а Владата на Косово ги започнува процедурите за изградба и на вториот автопат.

Според проектот на автопатот , ќе биде изградена сосем нова делница од 55км , ќе има две тунели , најдолгиот 2,2км.
Дозволената брзина ќе биде до 120км/ч.

gazeta express 30.07.2012

--- надополнето: 30 јули 2012 во 16:16 ---

Епа со среќа нека ни биде , Скопје-Приштина ќе се стигне за 45 минути. :)
Приштина станува најблизок град за Скопје , после Куманово , Тетово , Велес.
Останува и од наша страна да се изградат тие неколку километри.
 
...
Приштина станува најблизок град за Скопје , после Куманово , Тетово , Велес.
Останува и од наша страна да се изградат тие неколку километри.
...и после да се постават мини.
 
Во 1 август ќе се пушти во употреба магистралниот пат Леван-Тепелен , 35км

Уствари биле 38км , дали е магистрален или нешто друго не знам , но гледам дека убаво е работено , во нова полесна делница , и дека за 1 час се скратува патувањето.
Останува да се заврши и другата делница од 32км.
38+32=70км



Во албанските медиуми се прошири една вест наводно од Евростат , според која во Албанија од 2005та се изградени 9103км патишта (од селски патишта па се до 3х3).
Со ваква бројка и премиерот Бериша се пофалува , фалејќи се дека секоја година издвојува по 500 милиони долари за патишта.
http://www.tvklan.al/lajmi.php?id=25497
 
Искрено браво за патиштата без разлика која држава и да е, ми се чини и темел на економија се..Убаво би било Струга-Драч еден убав автопат за нас и дел од пристаништето во Драч :)
 
Меѓународен тендер за автопатот Приштина-Скопје

http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=502484BD63EE46499BD463074B21A2D3

Не е баш така безазлено како што пишува.

Но, пред да почне градењето, Косово е обврзано да го спроведе стенд-бај аранжманот на ММФ, кој бара од земјата, која најпрво сака да ја расчисти сумата на првиот автопат, да утврди дали може да изгради уште еден.

„Имаше договор владата да влезе во договорни обврски во врска со планираниот автопат Р6 за Македонија дури откако приходите од приватизацијата ... ќе бидат примени и ќе биде позната конечната висина на трошоците за автопатот Р7 [за Албанија], за да може да се процени просторот што е на располагање за Р6 да се стави во одржлива фискална рамка“, изјави за SETimes Хозе Сулемане, резидентен претставник на ММФ, цитирајжи го извештајот на Фондот за Косово.

Високата цена на автопатот за Албанија и фактот дека договорот сé уште не е јавно објавен, e причина за загриженост, изјави за SETimes Незир Синани, висок аналитичар во приштинскиот Институт за развојна политика.

„Буџетот на проектот е еднаков на годишниот буџет на државата -- многу висока сума. Според пресметките, се чини дека истиот е повисок од вредноста што ја плаќаат соседните земји за слични проекти“, рече Синани.

Синани, исто така, рече дека инвестициите мора да се пропорционални со потребите на граѓаните; цената на вториот автопат ќе ги ограничи инвестициите во другите економски сектори од суштинска важност.

Со оглед на значителната загриженост во врска со транспарентноста, Синани тврди дека јавноста треба да се вклучи во одлуката за тоа дали да се преземаат вакви проекти од голема важност.

„Друго поделикатно прашање што ги спеди инфраструктурните проекти во Косово е тоталниот недостиг на јавна транспарентност во врска со нивниот развој и спроведување. Ова некако ја намалува нивната важност бидејќи јавното мислење е фокусирано на непознатите детали како што се вредноста на проектот и начинот на неговото спроведување“, рече Синани.

http://setimes.com/cocoon/setimes/xhtml/mk/features/setimes/features/2012/08/13/feature-02

.
 
Импресиониран сум од изградбата на магистралите во Албаниа. Тоа се артериите по кои тече "крвта" на економиата на секоа држава.
 
На 27 ноември се завршува уште една делница од косовскиот автопат

На ден пред прослава на 100 годишнината на независноста на Албанија , во Косово ќе се завршат нови 18,4км автопат.

Со тоа должината на најголемиот инфраструктурен проект на Косово , достигнува 60,4км модерен автопат , сето ова изградено за 2 и пол години.
 
Дардан дај кажи инфо за патиштата во јужна Албанија.Другари од Охрид што одат на одмор во Саранда и Валона викаат катастрофа биле.
 
Едно прашање,колку се имаат задолжено во ММФ или кај некои други лихвари за овие патишта?А и кога планираат да ги отплатат,можеби за едно петсто години?Па и јас пожам да земам кредит од 300.000€‚ да купам пет коли,да дигнам уште два спрата,итн,итн и да им се курчам на комшиите.Ама со што ќе ги вратам?
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom