Скутерчиња: Се за и околу нив

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.099
Поени од реакции
1.887
Двотактна машина е јбг на 8-9000 обртаи работи каква сакаш да биде :)
и keeway-от мој 2 тактен има вибрации на високи обртаи јбг нормално е
 

deXterche

тадаммм
Член од
12 февруари 2006
Мислења
4.920
Поени од реакции
942
Јас ретко го стегам до крај, 2-3 сек колку да го издувам, претежно возам 70-75 и нив ги развива постепено, со половина гас
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
.....
Ако успеам да најдам шо е проблемот и да го напрам сам, ќе одам кај сите „мајстори“ и ќе му речам слободно да си ги затворат дуќаните. За механички менвање делој секој знај. Ќе се појави некој проблем со електрониката и за сите ракетна техника е.
абе друже.... проблемот знаеш кај лежи? проблемот е што идеш на авто механичар и очекуваш да ти реши проблем со елкетрика.... не за џабе постојат и стручни лица кои по звање се АВТО ЕЛЕКТРИЧАРИ... тука е проблемот...

п.с. што направи? го отклони проблемот? на сите веспи имаат една генерална маана... џоковите за промена на светло кратко-долго знаат да направат краток спој. а шалт таблата што не ти светат сијаличките... е за нив има една доводна жица, и таа ти е во прекин. барај со инструмент-унимер секоја жица посебно од довод до чешелот една по една и ке ја најдеш...
 

deXterche

тадаммм
Член од
12 февруари 2006
Мислења
4.920
Поени од реакции
942
Сакам да ставам Џианели Рекорд, го бива или да не фрлам пари? Ми рекоа ќе кошта 11.000 со се монтажа
 

Кико Д.

ULTRAS - way of life
Член од
26 јануари 2010
Мислења
11.435
Поени од реакции
9.676
абе друже.... проблемот знаеш кај лежи? проблемот е што идеш на авто механичар и очекуваш да ти реши проблем со елкетрика.... не за џабе постојат и стручни лица кои по звање се АВТО ЕЛЕКТРИЧАРИ... тука е проблемот...

п.с. што направи? го отклони проблемот? на сите веспи имаат една генерална маана... џоковите за промена на светло кратко-долго знаат да направат краток спој. а шалт таблата што не ти светат сијаличките... е за нив има една доводна жица, и таа ти е во прекин. барај со инструмент-унимер секоја жица посебно од довод до чешелот една по една и ке ја најдеш...
Прво почнав од сервисерите за мотори шо се, после кај авто механичари па на крајот да ги посетам и авто електричарите. Никој не успеа да ја напрај.
А за проблемот шо да ти кажам. Денес купив нов акумулатор. Ко ќе е прикачен акумулаторот вади напон 15 волти а при висока туража 17 волти. Шо е многу, многу е. А без акумулатор така на клемите мерам и има 28 волти напон :coffee:. Инаку за сијаличките на инструмент таблата ги извадив сите и сите беа прегорени. Сијалиците за жмигавците и за штоп светлото не да беа прегорени туку и стопени беа влакната внатре. Му кладов нови сијалици и си светеа во ред беа само жмигавците не трепкаја. Па го извадив автоматчето шо е за трепкање и го провервав со унимер. Неисправни беа една диода и еден транзистор. Тоа го порачав од Велес, ќе ми стигни утре.
Ми остана уште да пробам пак со нов реглер да не случајно праеше некој спој акумулаторот стар или пак некоја од стопените сијалици и да го расипа реглерот.
Денес ја растуривме цела со татко ми и според шемата провервавме жица по жица. Нигде не најдовме краток спој. Само, слабата црвена жица од клемата покажва некој отпор со маса ама најверојатно то е отпор од некој елемент низ кој врви та.
Незнам друго шо можи да биди.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Прво почнав од сервисерите за мотори шо се, после кај авто механичари па на крајот да ги посетам и авто електричарите. Никој не успеа да ја напрај.
А за проблемот шо да ти кажам. Денес купив нов акумулатор. Ко ќе е прикачен акумулаторот вади напон 15 волти а при висока туража 17 волти. Шо е многу, многу е. А без акумулатор така на клемите мерам и има 28 волти напон :coffee:. Инаку за сијаличките на инструмент таблата ги извадив сите и сите беа прегорени. Сијалиците за жмигавците и за штоп светлото не да беа прегорени туку и стопени беа влакната внатре. Му кладов нови сијалици и си светеа во ред беа само жмигавците не трепкаја. Па го извадив автоматчето шо е за трепкање и го провервав со унимер. Неисправни беа една диода и еден транзистор. Тоа го порачав од Велес, ќе ми стигни утре.
Ми остана уште да пробам пак со нов реглер да не случајно праеше некој спој акумулаторот стар или пак некоја од стопените сијалици и да го расипа реглерот.
Денес ја растуривме цела со татко ми и според шемата провервавме жица по жица. Нигде не најдовме краток спој. Само, слабата црвена жица од клемата покажва некој отпор со маса ама најверојатно то е отпор од некој елемент низ кој врви та.
Незнам друго шо можи да биди.
значи чим преполнува реглерот отишол. сијалиците стопени и автоматчето стопено е од превисок напон. повеке од 13,8 волти НЕ СМЕЕ ДА ПОЛНИ значи тоа е горна граница.

второ.. причината заради која моѓе да се заебе реглерот е само и само заради ставање прекумерни потрошачи. на пример не за џабе во веспите има 30 вати сијаличка... некои имаат по 2 сијалички и тураат појаки сијалици 55 со 60 вати и така го оптеретуваш реглерот, па он ке прегори, па ке преполнува и ке испоиспрегорат сите сијалички низ моторот... и на крај.. биди среќен што не си ја изгорел електрониката... 28 волти топи се братко... чим со врзан акумулатор сте измериле 17 волти тогаш не си требал да вадиш акумулатор и да мериш...

а да.. да не заборавам... реглер се расипува и нај често од празен акумулатор, т.е. акумулатор што не држи струја... влече премногу цело време и го гори реглерот...

и уште нешто..чим преполнува значи алтернаторчето или динамото зима повеке снага колку што треба и под дефолт имаш 25% послаб мотор... го примети тоа? среди го полнењето и снагата ке ти се врати...
 

Кико Д.

ULTRAS - way of life
Член од
26 јануари 2010
Мислења
11.435
Поени од реакции
9.676
значи чим преполнува реглерот отишол. сијалиците стопени и автоматчето стопено е од превисок напон. повеке од 13,8 волти НЕ СМЕЕ ДА ПОЛНИ значи тоа е горна граница.

второ.. причината заради која моѓе да се заебе реглерот е само и само заради ставање прекумерни потрошачи. на пример не за џабе во веспите има 30 вати сијаличка... некои имаат по 2 сијалички и тураат појаки сијалици 55 со 60 вати и така го оптеретуваш реглерот, па он ке прегори, па ке преполнува и ке испоиспрегорат сите сијалички низ моторот... и на крај.. биди среќен што не си ја изгорел електрониката... 28 волти топи се братко... чим со врзан акумулатор сте измериле 17 волти тогаш не си требал да вадиш акумулатор и да мериш...

а да.. да не заборавам... реглер се расипува и нај често од празен акумулатор, т.е. акумулатор што не држи струја... влече премногу цело време и го гори реглерот...

и уште нешто..чим преполнува значи алтернаторчето или динамото зима повеке снага колку што треба и под дефолт имаш 25% послаб мотор... го примети тоа? среди го полнењето и снагата ке ти се врати...
Утре ќе купам нов реглер и ќе видам како ќе полни.

Можи од халогенки да се расипи дека нема некоеси реле кое го имаат моторите кои имаат фабрички халогенки?

Ова не. Топ си беше акумулаторчето и палеше се до последно дури не пукна.

Исто си влечи моторот како порано.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
изгледа не ме свати... релтео нема врска... има врска повлекувањето на струјата односно јачината на потрошачите... а и акумулаторот можда бил заебан... нема везе тоа што палело па на крај пукнало... не си прв...
 

Кико Д.

ULTRAS - way of life
Член од
26 јануари 2010
Мислења
11.435
Поени од реакции
9.676
изгледа не ме свати... релтео нема врска... има врска повлекувањето на струјата односно јачината на потрошачите... а и акумулаторот можда бил заебан... нема везе тоа што палело па на крај пукнало... не си прв...
Не не, изгледа ти не ме свати. Веспата моја фабрички си имаше обични сијалици. Јас ги сменав и кладов халогенки. И прашањето ми беше дали можи од нив да се расипи реглерот?
 
Член од
27 декември 2011
Мислења
12
Поени од реакции
0
Mozhi nekoj da mi kazhi sho e razlikata pomegu Aprilia rs 125 i Aprilia rs4 125 .. ednata e 4 taktna drugata 2 taktna ? Inache eve ja :D Aprilia_RS4_125_2011_33_1440x900.jpg
 
Член од
3 април 2011
Мислења
28
Поени од реакции
4
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Не не, изгледа ти не ме свати. Веспата моја фабрички си имаше обични сијалици. Јас ги сменав и кладов халогенки. И прашањето ми беше дали можи од нив да се расипи реглерот?
може... ама ти спомна реле дека немало.. од реле ако нема а туриш појаки сијалици-халогенки може ракета или копче во случајов да изгори... а од појаки сијалици гори и реглер... го пишав тоа уште пред 2-3 поста...
 

Kajgana Shop

На врв Bottom