Скутерчиња: Се за и околу нив

  • Креатор на темата Креатор на темата _FireFox_
  • Време на започнување Време на започнување
vaka sega smeniv od 6gr. stavivme 5gr, rolni i se osekja deka skuterot polesno trga i sve e nasteluvano kako sto treba ide odlicno no ima nekoja nus pojava...koga kese vozi edno 8 do 9km znaci od rabota koa se vrakjam i koga kese zagree koga ke zastanam vo mesto i dadam naglo gas se gusi neprima edno 2 sekundi i posle ubavo prima..na poleka dodavanje go nema toa samo na naglo dodavanje gas i samo na pocetok posle nema takva rabota...dodeka ne e tolku zagrean go nema toa gusenje ??/ pomos
 
vaka sega smeniv od 6gr. stavivme 5gr, rolni i se osekja deka skuterot polesno trga i sve e nasteluvano kako sto treba ide odlicno no ima nekoja nus pojava...koga kese vozi edno 8 do 9km znaci od rabota koa se vrakjam i koga kese zagree koga ke zastanam vo mesto i dadam naglo gas se gusi neprima edno 2 sekundi i posle ubavo prima..na poleka dodavanje go nema toa samo na naglo dodavanje gas i samo na pocetok posle nema takva rabota...dodeka ne e tolku zagrean go nema toa gusenje ??/ pomos
Карбураторот не ти е најдобро наштелуван
 
vaka sega smeniv od 6gr. stavivme 5gr, rolni i se osekja deka skuterot polesno trga i sve e nasteluvano kako sto treba ide odlicno no ima nekoja nus pojava...koga kese vozi edno 8 do 9km znaci od rabota koa se vrakjam i koga kese zagree koga ke zastanam vo mesto i dadam naglo gas se gusi neprima edno 2 sekundi i posle ubavo prima..na poleka dodavanje go nema toa samo na naglo dodavanje gas i samo na pocetok posle nema takva rabota...dodeka ne e tolku zagrean go nema toa gusenje ??/ pomos
Тоа и на мене ми се случува, кога го однесов на мајстор тој ми кажа дека му влегувало повеќе бензин или воздух не ме фаќај за збор и дека затоа се гушел ако го штелувал карбураторот ќе се покачила и потрошувачката.
 
vaka sega smeniv od 6gr. stavivme 5gr, rolni i se osekja deka skuterot polesno trga i sve e nasteluvano kako sto treba ide odlicno no ima nekoja nus pojava...koga kese vozi edno 8 do 9km znaci od rabota koa se vrakjam i koga kese zagree koga ke zastanam vo mesto i dadam naglo gas se gusi neprima edno 2 sekundi i posle ubavo prima..na poleka dodavanje go nema toa samo na naglo dodavanje gas i samo na pocetok posle nema takva rabota...dodeka ne e tolku zagrean go nema toa gusenje ??/ pomos
Истиот проблем го имам и јас :S ......
 
грешка си.со полесни роллни има појако забрзување и повеќе оди на нагорнини ама потрошувачката е поголема ,а со потешки ролни забрзувањето е побавно не влечи како со лесни ролни на нагорнини и крајната брзина е иста(можда за 3-4 км се намалува) ама помлку троши за отприлика пола кило.. најдобро е такви како шо биле фабрички да ги оставиш
ииииии... немој вакви муабети те молам... немој да шириш дезинформации... стручно лице, жими џими... ти имаш некое искуство со твоето скутерче јас имам со колу 100 скутерчиња...

и ке ти кажам одма зашто твоеот не идело... зашто имаш електронска блокажа на брзина... ете затоа не ти идело...
--- надополнето: 7 август 2012 во 00:23 ---
vaka sega smeniv od 6gr. stavivme 5gr, rolni i se osekja deka skuterot polesno trga i sve e nasteluvano kako sto treba ide odlicno no ima nekoja nus pojava...koga kese vozi edno 8 do 9km znaci od rabota koa se vrakjam i koga kese zagree koga ke zastanam vo mesto i dadam naglo gas se gusi neprima edno 2 sekundi i posle ubavo prima..na poleka dodavanje go nema toa samo na naglo dodavanje gas i samo na pocetok posle nema takva rabota...dodeka ne e tolku zagrean go nema toa gusenje ??/ pomos
штелни го карбураторот на воздух... значи ролните немаат врска со гушењето... можно е поради полесните ролни и малку повисоките обртаи да си го издувал убаво ауспухот т.е. гарежот што се собрал во него и сега имаш друг проблем... решение:

на воздухот штравчето врти го во правец на заштрафување. кога ке почне да гуши моторот, врати го за пола круг и остави го. следно ти е на штрафот за обртаи да си го наштеловаш да ти работи во лер, во принцпип тоа треба да биде на обртаи таман колку да не трга тркалаото само да се врти...

не заборавај, ова штеловање се прави на загреан мотор...

ако не успееш, смени ја усисната грана, тоа е гуменото црево под агок од 90 степени... околу 600 денари кошта... ти треба крстач за стегата на карбураторот, цеваста 10-ка клуч и трпение додека работиш...
 
На јака угорнина ако возам со полна гас ми се дешава од 60 да ми намали на 40 наеднаш, па ќе намалам гас и ќе дадам пак и ќе продолжи. Можно е каишот да лизга? Ова ми се деси вчера двајца на угорнина, ама и денес сам коа ја качував истата ми намали од 65 на 55 наеднаш.

Скутерот како да има малце повеќе сила откако ставив Кастрол Рејсинг масло, порано истата угорнина со 10км помалце ми ја качуваше. Има некое чаре за лизгање на каиш и кои се точните симптоми ако лизга? Иначе имам 1700км направено со овој каиш (фабричкиот од априлија ср 50)
 
На јака угорнина ако возам со полна гас ми се дешава од 60 да ми намали на 40 наеднаш, па ќе намалам гас и ќе дадам пак и ќе продолжи. Можно е каишот да лизга? Ова ми се деси вчера двајца на угорнина, ама и денес сам коа ја качував истата ми намали од 65 на 55 наеднаш.

Скутерот како да има малце повеќе сила откако ставив Кастрол Рејсинг масло, порано истата угорнина со 10км помалце ми ја качуваше. Има некое чаре за лизгање на каиш и кои се точните симптоми ако лизга? Иначе имам 1700км направено со овој каиш (фабричкиот од априлија ср 50)
Можно е, мада 1700 километри за каиш кој би требало да изоди 10.000 како ништо ... е малку.

п.с. ти велев да си купиш културен мотор :)
 
Имам Еден другар купи хамачи реплика на априлиа ноо сега нз каде е блокажата да ја извади ако знае некој нека каже фала однапред :D
 
Можно е, мада 1700 километри за каиш кој би требало да изоди 10.000 како ништо ... е малку.

п.с. ти велев да си купиш културен мотор :)
На 2000 ќе го носам на сервис, па ќе ми кажат шо може да е. Обично се дешава да пролизга каиш ако ставиш појак ауспух па ќе треба да менуваш подобар.
 
Можно е, мада 1700 километри за каиш кој би требало да изоди 10.000 како ништо ... е малку.

п.с. ти велев да си купиш културен мотор :)
Се консултирав со сервисеров за априлија што е, му опишав шо се случи и кажа дека трансмисијата најверојатно е прегреена и како заштита го спушти каишот (сличен одговор и на нет најдов). Бар како што го разбрав, се дешавало и кај други ова.
 
Се консултирав со сервисеров за априлија што е, му опишав шо се случи и кажа дека трансмисијата најверојатно е прегреена и како заштита го спушти каишот (сличен одговор и на нет најдов). Бар како што го разбрав, се дешавало и кај други ова.
Aко имаш чепнато карбуратори/издув најверојатно ќе треба да го смениш и целиот пренос... А и ако немаш, а истото ти се повторува, Mallosi има друг пренос, тури го и шибај.
 
Aко имаш чепнато карбуратори/издув најверојатно ќе треба да го смениш и целиот пренос... А и ако немаш, а истото ти се повторува, Mallosi има друг пренос, тури го и шибај.
Само граничници се извадени, ама одкако ставив двотактол од овој скапиов (castrol power 1 racing) здиве моторчево. Мада и ептен е жешко деновиве + оштра и долга угорнина + двајца. Финтата е што не застана само намали на 40 и си продолжи, како некој да ми ја пушти гаста.
Имам другарче со кинез 150ка истата угорнина со 30-40 ја качува на полна гас
 
Две прашања за поискусните овде ;)
Кога квичи на тргање се работи за каишот или нешто друго?
И како да се зајакнат кочниците да сменам плочки?
 
Две прашања за поискусните овде ;)
Кога квичи на тргање се работи за каишот или нешто друго?
И како да се зајакнат кочниците да сменам плочки?
1. да
2. да

:)
 
Само граничници се извадени, ама одкако ставив двотактол од овој скапиов (castrol power 1 racing) здиве моторчево. Мада и ептен е жешко деновиве + оштра и долга угорнина + двајца. Финтата е што не застана само намали на 40 и си продолжи, како некој да ми ја пушти гаста.
Имам другарче со кинез 150ка истата угорнина со 30-40 ја качува на полна гас
Значи, едно е да пушти гас, друго е да проклиза каиш. Ако ти се понаша како да пуштиш гас, тогаш гарант не е каишот... ако ти лизга каиш, то ти е идентично со мало притискање кумплуг на мотор со брзини: моторот ќе ги држи истите обртаи (евентуално ќе крени нешто) само брзината опаѓа - осеќаш дека брчи, а не оди.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom