deXterche
тадаммм
Јас имам Априлиа, има вибрации на 80 ама не се толку страшни, се јавуваат од 75-6 нагоре.Koga vozam 80 so mojava aprilia ko na mashina za perenje da sedam(mnogu tresi) ? Zoshto ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Јас имам Априлиа, има вибрации на 80 ама не се толку страшни, се јавуваат од 75-6 нагоре.Koga vozam 80 so mojava aprilia ko na mashina za perenje da sedam(mnogu tresi) ? Zoshto ?
абе друже.... проблемот знаеш кај лежи? проблемот е што идеш на авто механичар и очекуваш да ти реши проблем со елкетрика.... не за џабе постојат и стручни лица кои по звање се АВТО ЕЛЕКТРИЧАРИ... тука е проблемот........
Ако успеам да најдам шо е проблемот и да го напрам сам, ќе одам кај сите „мајстори“ и ќе му речам слободно да си ги затворат дуќаните. За механички менвање делој секој знај. Ќе се појави некој проблем со електрониката и за сите ракетна техника е.
Прво почнав од сервисерите за мотори шо се, после кај авто механичари па на крајот да ги посетам и авто електричарите. Никој не успеа да ја напрај.абе друже.... проблемот знаеш кај лежи? проблемот е што идеш на авто механичар и очекуваш да ти реши проблем со елкетрика.... не за џабе постојат и стручни лица кои по звање се АВТО ЕЛЕКТРИЧАРИ... тука е проблемот...
п.с. што направи? го отклони проблемот? на сите веспи имаат една генерална маана... џоковите за промена на светло кратко-долго знаат да направат краток спој. а шалт таблата што не ти светат сијаличките... е за нив има една доводна жица, и таа ти е во прекин. барај со инструмент-унимер секоја жица посебно од довод до чешелот една по една и ке ја најдеш...
значи чим преполнува реглерот отишол. сијалиците стопени и автоматчето стопено е од превисок напон. повеке од 13,8 волти НЕ СМЕЕ ДА ПОЛНИ значи тоа е горна граница.Прво почнав од сервисерите за мотори шо се, после кај авто механичари па на крајот да ги посетам и авто електричарите. Никој не успеа да ја напрај.
А за проблемот шо да ти кажам. Денес купив нов акумулатор. Ко ќе е прикачен акумулаторот вади напон 15 волти а при висока туража 17 волти. Шо е многу, многу е. А без акумулатор така на клемите мерам и има 28 волти напон. Инаку за сијаличките на инструмент таблата ги извадив сите и сите беа прегорени. Сијалиците за жмигавците и за штоп светлото не да беа прегорени туку и стопени беа влакната внатре. Му кладов нови сијалици и си светеа во ред беа само жмигавците не трепкаја. Па го извадив автоматчето шо е за трепкање и го провервав со унимер. Неисправни беа една диода и еден транзистор. Тоа го порачав од Велес, ќе ми стигни утре.
Ми остана уште да пробам пак со нов реглер да не случајно праеше некој спој акумулаторот стар или пак некоја од стопените сијалици и да го расипа реглерот.
Денес ја растуривме цела со татко ми и според шемата провервавме жица по жица. Нигде не најдовме краток спој. Само, слабата црвена жица од клемата покажва некој отпор со маса ама најверојатно то е отпор од некој елемент низ кој врви та.
Незнам друго шо можи да биди.
значи чим преполнува реглерот отишол. сијалиците стопени и автоматчето стопено е од превисок напон. повеке од 13,8 волти НЕ СМЕЕ ДА ПОЛНИ значи тоа е горна граница.
второ.. причината заради која моѓе да се заебе реглерот е само и само заради ставање прекумерни потрошачи. на пример не за џабе во веспите има 30 вати сијаличка... некои имаат по 2 сијалички и тураат појаки сијалици 55 со 60 вати и така го оптеретуваш реглерот, па он ке прегори, па ке преполнува и ке испоиспрегорат сите сијалички низ моторот... и на крај.. биди среќен што не си ја изгорел електрониката... 28 волти топи се братко... чим со врзан акумулатор сте измериле 17 волти тогаш не си требал да вадиш акумулатор и да мериш...
а да.. да не заборавам... реглер се расипува и нај често од празен акумулатор, т.е. акумулатор што не држи струја... влече премногу цело време и го гори реглерот...
и уште нешто..чим преполнува значи алтернаторчето или динамото зима повеке снага колку што треба и под дефолт имаш 25% послаб мотор... го примети тоа? среди го полнењето и снагата ке ти се врати...
Не не, изгледа ти не ме свати. Веспата моја фабрички си имаше обични сијалици. Јас ги сменав и кладов халогенки. И прашањето ми беше дали можи од нив да се расипи реглерот?изгледа не ме свати... релтео нема врска... има врска повлекувањето на струјата односно јачината на потрошачите... а и акумулаторот можда бил заебан... нема везе тоа што палело па на крај пукнало... не си прв...
4-тактните се побавни, 125ка 4-тактна ќе има снага како 50ка 2тактнаMozhi nekoj da mi kazhi sho e razlikata pomegu Aprilia rs 125 i Aprilia rs4 125 .. ednata e 4 taktna drugata 2 taktna ? Inache eve ja![]()
rs4 125cc e 4taktna a rs125 e 2 taktna jas bi odbral rs125 radi podobra akcelaracija a ako ne ti e bitno da vleci tolku jako a sakas da ima max 20km/h plus rs4 zemiMozhi nekoj da mi kazhi sho e razlikata pomegu Aprilia rs 125 i Aprilia rs4 125 .. ednata e 4 taktna drugata 2 taktna ? Inache eve jaПрегледај го приврзокот 46574
може... ама ти спомна реле дека немало.. од реле ако нема а туриш појаки сијалици-халогенки може ракета или копче во случајов да изгори... а од појаки сијалици гори и реглер... го пишав тоа уште пред 2-3 поста...Не не, изгледа ти не ме свати. Веспата моја фабрички си имаше обични сијалици. Јас ги сменав и кладов халогенки. И прашањето ми беше дали можи од нив да се расипи реглерот?