Промовиран патниот ‘рбет Драч-Кукс

Статус
Затворена за нови мислења.
Член од
30 ноември 2007
Мислења
7.453
Поени од реакции
5.862
8,2км нов локален пат во Велипоја


Како и нов автопат (3х3) Фиер-Валона 24км (сум мислел дека овој пат е завршен претходно)




Во 1 август ќе се пушти во употреба магистралниот пат Леван-Тепелен , 35км


Се гради нов пат Решен-Бурел 34км


Се гради нов патен правец Лушње - Берат

Моментално се градат 300км патишта.
 
Ф

ФилипМакедон

Гостин
Како божем се гради за Албанци и нивно поврзување:) ...наивноста го изеде Балканот,се гради Амерот да има пат од нивните бази до море па доколку има потреба да се оствари брз транспорт...туку веројатно нешто корисно и за нас ке испадне ако се изгради автопат до Македонска граница.
 

Казаки

Атаманот - Army of Christ
Член од
2 септември 2011
Мислења
1.526
Поени од реакции
1.968
Негде се гради, негде се кради!


Каков автопат, да ви е*ам... тешка артилерија е тоа!
 

Ч Е Н Т О

Методија Андонов
Член од
3 јули 2008
Мислења
1.698
Поени од реакции
1.612
Се навлажнувам , затоа што до 2014 година Албанија ќе оствари големи проекти.
Ние ќе се навлажниме до 2014-та со нашиот центар на идолопоклонштво.
Само ти продолжи да се навлажнуваш, и во целата таа влажност припази да не има некоја нерамнина на патиштава.

Чисто да не испадне предвреме товаров којшто и онака ќе заврши некаде во Албанија, ама па штета да уништи некој нов автопат, магистрала или тунел.

Започнува увозот на европски отпад во Албанија

"Албанската влада ги утврди двете домашни компании кои ќе имаат право да увезуваат отпад од Европските земји и некои земји од регионот за рециклажа и покрај силните спротивставувања на невладиниот сектор и опозицијата



Околу 30 илјади тони отпад од полиетилен и метален алумински отпад ќе увезат компаниите „Еверест ИЕ“ и „Раметал“ со претходна контрола на Министерството за животна средина, шумарство и води на Албанија.

Полиетилански отпад ќе се увезува од земјите членки на ЕУ, додека пак металскиот алуминиумски отпад од земјите на ЕУ, како и од Македонија, Црна Гора , Косово и Србија.

Правото за увоз на полиетиленски отпад е 4.500 тони, додека правото за увоз на метален алумински отпад е 25.000 тони.

Одлуката на владата на Албанија, според наведеното Министерство е во согласност и со Базелската Конвенција за контрола на движењето на отпадот и неговото уништување.

Во Албанија по донесената одлука за увоз на странски отпад од страна на Владата на Бериша имаше силни спротивставувања од невладиниот сектор и од опозицијата.

Тие нагласуваат дека Албанија може да стане депонија и на опасен отпад кој ќе се носи од земјите на ЕУ."
 
Член од
30 ноември 2007
Мислења
7.453
Поени од реакции
5.862
Тргнуваат за Скопје


Министерството за инфраструктура на Косово ги отвори тендерските процедури за вториот автопат на Косово , Приштина-Скопје(Блаце).

Советникот Лах Нитај вели дека десетина домашни и странски компании имаат покажано интерес , а која копмпанија ќе биде избрана за изградба на автопатот ќе се знае во текот на оваа година , додека изградбата ќе почне во почетокот на 2013та.

Сеуште во изградба е автопатот Вермице-Мердаре , а Владата на Косово ги започнува процедурите за изградба и на вториот автопат.

Според проектот на автопатот , ќе биде изградена сосем нова делница од 55км , ќе има две тунели , најдолгиот 2,2км.
Дозволената брзина ќе биде до 120км/ч.

gazeta express 30.07.2012

--- надополнето: 30 јули 2012 во 16:16 ---

Епа со среќа нека ни биде , Скопје-Приштина ќе се стигне за 45 минути. :)
Приштина станува најблизок град за Скопје , после Куманово , Тетово , Велес.
Останува и од наша страна да се изградат тие неколку километри.
 

Björn

Does Your Mother Know?
Член од
14 август 2006
Мислења
45.023
Поени од реакции
83.445
...
Приштина станува најблизок град за Скопје , после Куманово , Тетово , Велес.
Останува и од наша страна да се изградат тие неколку километри.
...и после да се постават мини.
 
Член од
30 ноември 2007
Мислења
7.453
Поени од реакции
5.862
Во 1 август ќе се пушти во употреба магистралниот пат Леван-Тепелен , 35км
Уствари биле 38км , дали е магистрален или нешто друго не знам , но гледам дека убаво е работено , во нова полесна делница , и дека за 1 час се скратува патувањето.
Останува да се заврши и другата делница од 32км.
38+32=70км



Во албанските медиуми се прошири една вест наводно од Евростат , според која во Албанија од 2005та се изградени 9103км патишта (од селски патишта па се до 3х3).
Со ваква бројка и премиерот Бериша се пофалува , фалејќи се дека секоја година издвојува по 500 милиони долари за патишта.
http://www.tvklan.al/lajmi.php?id=25497
 

Мартин$

Модератор
Член од
2 март 2007
Мислења
5.234
Поени од реакции
148
Искрено браво за патиштата без разлика која држава и да е, ми се чини и темел на економија се..Убаво би било Струга-Драч еден убав автопат за нас и дел од пристаништето во Драч :)
 
Член од
17 март 2005
Мислења
11.493
Поени од реакции
1.587
Меѓународен тендер за автопатот Приштина-Скопје

http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=502484BD63EE46499BD463074B21A2D3
Не е баш така безазлено како што пишува.

Но, пред да почне градењето, Косово е обврзано да го спроведе стенд-бај аранжманот на ММФ, кој бара од земјата, која најпрво сака да ја расчисти сумата на првиот автопат, да утврди дали може да изгради уште еден.

„Имаше договор владата да влезе во договорни обврски во врска со планираниот автопат Р6 за Македонија дури откако приходите од приватизацијата ... ќе бидат примени и ќе биде позната конечната висина на трошоците за автопатот Р7 [за Албанија], за да може да се процени просторот што е на располагање за Р6 да се стави во одржлива фискална рамка“, изјави за SETimes Хозе Сулемане, резидентен претставник на ММФ, цитирајжи го извештајот на Фондот за Косово.

Високата цена на автопатот за Албанија и фактот дека договорот сé уште не е јавно објавен, e причина за загриженост, изјави за SETimes Незир Синани, висок аналитичар во приштинскиот Институт за развојна политика.

„Буџетот на проектот е еднаков на годишниот буџет на државата -- многу висока сума. Според пресметките, се чини дека истиот е повисок од вредноста што ја плаќаат соседните земји за слични проекти“, рече Синани.

Синани, исто така, рече дека инвестициите мора да се пропорционални со потребите на граѓаните; цената на вториот автопат ќе ги ограничи инвестициите во другите економски сектори од суштинска важност.

Со оглед на значителната загриженост во врска со транспарентноста, Синани тврди дека јавноста треба да се вклучи во одлуката за тоа дали да се преземаат вакви проекти од голема важност.

„Друго поделикатно прашање што ги спеди инфраструктурните проекти во Косово е тоталниот недостиг на јавна транспарентност во врска со нивниот развој и спроведување. Ова некако ја намалува нивната важност бидејќи јавното мислење е фокусирано на непознатите детали како што се вредноста на проектот и начинот на неговото спроведување“, рече Синани.

http://setimes.com/cocoon/setimes/xhtml/mk/features/setimes/features/2012/08/13/feature-02

.
 
Член од
21 мај 2012
Мислења
330
Поени од реакции
104
Импресиониран сум од изградбата на магистралите во Албаниа. Тоа се артериите по кои тече "крвта" на економиата на секоа држава.
 
Член од
30 ноември 2007
Мислења
7.453
Поени од реакции
5.862
На 27 ноември се завршува уште една делница од косовскиот автопат

На ден пред прослава на 100 годишнината на независноста на Албанија , во Косово ќе се завршат нови 18,4км автопат.

Со тоа должината на најголемиот инфраструктурен проект на Косово , достигнува 60,4км модерен автопат , сето ова изградено за 2 и пол години.
 

Solid

Зона на самракот
Член од
26 август 2007
Мислења
7.176
Поени од реакции
4.133
Дардан дај кажи инфо за патиштата во јужна Албанија.Другари од Охрид што одат на одмор во Саранда и Валона викаат катастрофа биле.
 
V

viktora

Гостин
Едно прашање,колку се имаат задолжено во ММФ или кај некои други лихвари за овие патишта?А и кога планираат да ги отплатат,можеби за едно петсто години?Па и јас пожам да земам кредит од 300.000€‚ да купам пет коли,да дигнам уште два спрата,итн,итн и да им се курчам на комшиите.Ама со што ќе ги вратам?
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

На врв Bottom