- Член од
- 5 септември 2009
- Мислења
- 3.528
- Поени од реакции
- 619
У петокот потпишав сабајлето а еве уште нема ништо чак и телефон немам а не телевизијаКога го поднесе барањето, колку време немаш телевизија?
У петокот потпишав сабајлето а еве уште нема ништо чак и телефон немам а не телевизијаКога го поднесе барањето, колку време немаш телевизија?
Јас сабајле и уште ништо. Стрпение, трпение!У петокот потпишав сабајлето а еве уште нема ништо чак и телефон немам а не телевизија
Ја незнам што им е толку е*ано тешко да го пуштат толку времеЈас сабајле и уште ништо. Стрпение, трпение!
Ако мануелно местат лимит и брзина, нека им е со лесно.Ја незнам што им е толку е*ано тешко да го пуштат толку време
Како тоа немаш ни тел. ни телевизија?У петокот потпишав сабајлето а еве уште нема ништо чак и телефон немам а не телевизија
Не е покачено ни кај мене.На тие што не ви беше накачена брзината, средија ли? Кај мене уште не
Друже не ли ја памтиш како се вика, да ја барам да ми сврши работаМене не ми беше до прееска па им се јавив на 0800 12345.Ми дигна операторка една и кажав што како и вика "са чу ја то и ондак ово".МИ спушти ми се изресетира рутер и БАМ еве сеа фуче со нова брзина
Ги мрзи да работат, ги бива само кафе да пијат и да седат. Ја ти викам, сега треба и ја еден месец и кусур да ги чекам Оне да ми наместат адсл интернет и жичен телефон. Ама за мрза има лек, ќе им се јавиш на телефон и ќе ги отераш у пм.Zakonceto ај да мењаав оператор ај ама само пакет сменив и пак толку време им треба
Незнам за него, но предпоставувам дека имал МАКС АДСЛ без телевизија како и мене. Јас сабајле поднесов барање за миграција, земав приемник го монтирав и ништо. Црна слика со една икона на средина. Се надевам дека утре ќе средат!Како тоа немаш ни тел. ни телевизија?
Ако се префрлаш од еден 3MAX пакет на друг 3MAX немаш никаков прекин на телевизијата. Јас цело време си имав ТВ само кога префрлиле на нов пакет ме префрлиле и на новата платформа за VOIP и ми се изгуби тел. Го поврзав телефонот од сплитер во рутер преку тоа црното адаптерче, добиваш сигнал, се јавив на некој број 22ХХ (не се сеќавам) добиваш говорна порака дека си префрлен и то је то,
Телефонот преку сплитер директно не функционира, мора преку рутерот.
Од поднесување барање за нов пакет по тел. до добивање на нов пакет не поминаа 48 часа а јас во меѓувреме не осетив никаков проблем во проток, ТВ или телефон, се си функционираше.
Ако од кол енд сурф идеш на 3МАХ треба да ја почекаш опремата (ресиверот) или да отидеш сам да си ја подигнеш за побрзо.