Баш затоа ако сите субвенционираат ние не треба. Може да си увезуваме ефтино субвенционирано производство до други земји. Со тоа ќе им ги јадеме странските субвенции. На пример од секој литар млеко Србија те части 5-10 денари. А со заштедите од увоз на ефтини производи можеш да инвестираш во било која не субвенционирана гранка. На пример млеко преработувачка на увозно млеко од Србија.Абе ај прашај ја козата дали има земја во светот што не субвенционира производство на храна.
Освен оние кој што не произведуваат или пак производството на храна им е минимално.
имаме ние доволно капацитет и за нас и за извоз, проблемот е кој сака да работи на нива и душата да му излези, кога можи да седи во канцеларија и да ниша врата за да земи плата.Ние имаме капацитет да си ги задоволиме потребите за храна, само нема луѓе на место. Подраго им е митото за дозволен увоз на млечни производи, пченица, пченка. Лаком газ трагедија.
Кога ќе видат пари сите ќе ги засукаат ракавите. Но народот по цел ден гледа како земјоделци протестираат за било што и се жалат дкеа никој не им платил ни грозје, ни тутун, ни бутур. Сведмилк закопа илјадници земјоделци во кредити.имаме ние доволно капацитет и за нас и за извоз, проблемот е кој сака да работи на нива и душата да му излези, кога можи да седи во канцеларија и да ниша врата за да земи плата.
па нели тука сите факултет завршуваат, не учат за да се акаат во калта. сакаат по костум да одат на работа.
земјоделството не е баш вреднувана гранка.
со субвенцииуте некако им се крева буџетот, колку толку да им се исплати трудот.
немаме индустрија која е конкуретна за извоз.Баш затоа ако сите субвенционираат ние не треба. Може да си увезуваме ефтино субвенционирано производство до други земји. Со тоа ќе им ги јадеме странските субвенции. На пример од секој литар млеко Србија те части 5-10 денари. А со заштедите од увоз на ефтини производи можеш да инвестираш во било која не субвенционирана гранка. На пример млеко преработувачка на увозно млеко од Србија.
П.С, незнам дали е субвенционирано млекото во МК ама сигурно е во Србија.
не би рекол дека е баш така.Кога ќе видат пари сите ќе ги засукаат ракавите. Но народот по цел ден гледа како земјоделци протестираат за било што и се жалат дкеа никој не им платил ни грозје, ни тутун, ни бутур. Сведмилк закопа илјадници земјоделци во кредити.
Не е само не им се работи, сигурно нема да работи како вол за слама за без пари.
Всушност најголем дел од извозот на Македонија е челик и текстил. Незнам како на нив не им даваат субвенции. Инаку со субвенции и баба ми може да извезува гурабии во Турција.немаме индустрија која е конкуретна за извоз.
ни останува само земјоделството, од кое егзистираат цели региони.
уште и нив да не ги помагаат.
толку, крај на муабетот.
незнам баш дали не им даваат.Всушност најголем дел од извозот на Македонија е челик и текстил. Незнам како на нив не им даваат субвенции. Инаку со субвенции и баба ми може да извезува гурабии во Турција.
Сите ќе се вратат назад полека полека. Само да видат пари.не би рекол дека е баш така.
еве ти на пример.
дали ако земаш плата од 500 евра со седење во канцеларија ни ветер да те дува , ни сонце да те печи ни заврнало ни суша ни болести, би отишла да обработуваш земја само за 100 евра плус??
јас лично ни за 200 евра плус не би отишол. пример само.
денес никој не е земјоделец од што сака туку од што мора.
затоа сите се начукаја на факултети со надеж дека ке избегаат од село. не е ова тенденција од вчера. па цело скопје се наполна од селата. кој би ги вратил сега назат.
ајде ке кажи времето.Сите ќе се вратат назад полека полека. Само да видат пари.
Убаво вика текстот луѓето немаат пари за да се подноват со автомобили, едноставно тоа не им е приоритет, незнам што е тука страшно и што треба државата на прави за да на некој му тргне бизнисот кога пазар нема т.е купувачите немаат пари. По просто од ова здравјеКОМПАНИИ / ПАЗАРИ
НИ ЛИЗИНГОТ НА СТАРИ ВОЗИЛА НЕ МОЖЕ ДА ГО РАЗДВИЖИ ПАЗАРОТ
Дејан Азески
Македонците не можат да издвојат ниту 40 евра месечно за да купат половен автомобил. Трговците велат дека ова е последна очајничка мерка за да ги продадат увезените половни возила
Иако лизинг-компаниите нудат половно возило за 40 евра месечна рата веќе половина година, граѓаните и фирмите не ги купуваат увезените половни возила. Сопствениците на автоплацови се жалат дека веќе со месеци не продаваат ниту едно возило и покрај, како што велат, поволностите кои им ги нудат на купувачите. Лизингот или кредитот за купување половно возило е наменски потрошувачки кредит од банките кој се добива под исти услови како и обичните кредити, што е проблем и за трговците и за потрошувачите. Од компанијата Милениум од Тетово, која е во бизнисот повеќе од 10 години, велат дека моменталната состојба на пазарот, и покрај ниската цена на автомобилите и олеснителните околности, е најлоша од почетокот на нивниот бизнис.
„Немаме ниту еден реализиран лизинг по Нова година. Направивме сè што е во наша моќ за да им олесниме на граѓаните, но штом тие не се кредитоспособни да издвојуваат 40 евра месечно за половен автомобил кој не чини повеќе од 3.000 евра, тогаш навистина имаме голем проблем. Мислам дека ова е последната олеснителна мерка, нема што друго да се направи. Продажбата не може повеќе да паѓа, бидејќи е речиси запрена“, велат за „Капитал“ од Милениум.
Познавачите на овој бизнис велат дека сите работи и мерки се релативни ако не се подобри економската состојба, од која директно зависи пазарот.
Блаже Велков, трговец со стари автомобили од Кавадарци, смета дека идејата за вакво кредитирање е добра, но дека се лоши условите и економската состојба.
„Точно е дека мерката на хартија е добра и дава добри услови, но тоа не вреди ништо кога сите сме презадолжени. Повеќето од купувачите едноставно не се кредитоспособни, а ние без банкарска гаранција не можеме да им дадеме возило“, вели Велков.
Лизингот на половни автомобили е последна мерка во низата мерки кои ги презедоа импортерите на стари и на нови возила за да ја подобрат продажбата, која според официјалните статистики, има пад од 50% за две години кај половните и пад од 60% за три години кај новите возила.
Па јеби га не работат сите во јавна администрација па банките да им одобруваат кредит.КОМПАНИИ / ПАЗАРИ
НИ ЛИЗИНГОТ НА СТАРИ ВОЗИЛА НЕ МОЖЕ ДА ГО РАЗДВИЖИ ПАЗАРОТ
Дејан Азески
Македонците не можат да издвојат ниту 40 евра месечно за да купат половен автомобил. Трговците велат дека ова е последна очајничка мерка за да ги продадат увезените половни возила
Иако лизинг-компаниите нудат половно возило за 40 евра месечна рата веќе половина година, граѓаните и фирмите не ги купуваат увезените половни возила. Сопствениците на автоплацови се жалат дека веќе со месеци не продаваат ниту едно возило и покрај, како што велат, поволностите кои им ги нудат на купувачите. Лизингот или кредитот за купување половно возило е наменски потрошувачки кредит од банките кој се добива под исти услови како и обичните кредити, што е проблем и за трговците и за потрошувачите. Од компанијата Милениум од Тетово, која е во бизнисот повеќе од 10 години, велат дека моменталната состојба на пазарот, и покрај ниската цена на автомобилите и олеснителните околности, е најлоша од почетокот на нивниот бизнис.
„Немаме ниту еден реализиран лизинг по Нова година. Направивме сè што е во наша моќ за да им олесниме на граѓаните, но штом тие не се кредитоспособни да издвојуваат 40 евра месечно за половен автомобил кој не чини повеќе од 3.000 евра, тогаш навистина имаме голем проблем. Мислам дека ова е последната олеснителна мерка, нема што друго да се направи. Продажбата не може повеќе да паѓа, бидејќи е речиси запрена“, велат за „Капитал“ од Милениум.
Познавачите на овој бизнис велат дека сите работи и мерки се релативни ако не се подобри економската состојба, од која директно зависи пазарот.
Блаже Велков, трговец со стари автомобили од Кавадарци, смета дека идејата за вакво кредитирање е добра, но дека се лоши условите и економската состојба.
„Точно е дека мерката на хартија е добра и дава добри услови, но тоа не вреди ништо кога сите сме презадолжени. Повеќето од купувачите едноставно не се кредитоспособни, а ние без банкарска гаранција не можеме да им дадеме возило“, вели Велков.
Лизингот на половни автомобили е последна мерка во низата мерки кои ги презедоа импортерите на стари и на нови возила за да ја подобрат продажбата, која според официјалните статистики, има пад од 50% за две години кај половните и пад од 60% за три години кај новите возила.
Share
|
Одат преку банка за да си ги добијат веднаш парите. А после банката нека се расправа со купецот ако не плаќа.Па јеби га не работат сите во јавна администрација па банките да им одобруваат кредит.
А и не мора господата импортери да одат преку банки ако сакаат да даваат на кредит,може со склучен договор на нотар ако не плати купецот една или две рати нека прати извршители да му го одземат возилото,или нека го тужи во краен случај.
Не ми е јасно зошто мора да оди преку банка,и плус трошоци да се плаќаат кога возило од 300 евра ке ти испадне 4500 да го платиш на крајот.
епа нече мочи знаеш никој не е глуп кога ке израчуна дека за возило од 3000 евра треба да даде уште 1500 евра до последната рата си вика КОЈ ГО ЕБЕ НЕКА МУ СЕДИ НА ПЛАЦ.Одат преку банка за да си ги добијат веднаш парите. А после банката нека се расправа со купецот ако не плаќа.
И ја тоа викам ич не ги жалам. Ама барем сум принципелен како за нив така и за сите. Ако не ти одговара пазарна цена наби си производот каде што сонце не те грее. Во секоја инвестиција има ризик.епа нече мочи знаеш никој не е глуп кога ке израчуна дека за возило од 3000 евра треба да даде уште 1500 евра до последната рата си вика КОЈ ГО ЕБЕ НЕКА МУ СЕДИ НА ПЛАЦ.
Е сега баткиве прекупциве сакаат да бидат прават паметни па ај ние одма парите да си ги земеме а банките и купците нек си ебат матер,неможе така бе друже,треба како во цел нормален свет кога ке даваш нешто на рати или на кредит,треба ти да си ги чекаш парите и ратите да ти ги уплатат.
Било каде освен на балканов не се продава никаква стока на рати или кредит со банки посредници продавачот си прави договор со купецот.
Ама јаде нека им поседат уште малку по плацевите,па ке почнат и испод цена да ги даваат а и ке молат на рати со уплата на рака а не преку банка да ги даваат.
Зашто од месец во месец губат , горе има понови коли за поевтини пари.
Освен ако не планираат да ги чуваат 30 години па да ги продаваат како олд тајмери