Трговците со возила бараат државна интервенција бидејќи немаат промет

Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889
Јас не памтам некој лихвар или чоек шо издава станови да бара интерверција од државата. Вас малце ви згусти и одма плачење по телевизии... Државата си има давачки, мада никој не те тера да носиш канти од горе. Исто како шо никој мене не ме тера да продавам крастајци на пазар. За нотари/шпедитери и останата мафија не се секирај, има доволно и да не е увозот на коли. А шо мислевте до кога ќе има увоз на канти од горе? Македонија е мал пазар, се наполна и то е... толку.

Е сеа, ко сме веќе кај давачките, секој шо издава стан/дуќан е должен да напрај договор за закуп и да си плаќа данок, во спротивно казна 5000 евра. Мада колку шо ме држи умо, веќе почнаа и тие работи да ги прават преку агенции, така да нема мрдање.

А има разлика од издавање на станој и увезвање на возила, небо земја, пошто јас можам да издавам еден, два стана... ти пример можиш да довлечкаш 50 канти (до МКД си напрајл 2000 евра трошок) и да ги продајш (на сите по 100 евра ќар), автоматски со то да напрајш 5 пати појќе добивка отколку тој со станот (на годишно ниво). А за стан да купиш ти треба почетен капитал 20 пати поголем од тој за кола. Епа братче, треба да си улав за да мислиш дека тоа ќе трае така 30 години.
--- надополнето: 30 мај 2012 во 23:02 ---

Го чекаме господинот со ник Valvoline да се произјасни на темава... и мене ме интересираат доста работи, па можеме да развиеме доста квалитетна дискусија пошто се најде конечно представник на увозниците да ни подразјасни од кај си земаат со право да бараат државна интервенција.
Jas ne trazam intervencija. Tie sto ne znaat da rabotat ke crknat. Se zaletaa kako rudnik so zlato da nasle,nekoi zemaa krediti po nekolku desetina iljadi evra so jaki kamati i mislele deka med i mleko ke tece. Pogresno si me razbral,i jas sum za toa da pcovisaat kockarite,ja za leb ke izvadam,za mene nema zima.
--- надополнето: 30 мај 2012 во 23:07 ---
Ма немој да ме јебеш бре... семки да земиш да продаваш бараат фирма, каса, и незнамтиуштекакви не процедури.

Ама коли да продаваш, чист си по закон со 10 евра по кола.
Taka e veruval ili ne. Sto e najsmesno ja imav namera firma da otvoram,i uste planiram,i so uvoz na polovni delovi da se zanimavam,inspektor mi rece da ne si ja belam kosata so firmi,ovo so 10e danok na dobivka po kola e negov sovet,i deka sve e regularno. Toa e.
 
Член од
25 февруари 2010
Мислења
1.158
Поени од реакции
879
So tie 10e po kola jas sum čist po zakon. A tebe ako ne ti odgovara tvoeto zatvori dukanot i pocni koli da uvezuvas,i ke imas po 500-1000e kar kako sto mislat tuka. Bez zamerka.
мене мољим ти се не ми објаснувај:) голем дел на колите ЈАС им ги поправам пред продавање на твоите колеги така да верувај, можеби и од тебе подобро ја познавам материјата :) не е тоа мене дали ми одговара или не, туку на државата, и те прашав за фирма и фирмини давачки ИМАШ-НЕМАШ??
 
Член од
9 ноември 2007
Мислења
9.327
Поени од реакции
1.334
За повеќе од 50% е паднат прометот на автоплацевите во земјава во однос на 2010 година.
Сегде последниве месеци е отприлика толку паднат прометот, освен во прехраната... па и дилерите на возила не гледам зошто би биле исклучок..

Едноставно се нема пари.. се има потреба од купување на многу повеќе други работи со поголем приоритет него ли од ново возило.

А трговците со нови возила и не се баш за жалење... имаат тие резерви за да издржат уште долго...
 
Член од
25 февруари 2010
Мислења
1.158
Поени од реакции
879
..uste planiram,i so uvoz na polovni delovi da se zanimavam,inspektor mi rece da ne si ja belam kosata so firmi,ovo so 10e danok na dobivka po kola e negov sovet,i deka sve e regularno. Toa e.
е па толку ти е познавањето со твојава желба:)
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Jas ne trazam intervencija. Tie sto ne znaat da rabotat ke crknat. Se zaletaa kako rudnik so zlato da nasle,nekoi zemaa krediti po nekolku desetina iljadi evra so jaki kamati i mislele deka med i mleko ke tece.
То ти е општо основно правило во бизнисот... него муабетот ми беше, реално чоек 3 возила да продава месечно се доволни за да живее и да се работи најлегално со фирма. Е сега, ако речиме дека 1000 луѓе во државата ќе бидат овластени за такво нешто (сите останати ќе можат да донесат една кола на 2 години за сопствени потреби, не за бизнис), да видиш како ќе се воведи ред и како ќе се живее од тоа...

Pogresno si me razbral,i jas sum za toa da pcovisaat kockarite,ja za leb ke izvadam,za mene nema zima.
Абе никој не умрел за леб... најчесто од некоја болест умираат. Него муабетот е, многу се залетаа, на секое ќоше никна авто плац, и дремат сега колите така... Конкретно Ауди А4 дизел од 1997 ко го дозволија увозот вредеа по 5.5000 - 6000 евра... сега се едвај 4000, така да никој не рачуна дека цената на возилата драстично паѓа со годините.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom