грешка си.со полесни роллни има појако забрзување и повеќе оди на нагорнини ама потрошувачката е поголема ,а со потешки ролни забрзувањето е побавно не влечи како со лесни ролни на нагорнини и крајната брзина е иста(можда за 3-4 км се намалува) ама помлку троши за отприлика пола кило.. најдобро е такви како шо биле фабрички да ги оставиш
ииииии... немој вакви муабети те молам... немој да шириш дезинформации... стручно лице, жими џими... ти имаш некое искуство со твоето скутерче јас имам со колу 100 скутерчиња...
и ке ти кажам одма зашто твоеот не идело... зашто имаш електронска блокажа на брзина... ете затоа не ти идело...
--- надополнето: 7 август 2012 во 00:23 ---
vaka sega smeniv od 6gr. stavivme 5gr, rolni i se osekja deka skuterot polesno trga i sve e nasteluvano kako sto treba ide odlicno no ima nekoja nus pojava...koga kese vozi edno 8 do 9km znaci od rabota koa se vrakjam i koga kese zagree koga ke zastanam vo mesto i dadam naglo gas se gusi neprima edno 2 sekundi i posle ubavo prima..na poleka dodavanje go nema toa samo na naglo dodavanje gas i samo na pocetok posle nema takva rabota...dodeka ne e tolku zagrean go nema toa gusenje ??/ pomos
штелни го карбураторот на воздух... значи ролните немаат врска со гушењето... можно е поради полесните ролни и малку повисоките обртаи да си го издувал убаво ауспухот т.е. гарежот што се собрал во него и сега имаш друг проблем... решение:
на воздухот штравчето врти го во правец на заштрафување. кога ке почне да гуши моторот, врати го за пола круг и остави го. следно ти е на штрафот за обртаи да си го наштеловаш да ти работи во лер, во принцпип тоа треба да биде на обртаи таман колку да не трга тркалаото само да се врти...
не заборавај, ова штеловање се прави на загреан мотор...
ако не успееш, смени ја усисната грана, тоа е гуменото црево под агок од 90 степени... околу 600 денари кошта... ти треба крстач за стегата на карбураторот, цеваста 10-ка клуч и трпение додека работиш...