Од Скопје со брод до Париз, Прага и Солун?

  • Креатор на темата Креатор на темата .Lost Angel.
  • Време на започнување Време на започнување
Е да бееее, а на Камени Мост шо ќе му праиме? А?
Пусти срби и тие незнаат шо да направат
 
Во ниедни планови за Вардар, јас како сообраќаен техничар не сум сретнал како брод би можел да плови.
Основни фактори.
-Недоволна длабочина-Другото само посебе ке си го најдете..
 
Во ниедни планови за Вардар, јас како сообраќаен техничар не сум сретнал како брод би можел да плови.
Основни фактори.
-Недоволна длабочина-Другото само посебе ке си го најдете..

Каналот во никој случај нема да поминува низ центарот на градот, ништо од веќе изграденото нема да се наруши за да се изведе, ако веќе имаат пари за изведба сигурно обрнале внимание на тоа дека ќе треба нови корита за нов правец на водата... не е само Скопје и Велешкиот кеј не е можно да се прошири.
 
Каналот во никој случај нема да поминува низ центарот на градот, ништо од веќе изграденото нема да се наруши за да се изведе, ако веќе имаат пари за изведба сигурно обрнале внимание на тоа дека ќе треба нови корита за нов правец на водата... не е само Скопје и Велешкиот кеј не е можно да се прошири.
Се ке се наруши нема тотални шанси...
 
Се ке се наруши нема тотални шанси...
Верувај ми, луѓето се пообразовани од нас на форумов или во најмала рака имаат приход да платат професионалци, се завици од нивната сериозност
 
А кажете ми вие постручните???....како тоа ќе биде пловен целиот канал кога ќе има хидроцентрали?
 
за ова да се оствари,уште многу сончеви години ќе поминат,
додека по природен пат,водата од Северното море не тргне кон
Средоземното море,поради топењето на мразевите на северниот пол.
Ние една пруга кон исток не може да направиме,а не пак оваа да ја
дислоцираме што оди покрај Вардар,ова е проект Вардар 3014 год.
 
Во ниедни планови за Вардар, јас како сообраќаен техничар не сум сретнал како брод би можел да плови.
Основни фактори.
-Недоволна длабочина-Другото само посебе ке си го најдете..
Додека завршиш средно може и ќе сретнеш :icon_lol:
 
А кажете ми вие постручните???....како тоа ќе биде пловен целиот канал кога ќе има хидроцентрали?


Гуглај хидроцентралите на Енисеј и Јангценгјанг.
 
Тоа е проект повеке от 50% от БДП на Србиja.Веруват си,дека ке обратат Морава да тече от Дунав ком Вранja например, па и ке ja направат доволно долбока да плават бродови?! :icon_lol:
Не знам дали си веруват сами во таа идеja и проект.
А кажете ми вие постручните???....како тоа ќе биде пловен целиот канал кога ќе има хидроцентрали?
Тоа не ти е проблем. Пример ти е Железна врата на Дунав. Хидроцентрала имаш, па бродови продолжуват да плават. Бродовите влегуват во едно место, затвара се врата зад нив, полни се со вода местото, нивото на водата се повдига, отвара се друга врата и бродот преминува натаму.
 
Верувај ми, луѓето се пообразовани од нас на форумов или во најмала рака имаат приход да платат професионалци, се завици од нивната сериозност
Каков приход ке имаат од овој проект ?
Како прво нема доволно вода се потполни речно корито кое ке овозможи движење на бродови :)
 
Србиве нели пред банкрот беа од каде милијарди извадија. Утопија е ова. За Вардарска долина се збори со години но никогаш нема да стане реалност, со тоа ќе дојде до поплавување на Солунско поле, Грција никогаш нема да даде дозвола за таков проект.
 
Тоа е проект повеке от 50% от БДП на Србиja.Веруват си,дека ке обратат Морава да тече от Дунав ком Вранja например, па и ке ja направат доволно долбока да плават бродови?! :icon_lol:
Не знам дали си веруват сами во таа идеja и проект.

Тоа не ти е проблем. Пример ти е Железна врата на Дунав. Хидроцентрала имаш, па бродови продолжуват да плават. Бродовите влегуват во едно место, затвара се врата зад нив, полни се со вода местото, нивото на водата се повдига, отвара се друга врата и бродот преминува натаму.

Да али и да средат се во Србија (кај нив е проблемот како да го сменат текот на реките ) во Македонија е сосема друга приказна.Потребни би биле 4-5 брани само за да се направи пловна Вардар плус неколку канали зошто Вардар поминува низ градови како Скопје и Велес и би морало да се заобиколи.

Притоа ќе треба и да градиме нова пруга и нов автопат ( ние не можеме 30 километри пруга да изградиме до Бугарија 20 години ) за главниот коридор на Македонија.

А економскиот бенефит искрено не е баш најсигурен.Освен за Србија и Унгарија искрено не гледам никаква друга причина зошто некој бродови би пловеле нагоре по Вардар и Дунав кога секоја друга земја низ која поминува Дунав или има излез на море или е доволно близу до море.Иако дури и за Србија не би требало да има големи очекувања зошто одма и се тука блиску пристаништата во Црна Гора.

Ние да бевме некоја индустриска сила или Јужна Србија да беше па да се каже за извоз место со камиони или железница да се иде со бродови до Солун али тоа не е ситуацијата па не гледам зошто и се размислува за ваков мегаломански план.
 
Интересен проект, ама и тешко за да се оствари.. Ќе треба многу пари, ќе одземе повеќе од 7 години за реализација, ќе треба по цела траса долж тоа да се пресели населението, па да се види после тие води кај ќе идат. Вардар нема капацитет да ги прими, па ќе треба да се прават уште канали, па после изградба на тие хидроцентрали. Туу, има за пишување до утре се што треба.
Ама ако се реализира ќе се има профит голем, не дека нема да се исплати по неколку години.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom